Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Krzysiekk884

Forumowicz
  • Content Count

    2509
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

Krzysiekk884 last won the day on January 28 2019

Krzysiekk884 had the most liked content!

Community Reputation

94 Excellent

1 Follower

About Krzysiekk884

  • Rank
    Specjalista
  • Birthday 11/29/1984

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Piotrków Trybunalski

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    Vectra GTS Z22SE

Recent Profile Visitors

3001 profile views
  1. Co tu się procesować. Auto używane i w każdej chwili może coś pierdzielnąć.
  2. Ja mam insignię B20DTH w hb. Przy 125tys.km poprzedniemu właścicielowi strzelił rozrząd. Jakąś plastikowa rolka stanęła dęba i się przy topiła od paska, a potem to już poszło. W każdym bądź razie silnik wymieniony na gwarancji - Opel przewiduję w tym silniku wymianę rozrządu po 150tys. km. Po za tym bądź co bądź poważnym problemie auto nie miało innych awarii, usterek. Swoją drogą co do masy moja waży 1580kg gdzie moja viki w PB ważyła 1390kg. Czy to taka przepaść biorąc pod uwagę że iśka w cięższym przecież dieslu?
  3. Ja bym już tego nie składał tylko umawiał się z Rafałem
  4. Adaptację paliwa jakie masz bo z tego co piszesz wygląda na to że go przelewa. Świece kiedy wymieniane?
  5. Dużo to znaczy ile? Nie spotkałem się jeszcze z silnikiem z22se nie biorącym oleju chociaż dużo właścicieli twierdzi, że "nie moja nie bierze," a po ściągnięciu dolotu nawet przepływka jest ułana olejem z odmy. Jakie to muszą być przedmuchy. Jak chcesz żeby brała jak najmniej to remont silnika z dokładnym pomierzeniem tłoków i rowków pierścieni. Myślę że w tych rocznikach gra nie warta świeczki. Jeżeli cała reszta poza serduchem ok to ja bym gadał z raflag o swapie na 2.0t. Koszta bardzo zbliżone jeśli nie takie same.
  6. Miałem podobnie w z22se będąc na wakacjach 600km od domu. Okazało się że coś się tam zadomowiło pod maską i nadgryzło przewód od czujnika. Raz łączyło raz nie.
  7. Jeżeli silnik nie jest ulany olejem to znaczy, że go spalą, a katalizator robi swoje ale pewnie już nie długo. Poza tym najlepiej widoczne jest spalanie oleju z auta jadącego za tobą
  8. No jednak to nie to. Mapy kasowane jakimś tam sprzętem Delphi chyba i 1200km na pb jak szarpała tak szarpie
  9. Jak w temacie Z22SE + LPG. Moja viki obraziła się zaraz na drugi dzień jak postanowiłem ją sprzedać. Autko zaczęło szarpać na Pb i straciło moc przy czym na LPG śmiga bez zarzutu. Błędów według op-com brak, a i check się nie świeci. Żeby viki przestała szarpać wystarczy odpiąć przepływomierz powietrza i na Pb jedzie aż miło. Podmieniłem więc przepływkę od znajomego z auta, oczywiście też viki z tym samym silnikiem, ale na jego przepływ e auto wciąż szarpie. Jakieś pomysły?
  10. Która kontrolka świeci? Od ciśnienia oleju, czy poziomu?
  11. Twardy pedał hamulca to możliwy problem z podciśnieniem. Silnik może łapać lewe powietrze i stąd błąd wypadania zapłonu
  12. W tis-e jest informacja, że w niektórych przypadkach sterownik silnika może nie odcinać paliwa w celu ochrony katalizatora.
  13. Zimą raczej nie czekam. Odpalam i jadę moja babcia (15lat) cały czas chodzi na oleju 0W-40 ma 300tys. km, a takie traktowanie jeszcze jej nie zabiło. Oczywiście przykładów niewolnictwa jest mnóstwo, ale dlaczego sobie jeszcze ich dokładać. Ja osobiście mam odczucie, że czas tak pędzi że jakaś masakra. Cały czas jakieś zobowiązania. Najlepiej jak by doba była z gumy. Do diesla nie jestem przekonany bo raz, że jest większe prawdopodobieństwo wystąpienia drogiej awarii, a po drugie większość jeżdżę na krótkich odcinkach tzn. zakupy, żona do pracy ma 7km w jedną stronę jeszcze po drodze zachacza o sklep. Nie wiem czy wskazówka od temp. silnika zdąży się ruszyć - pewnie tygodniami nie. Przynajmniej tak było w fordzie z 2.0tdci 140kuni. Na chwilę obecną mam jedno auto i jak nic dodatkowego nie kupię to przebieg roczny mi wyjdzie 25-30tys. nie wiem jak diesel to zniesie dlatego odpuszczam. Poprostu uważam że diesel do kręcenia się wkoło komina nie ma sensu.
×
×
  • Create New...