Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Krzysiekk884

Forumowicz
  • Content Count

    2496
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

Krzysiekk884 last won the day on January 28

Krzysiekk884 had the most liked content!

Community Reputation

91 Excellent

1 Follower

About Krzysiekk884

  • Rank
    Specjalista
  • Birthday 11/29/1984

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Piotrków Trybunalski

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    Vectra GTS Z22SE

Recent Profile Visitors

2735 profile views
  1. W tis-e jest informacja, że w niektórych przypadkach sterownik silnika może nie odcinać paliwa w celu ochrony katalizatora.
  2. Zimą raczej nie czekam. Odpalam i jadę moja babcia (15lat) cały czas chodzi na oleju 0W-40 ma 300tys. km, a takie traktowanie jeszcze jej nie zabiło. Oczywiście przykładów niewolnictwa jest mnóstwo, ale dlaczego sobie jeszcze ich dokładać. Ja osobiście mam odczucie, że czas tak pędzi że jakaś masakra. Cały czas jakieś zobowiązania. Najlepiej jak by doba była z gumy. Do diesla nie jestem przekonany bo raz, że jest większe prawdopodobieństwo wystąpienia drogiej awarii, a po drugie większość jeżdżę na krótkich odcinkach tzn. zakupy, żona do pracy ma 7km w jedną stronę jeszcze po drodze zachacza o sklep. Nie wiem czy wskazówka od temp. silnika zdąży się ruszyć - pewnie tygodniami nie. Przynajmniej tak było w fordzie z 2.0tdci 140kuni. Na chwilę obecną mam jedno auto i jak nic dodatkowego nie kupię to przebieg roczny mi wyjdzie 25-30tys. nie wiem jak diesel to zniesie dlatego odpuszczam. Poprostu uważam że diesel do kręcenia się wkoło komina nie ma sensu.
  3. Być może trafił na felerny egzemplarz Jestem na tym forum pare lat znam regulamin, ale faktycznie nie zwróciłem uwagi. Nie umie jeździć nowoczesnym dieslem. Może i tak. Podsumowując dzisiejsze auta są bardziej uciążliwe niż dawniej. Chociaż za czasów syrenek i maluchów dobrze było mieć jakieś pojęcie o mechanice i dziś znowu do tego wracamy. Czasy kiedy "informatyk" mógł jeździć autem bezawaryjnie właśnie się skończyły. Mam świadomych znajomych odnośnie dpf i nie raz się spotkałem z tym, że wyskakiwali na trasę tylko po to żeby przepalić dpf. Dla mnie jest to takie.... sam nie wiem jak nazwać żeby nikogo nie urazić, ale niech będzie to niewolnictwo.
  4. Ja swoja w zeszłym roku zrobiłem trase Piotrków Trybunalski-Międzyzdroje-Piotrków Trybunalski w 9,5godz. S8 średnią można sobie wyliczyć i na bagnecie nie widziałem różnicy jak było 3/4 stanu przed wyjazdem tak i po powrocie
  5. Czy to właśnie nie jest chore. Dawniej podpinało się auto pod kompa jak cos się działo. Teraz się podpina żeby się nie stało. Planowanie wypalania dpf czy celowa przejażdżka trasą to jak dla mnie to już niewolnictwo. Ja mam wsiąść w auto kiedy chce i jechać gdzie chce i nie czekać ze zgaszeniem bo dpf się wypala. Na seacie toledo w dieslu zrobił 850tys. km czy nie umie? Jest to starszy gość który jeździ normalnie i jak widzę dba o turbo bo zawsze go studzi, a poprostu nie zwraca uwagi na dpf. Użytkuje na zasadzie wsiadam odpalam zajadę chwilę odczekać i gaszę. Że był w serwisie 4x na wypalaniu
  6. Kolega z pracy ma insignie w dieslu 2014r niecałe 90tys. km nalotu i narzeka na dpf, a do roboty ma 23km. Ja jestem z kolei z tych którzy nie lubią wycinania tego typu filtrów. Jak jest fabrycznie to ma być działać i z takiego wychodzę założenia.
  7. Ja już sam nie wiem na co się nastawić. Insignia po lifcie w hb mi się podoba, a do tego chciał bym mocną benzynę. Diesel ze względu na krótkie odcinki odpada.
  8. To ja napiszę coś co kiedyś słyszałem w programie motoryzacyjnym. Mianowicie od kilku lat w autach nie stosuje się prawdziwej skóry tj. Merc, bmw poza modelami limitowanymi z najwyższej półki
  9. Za mały moment obrotowy. Żeby to mniej odczuwać musiał byś mieć pod maską jakieś wolnossące niskoobrotowe 5.0L. Ewentualnie jeszcze wolniej puszczać sprzęgło.
  10. Skąd wiesz że stara była do wymiany skoro na niej silnik dobrze pracował
  11. Ciekaw jestem też tego spalania 2.0t w mieście. Żona codziennie dojeżdża do pracy 7km w jedną stronę.
  12. Czyli rozumiem, że każdy z wypowiadających się dokonał by tego wyboru jeszcze raz?
  13. Myślałem też o fordzie, ale 2.5t wycofali na rzecz 2.0ecoboost, a ten tylko z automatem który podobno średnio wytrzymuje 150tys. km O 4x4 myślałem ponieważ postawiłem dom gdzie mam teoretycznie zimą do odśnieżania około 700m do drogi asfaltowej. Puki co zimy są jakie są, ale jak kiedy dobrze dosypie to ośką może być problem wyjechać. Z drugiej strony nie jestem nastawiony, że ma być 4x4 choć bym nie wiem co Ogólnie rzecz biorąc rozglądam się po rynku i jakoś do 40tys. zł nie widzę auta dla siebie tak jak to kiedyś chorowałem na VC
  14. Przymierzam się do zakupu insigni hb 2.0t 4x4, ale mam pytanie do posiadaczy którzy przesiedli się z Vectry. Co was pozytywnie zaskoczyło, a co negatywnie tzn. co miała vectra, a brakuje wam tego w iśce? Jak faktycznie klaruje się spalanie w nie za dużym mieście. No i prowadzenie. Obecnie mam VC gts, gdzie zawieszenie jest dość twarde, ale mi to akurat odpowiada i vectra po prostu fajnie sztywno się prowadzi. Lubię szybko pojechać w zakręcie i chciał bym wiedzieć jak to ma się w insigni przy jej masie. Z drugiej strony czy 200kg różnicy będzie faktycznie tak bardzo odczuwalne?
×
×
  • Create New...