Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Krzysiekk884

Forumowicz
  • Zawartość

    2 464
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    8

Krzysiekk884 wygrał w ostatnim dniu 5 Grudzień 2015

Krzysiekk884 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

88 Excellent

1 obserwujący

O Krzysiekk884

  • Urodziny 1984.11.29

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Piotrków Trybunalski

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    Vectra GTS Z22SE

Ostatnio na profilu byli

2 398 wyświetleń profilu
  1. Olej jaki

    Tego typu środki nie pomogą. Przy takim spalaniu oleju pierścienie stoją na 100%. Nawet po wyciągnięciu tłoków oczyszczenie rowków nie jest takie proste.
  2. Sonda Lambda ntk

    Cos mi tam świta że ntk szły na pierwszy montaż, ale ręki nie dam sobie uciąć
  3. No nie do końca. Brat pracuję w firmie która produkuje pewne części dla koncernów samochodowych jak i na wolny rynek. Części które mają nabity symbol producenta (GM, VW itp.) przechodzą kontrolę jakości bez żadnych zastrzeżeń, a reszta idzie na "wolny rynek". W przypadku vag-a jest jeszcze podział na marki wg kolejności audi, vw, skoda, seat. Jednak różnice są bardzo mało znaczące, a wręcz prawie nie mające wpływu na pracę danego elementu.
  4. Wiem że temat dotyczy z20net, ale jako użytkownik z22se powiem wam, że w sumie to macie bardzo przyzwoite to spalanie. U mnie w trasie (drogi krajowe) przy delikatnym obchodzeniu się z gazem wychodzi 7,5 z kolei jadąc normalnie tzn. bez szaleństw ale nie myśląc o spalaniu wychodzi 8,5. Miasto (Piotrków Tryb.) 10-11L O osiągach i przyjemności z jazdy już nie wspomnę
  5. Rozstaw srub ?

    Jeżeli masz fabryczne zaciski to założysz
  6. Czy to reduktor?

    Witam, Na temat instalacji LPG moja wiedza jest bardzo powierzchowna, dlatego mogę zadawać głupie pytania, ale do rzeczy. Pacjent to VC motor Z22SE z instalacją KME NEVO. Reduktor KME w papierach brak więcej info na jego temat (co to za model? - nie wiem) do tego pojedyncze wtryski REG. Auto na tym zestawie jeździło bezproblemowo przez 100tys. km, ale od pewnego czasu v max na LPG spadł do 140km/h (około 3,8-4 tys. obr.) przy czym czuć jakby silnik dostawał za mało gazu. Do w/w prędkości dochodzi sprawnie, płynnie bez szarpnięć po czym po prostu przestaje się rozpędzać i zaczyna szarpać. Na niższych biegach silnik wkręca się płynnie do 4 czasem 5 tys. obr. po czym ta sama sytuacja tzn. dalej nie idzie i zaczyna szarpać. Filtry są wymieniane regularnie co 10 tys. km. Świece też były zmieniane około 12tys. km wstecz. Zresztą na takich samych wcześniej auto przejechało 90 tys. km z czego 88tys. na gazie. Na Pb nic mu nie można zarzucić. Jedzie jak powinien wkręca się płynnie do odcięcia.
  7. Cieknący napinacz z22yh

    Zdjąć pokrywę rozrządu i możesz sobie porobić znaki na łąńcuchu i zębadce. Z drugiej strony z tego co pamiętam grzebiąc przy tych rozrządach to bez odkręcania ślizgów luz jest na tyle mały, że raczej nie powinno nic przeskoczyć.
  8. Taki coś ma pewnie 3/4 forumowiczów
  9. Cieknący napinacz z22yh

    Wymień podkładkę miedzianą kontrolując jednocześnie, czy łańcuch na wale nie przeskoczy. Z dokręcaniem bym nie ryzykował. Głowica jest aluminiowa i różnie może się to skończyć.
  10. Rezerwa w z18xe / 1.8 16V 122 km

    Zbiornik ma 61L jak zapali się rezerwa zjedź na stację i wlwj do pełna. U mnie z tej metody wychodzi, że w zbiorniku mam jeszcze 10L, ale czy u Ciebie jest tak samo nie wiem.
  11. Temperatura + Sonda

    Obaj macie dobre wskazania. Nie szukać sobie problemów panowie
  12. Signum ABS ESP IDS błąd

    Jak by było ok to kontrolki by zgasły
  13. Signum ABS ESP IDS błąd

    Zamień przewody z lewego koła na prawe i odwrotnie. Jazda próbna z opcomem i będziesz wiedział, czy to przewód
  14. Zawieszenie różni się sprężynami, amortyzatorami, drążkami stabilizatora. Cała reszta bez zmian. Ja jeżdżę swoim gtsm 14lat (masakra) z oryginalnymi hokejami - da się
  15. Kompresja z28net - ile ma być?

    9,5 to ten silnik ma stopień sprężania, czyli po przeliczeniu dla nowej jednostki z fabryki powinno być 14 - 14,25 bara na cylinder
×