Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

madre

Forumowicz
  • Content Count

    28
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About madre

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 07/20/1981

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Tarczyn
  • Zainteresowania
    Samochody prod. opel, silniki diesel.

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    vectra b 2.0 Di 1998
  1. Też tak miałem,.... problem tkwił w przelewach, były małę nieszczelności co niepozwalało na uruchomienie silnika.
  2. A silnik nie jest przechylony w prawo czy lewo? Poduszki całe?
  3. Kolego spróbuj jeszcze samostartu oczywiście w rozsądnej ilości - to pomoże odpowietrzyć układ paliwowy ((większa prędkość obrotowa)) jeżeli zapala Ci się check to podepnij kompa on napewno stwierdzi czy padła pompa. Koszt naprawy jest różny, ja ostatnio naprawiłem swoją pompe za 350 pln (sam sterownik, ale juz kilka miechów jest ok)
  4. Koledzy, dzisiaj zauważyłem wielką plamę pod moim samochodem, był to płyn - w zbiorniczku pusto , ale zauważyłem mokre miejsce przy takim zaworze o numerach GM90457649. Przy uruchomionym silniku każdorazowe wyciągnięcie z niego przewodu podciśnieniowego następuje wyciek płynu dość znaczny a jak zgsze silnik to się leje przez chwilkę około 2 sek. Co z tym robić ? Da się naprawić czy trzeba wymieniać?
  5. Jak ciągnie powietrze to sprawdź przewody przelewowe i trójniki.
  6. Kolego spróbuj zmontować zaworek zwrotny na przewodzie paliwowym.
  7. Kolego z tego co wcześniej opisywałeś to raczej początek końca Twojej pompy, ale nie ma co się mocno przejmować bo jeżeli się jednak okaże że to pompa to na allegro można ją teraz tanio naprawić (samą eklektronikę za około 400 pln.)
  8. A na początek cewki świece i przewody kolega sprawdzał?
  9. madre

    Y20DTH

    kolego może to Ci wiele nie pomoże ale jak kiedyś odłączyłem elektrozawór co steruje egr-em to właśnie falowały obroty, może coś tam musisz pogrzebać, może podepnij kompa.... sam nie wiem, a co do warsztatu w siedlcach to jest ok, robiłem tam pompę.
  10. kolega matrox ma rację. obejrzyjcie to:
  11. Ja w swojej Viki zalewam syntetyk GM 5W30, po przejechaniu do teraz ok 5 kkm olej wydaje się normalny, ale z tego co tu czytam zaczynam się trochę bać o rzeczywista jakość oleju z GM
  12. Kolego nie chcę Cię straszyć ale może to być oznaką początku końca Twojej pompy. Tak naprawdę to nic strasznego, jeżeli Sam sobie poradzisz to koszt około 350zł, narazie chyba nic nie grzeb dopiero jak zrobi kaput.
  13. Koledzy mały związek z powyższymi odpowiedziami ale może komus się przyda a, zatem niedająca się wykręcić/pokruszona świeca żarowa/ przekręcony gwint to sprawa trudna ale do zrobienia koszt około 150 zł/ szt robią to w zakładach gdzie obrabiają silniki (planowanie głowic itd.., )
×
×
  • Create New...