Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

jachuBN

Forumowicz
  • Content Count

    142
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Neutral

About jachuBN

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 03/22/1986

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    będzin/Śląsk
  • Zainteresowania
    energetyka cieplna, fotografia użytkowa,

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Vectra B kombi 1.6 16V

Kontakt

  • GG
    3894983
  • Skype
    jachubn

Recent Profile Visitors

981 profile views
  1. Witam, przegrzebałem forum lecz nie doczytałem sie konkretnie ... ma ktoś pomysł lub doświadczenie jak w VB kombi przedlift pociągnąć kable od czujników cofania do środka kabiny ?? najlepiej bez ściągania zderzaka .... i które kupić czujniki abym był troche zadowolony :-) pozdrawiam
  2. wiadomo że nie filozofia tylko w silniku x16xel przed liftem jest bezndziejne podejście i najlepiej mieć male chinskie rączki ;] tak to kosztuje jak pytalem tu i tam 130zł 150zł 200 zł, za czyszczenie przepustnicy i krokowego w tym silniku. Może trochę dużo ale .. to inny temat
  3. koledzy... problem z utrzymywaniem dużych obrotów przez kilka sekund był opisywany nie raz. Ale mniejsza o to. Teraz jak są mrozy bym tego nie dociekał dlaczego co i jak ... jeśli tak jest od dawna np. u mnie to w 99% jest to wina przepustnicy. Należy sie tam dostać, wyczyścić benzyną czy czymś podobnym i powinno pomóc. Od tego bym zacząl poszukiwania. Problem częsty w x16xel, tylko w wersji przed liftem jest kiepskie dojście do przepustnicy. Mi mechanik za tą przyjemność powiedział 150 zł
  4. nie ma nigdzie nic innego. Temat można zamknąć bo szkoda czasu na pierdoły
  5. na klemie nie ma - chyba że się straciło z wiekiem gdzieś na obudowie jest wybite 2755 jest to akumulator opisany jeszcze OPEL a nie GM. Made in france. Taki czarny cały
  6. Witam mam takie pytanko szybkie. Szukałem na forum lecz ... http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/143396-rozkodowanie-akumulatora-opel/ ktoś może to dokończyć ? czy jest na nim data produkcji gdzieś lub w jakiś sposób można odczytać ? mam go od kiedy posiadam VB - już trzecia zima - i spisuje się całkiem całkiem, aż jestem zdziwiony że jeszcze żyje bo nowy na pewno nie był w momencie zakupu auta. akumulator opel 12V 55Ah 255A (DIN) DF chyba numer gm 1201200
  7. hmmm nie wiem czy to wniesie coś do tematu ale miewam podobnie - jak opis w pierwszym poście iPAQ. Też świece kable itp systematycznie wymieniam, lecz posiadam LPG w aucie. Przy takim problemie z odpalaniem, gdzie muszę kilka sekund kręcić przejeżdżam z 40-50 km na PB aby wyrysować mapę benzyny,później ustalam nową mapę gazu i wszystko wraca do normy. Mam tak zawsze przy pierwszych mrozach. Po tym zabiegu wraca wszystko do normy. Oczywiście instalacja sekwencja Stag 4 i odpalanie na PB + warunki przejścia na LPG..... nie wiem czemu tak się dzieje :]
  8. może te tarcze które kupiłeś są krzywe ?? jak masz bicie przy delikatnym ruszeniu hamulca to tak może być. Dodam że np. brembo wysyła dwa wagony tarcz a jeden wraca bo krzywe
  9. w aso taka foli kosztuje chyba 2,5 za metr. Kupowałem do mnie (opel Środula w Sosnowcu) i pamiętam że śmieszne pieniądze.
  10. kolego dexter23pl to już działa wszystko czy jeszcze nie ?? zrobię dziś fotki montażu u mnie. W tych silnikach listwę wtryskową chowa się pod kolektor ssący ...
  11. w 100 % nie przewidzisz co będzie. Regeneracja działającej i nie działającej sprężarki finansowo jest podobna. Możesz podjechać gdzieś do mądrego serwisu klimy i pogadać z gościem co o tym sądzi - to z reguły nic nie kosztuje.
  12. ok. Stosunkowo wiele parametrów można ustawić. Czekam na foto
  13. musisz mieć coś nie tak. A masz silnik po lifcie czy przed ?? też posiadam x16xel przed liftem (przepustnica i krokowy schowany za kol. ssącym). spróbuj zamienić te wtyczki jak piszesz i zobacz. Może jeszcze być tak, że "rozklepał" się jeden wtrysk na listwie - dzwiękowo nie słychać nic ? A jak masz wpięty parownik ?? Bo w tych silnikach ogrzewanie parownika można podpiąć na powrocie płynu do zbiorniczka i układ się wyrabia - robiłem taką próbę przy montaży lpg i jest tak u mnie do dziś - plus taki że nie ingerujesz układ chłodzenia/ogrzewania, a w związku z tym nie ma w zimę problemów z grzaniem co się w niektórych autkach zdarza. Osobiście, jak piszesz że instalacja ma 1000 km to pojechałbym tam gdzie montowałeś i powiedział gościowy że nie da się z tym żyć ... niech szuka myśli, kasę wziął
  14. j/w i udanego urlopu ważne aby zabrać i używać głowy
  15. Nieprawda. Ja mam Staga 4 i najmniej można ustawić 15 st. Niżej program nie pozwala. A co do temp przejścia, to należy ustawić optymalną tzn. taką abyś nie odczuwał, że przełączył się na gaz, nie było szarpań itp. Ja kupiłem kabel i jak było dobrze obniżałem codziennie o 1 stopień, aż do stanu gdy stwierdziłem, że jest odczuwalne przejście. Więc podniosłem temp i działa. U mnie to 19 stopni. Ważne jest abyś miał prawidłowo ustawioną mapę gazu. Nie widzę powodów dla których miałby przechodzić na gaz przy 30 st. Temp gazu po odpaleniu się nie zmieni, przepływy w związku z tym także nie. Poza tym możesz ustawić minimalną temp gazu, ciśnienie gazu, minimalne obroty silnika i wiele innych rzeczy. Niżej screen programu, abyś się zorientował w funkcjach. Musisz mieć tylko na uwadze, że silnik pracuje na różnych obciążeniach (np. z klimą wł/wył) a to wpływa na "rysowanie" mapy gazu przez sterownik. (ja koryguje mapę na okres letni i zimowy). Oczywiście zakładam, że prawidłowo masz wszystko połączone, wpięcie parownika w układ itp. W razie problemów służę pomocą, jesteś ze śląskiego także możemy się gdzieś spotkać na jakimś spocie lub się gdzieś umówimy to możemy zerknąć w sterownik co i jak.
×
×
  • Create New...