Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

xADZx

Forumowicz
  • Ilość treści

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O xADZx

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 1988.09.29

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    Vectra B X18XE 1997r

Kontakt

  • GG
    5288317
  1. Witam, czy z tłumikiem irmscher jak zrobie środkowy przelotowy to będzie głośno, zależy mi na tym aby na niskich obrotach do 3 tys pomrukiwał tylko i nie męczył ucha a powyżej 3 tys było głośniej
  2. Witam Tez szykuje się do wymiany tulei, ale raczej zrobię to na wiosnę razem z amorami bo tez nadają się do wymiany, wracając do tematu tulejek, szukałem zamienników poliuretanowych i ich nie ma, wszystkie inne tulejki w VB można zamienić na poliuretan a tych pływających nie ma dostępnych. Ktoś orientował się w tym temacie?? Posiadam sprężynki irmschera, chce kupić lekko utwardzone amorki do tego i boje się ze oryginalne lemfordery tez długo nie wytrzymają. Do tego jeszcze felgi 17 cali i dziurawa polska nawierzchnia. Jaką lemfordery mogą mieć żywotność przy takim setupie?
  3. No wlasnie chodzilo mi o elektronike i wlasnie gdzies na angielskiej stronie ktos do z20let wstawil kolektor ssacy dbilas od x20xev
  4. Troche OT ale sorka za to, zastanawiam sie po przeczytaniu troche lektury internetowej, czy zamiast x20xev lub x18xe bo to prawie to samo, wstawic glowice, blok, skrzynie korbowa czyli caly silnik z20let (mysle ze pompy wspomagania, klimy itp by podeszly) do tego sprzeglo od V6 i skrzynke biegow F23, kolektor wydechowy z turbina tez z z20let do tego kolektor z przepustnica i silnikiem krokowym zostawic od x20xev i wtryski dac od leta zeby nie przerabiac sterowania przepustnica, bo kolektor ssacy i przepustnica ma sterowanie elektroniczne. Lapy raczej bez przerobek by podeszly. Do tego ECU MASTER to wystroic. POMIJAM wydechy, intercoolery, chlodnice oleju, hamulce, zawiecho, bo wiadomo to trzeba zrobic i to kosztuje, ale glownie chodzi mi o elektronike, czy uklad zaplonowy z x20xev/x18xe podejdzie pod ten silnik, czy podejdzie fabryczna instalacja, no nie liczac ECU mastera i nowych map silnika?? Wiem ze posypia sie komentarze typu ze to minumum 10 tys, ze sie nie oplaca itp, ale nie takie jest pytanie, glownie chodzi o instalacje elektryczna. Pozdrawiam
  5. Najprosciej to cale ECU od 2.0, z angola wyciagnac i to sa male koszta okolo 200zl ( np. aukcja numer 1267122864)
  6. z tego co ja slyszalem to trzeba i by kompa wrzucic od x20xev bo przeciez wieksza komora spalania, troche wiecej mieszanki trzeba podac:) Sam sie zastanawiam nad zmiana calego bloku z cylindrami + ECU, do tego kompletny remont silnika i by prawdopodobnie wtedy dopiero byly te 136 kucy Do tego trzeba by licznik zmienic bo juz w 2.0 byl inny:) z wieksza skala:) hamulce byly wieksze ja mam 256mm a w 2.0 chyba juz 288mm byly i do tego piasta byla na 5 srub, wiec troche inaczej:)
  7. Widze kazdy w dobrej cenie...
  8. Witam Troche odkopalem temat, ale zdjecia sa nie aktywne juz, mam zderzk irmschera poliftowy i szukam do niego halogenow, czy moze ktos mial podobny problem do mojego?? Jakie dopasowac??
  9. No to ciezka sprawa mam na oku AEZ bimo AEZ 17" 7Jx17H2 ET38, czy ten milimetr zrobi roznice przy oponce 215/45?? Odpuscilem sobie ET 35
  10. Przeczytalem dokladnie 1 strone:) interesuje mnie rozmiar 215/45 17 cali i w podpunkcie (3)ktos jezdzi na 7.5x17 ET35, 2.2 DTI ( 3 zdjecie) czy przy obnizonym zawieszeniu i feldze 7x17 ET35 o oponie 215/45 bedzie tarlo??
  11. xADZx

    Felgi 17' Do Vb

    no tak ale felga jest 7 calowa a nie 7.5 cala
  12. xADZx

    Felgi 17' Do Vb

    Ale chodzi mi glownie o te niskie ET 35, bo dla vectry jest od 39 do 49,
  13. xADZx

    Felgi 17' Do Vb

    Podpinam sie do tego tematu:) widze stary temat, warto odswierzyc:) mam na oku fele 17" z oponami, fele szerokie na 7 cali a opony 215/45. Czy bez klepania rantow ktos jezdzil na takim setupie??
  14. przepraszam za pomylke pomylimo mi sie z z20let, ale jesli mowi o glowicy czy bloki to mam an mysli tez bebechy, czyli to co Shymon mowi. W teori niby tak ale w praktyce jak??
  15. 1.No to wracajac do swapu z x18xe do x20xev, wystaczy zmienic sam blok z tlokami?? Z tego co zrozumialem?? + mape paliwa?? 2. Druga sprawa wrzucajac glowice i blok z tlokami + seryjny zestaw turbo z x20xer + mapa do dolu z x18xe to czy to ma prawo dzialac??
×
×
  • Utwórz nowe...