Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Krzysiekk884

Forumowicz
  • Zawartość

    2 475
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    8

Krzysiekk884 wygrał w ostatnim dniu 5 Grudzień 2015

Krzysiekk884 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

88 Excellent

1 obserwujący

O Krzysiekk884

  • Urodziny 1984.11.29

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Piotrków Trybunalski

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    Vectra GTS Z22SE

Ostatnio na profilu byli

2 481 wyświetleń profilu
  1. stukanie pod maski

    To rozrząd. Koszt zamiennika około 1200,00 + robocizna
  2. Znajomy miał vc z 11.2002 bez tych czujników. Moja jest z 03.2003 i czujniki już ma. Może jest jeszcze kwestia tego na jaki rynek auto było przeznaczone.
  3. Biały osad na bagnecie

    Daj sobie spokój Z22SE tak ma i tyle. U mnie jest to samo już 15 lat co zima i jeżdżę do dziś tym autem choć strasznie mi się znudziło
  4. Na pewno nie w każdej. Ja się z tym spotkałem tylko w pierwszych latach produkcji gdzie poduszki powietrzne były jedno stopniowe.
  5. Cieknący olej spod pokrywy zaworów...

    W Z32SE znany temat i nie raz poruszany na forum. Dobrze jest co jakiś czas profilaktycznie wyczyścić odmę.
  6. Cieknący olej spod pokrywy zaworów...

    Zamarzająca odma (odpowietrzenie silnika). W silniku rośnie ciśnienie i wydmuchuje uszczelniacze. Tutaj akurat w postaci uszczelek pod pokrywami.
  7. Witam

    Ja mam 2.2 ale u mnie komp największe spalanie chwilowe jakie jest w stanie pokazać to 39L
  8. Czerwona turbina

    Ja mam wolnossące z22se i jak depnę to u mnie kolektor wydechowy świeci. Pisałem już o tym 3 albo 4 lata temu, ale w odpowiedzi dostałem że to nie możliwe. Olałen temat bo auto chodzi do dziś, a ja wiem co widziałem.
  9. Lepsze przyśpieszenie Z18XE

    A co ma podwójny wydech do przyspieszenia?
  10. Sprzęgło - dziwny dźwięk

    Unikaj silnika 2.2 jak ognia
  11. Prawdopodobnie czujnik wału do wymiany
  12. Olej jaki

    Tego typu środki nie pomogą. Przy takim spalaniu oleju pierścienie stoją na 100%. Nawet po wyciągnięciu tłoków oczyszczenie rowków nie jest takie proste.
  13. Sonda Lambda ntk

    Cos mi tam świta że ntk szły na pierwszy montaż, ale ręki nie dam sobie uciąć
  14. No nie do końca. Brat pracuję w firmie która produkuje pewne części dla koncernów samochodowych jak i na wolny rynek. Części które mają nabity symbol producenta (GM, VW itp.) przechodzą kontrolę jakości bez żadnych zastrzeżeń, a reszta idzie na "wolny rynek". W przypadku vag-a jest jeszcze podział na marki wg kolejności audi, vw, skoda, seat. Jednak różnice są bardzo mało znaczące, a wręcz prawie nie mające wpływu na pracę danego elementu.
  15. Wiem że temat dotyczy z20net, ale jako użytkownik z22se powiem wam, że w sumie to macie bardzo przyzwoite to spalanie. U mnie w trasie (drogi krajowe) przy delikatnym obchodzeniu się z gazem wychodzi 7,5 z kolei jadąc normalnie tzn. bez szaleństw ale nie myśląc o spalaniu wychodzi 8,5. Miasto (Piotrków Tryb.) 10-11L O osiągach i przyjemności z jazdy już nie wspomnę
×