Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

MiSiEk#

Forumowicz
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About MiSiEk#

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra B 1.8 16V '96

Recent Profile Visitors

79 profile views
  1. Witam mam problem z wyciagnieciem wkładu lusterka oplel Vectra B czy ktoś mi powie jak to wyjąć. 

     

  2. Ale to dawał by normalne napięcie ? Bo tak jak pisałem sprawdzałem napięcie i jest ok 14.6 na bez obiązenia i 14.3 z obciązeniem
  3. Witam serdecznie Piszę ponieważ ma dziwny problem z Viki może ktoś przeżył coś podobnego... Mianowicie dziś przed południem w ładny słoneczny dzień wyjeżdzam viki. Przez pierwsze 2km jest OK. Nagle widze że jakoś słabo podśietla się wyśietlacz przebiegu km i zegarek. Myślałem że to może poprostu mocne słońce i mam takie odczucie. Zaraz jednak zapaliła się pondrolka ABS zaniepokojony szukałem parkingu jechałem jakiś kilometr i w tym czasie miałem "dyskoteke" na wskaźnikach (latały w dół i w góre) i wyłączyło się radio. Ale samochód nie zgasł jechał noralnie. Zajrzałem pod maske, nic niepokojącego nie dojrzałem. Postanowiłem zgasić auto i poczekać chwilke. Postał z 5 minut, próbuje odpalić i nie daje rady (objawy padniętego aku) rozrusznik się kręcił. Co zaobserwowałem: Gdy przekręcił skacyjne aby kontrolki się zapaliły było wporządku. Kontrolka ABS gasła czyli miał napięcie ok 12V, ale tylko wączyłem światła, czy dmuchawe odrazu się zaśiecała kontrolka ABS napięcie ok 9V (miałem akurat miernik w samochodzie) czyli akum siadał przy dużym obciążeniu. Podczas próby odpalenia kaplica :/ Zadzwoniłem po pomoc, z pychu odpalił bez problemu i norlanie dojechałem do domu. Tam zgasiłem autko odczekałem kilka minut i odpalił normalnie. Zgasiłem włączyłem same światła z 5minut świeciły i normalnie odpalił... Pytanie teraz co do diabła jest grane? Dodam że pasek, rolke, alterntor(regeneracja) robiłem z 2michy temu, wiec myśle że nie w tym problem. Mierzyłem altka i na luzie w pełnym zakresie obrotów ma 14.6V a przy włączynych świtałch i dłuchawie na 4bieg ok 14.3V wiec jest OK Myśle że coś z aku niby trzyma norlanie ale łąduje się tylko do 13V i w sumie ma już 4 lata. Czy ktoś miał podobny przypadek bo nie chce za bardzo kupować nowgo aku, a okaże się że to coś innego. Czy jest możlwość że przy niskim napięciu gdzieś w aku robi się zwarcie na komorach i dlatego altek zgłupiał (spadek napięcia i dyskotego na zegarach)? Z góry sory że się tak rozpisałem ale wole przedstawić sprawe dokładnie. Pozdrawiam
  4. Podziele się swoimi doświadczeniami, miałem podobny problem z moją Viki. Mianowicie z rana ciężko było dopalić, pokręcił, pokręcił odpalił ale zaraz zgasł i tak z 5 razy. Jak już załapał to pracował nierówno jak się dało gazu to telepało go strasznie. Dodatkowo 0 przyśpieszenia, jak się dało gazu do podłogi to dusiło go na dwie sekundy i dopiero zaczął wchodzić na obroty. Jak się rozgrzał było lepiej ale miał dziure w obrotach od 1,5 do 2,5 tyś. był strasznym mułem. Komputer pokazywał przedziwne błedy... Dwóch mechaników rozkładało ręce, podjechałem do innego mówi że proawdopodobnie wtryski zapieczone od zbyt częstej jazdy na gazie. Zaproponował czyszczenie za ponad 200zł ale powiedział że to ostateczność. Poradził żeby wlac uszlachetniacz do paliwa i przemęczyć się. Tak też zrobiłem na 20l paiwa wlałem całą formułę STP czerwoną. Zabieg powtórzyłem 3 razy i jak ręką odjął. W każdym zakresie obrotów ma moc, przyśpiesza dobrze, komputer nie wariuje, odpala z rana od strzału W sumie objawy podobne, więc spróbuj z uszlachetniaczem, nie zaszkodzi a może pomóc. Dodam że nie chciało mi się wierzyć że to mi pomoże, a jednak Pozdrawiam.
  5. Jeszcze raz dzięki Panowie za oświecenie
  6. Dziękuję za szybką odpowiedź Czy to naturalne (normalne) czy wypadało się wybrać do jakiegoś serwisu?
  7. Witam, Dziś zauważyłęm że coś mi kapie z pod samochodu. Zrobiłem zdjęcie ponieważ nie widziałęm co to za część z której kapie. Zdjęcie w załączniku, obrazuje spód samochodu od strony prawej (pasażera) ta część z któej kapie znajduje się mniej więcej zaraz za prawym przednim kołem (foto). Czy ktoś może mi powiedzieć co to? Dodam że raczej to nie olej bo jest raczej konsystencji wodnistej. Dodam jeszcze że mam gaz i klimatyzacje, oraz to że w zasadzie nie mam z niczym problemu w aucie... Pozdrawiam.
  8. Temat już troche zapomniany, ale odkopoie i podłącze się pod pytanie. Mianowicie komputer sygnalizuje błąd 0340, odłączyłem wtyczkę (przy świecach) od czujnika bez odkręcania i mieżyłem i tak między A-C 20MOhm <wow> C-B podobnie 16MOhm i między A-B w normie bo 0,6ohm. Teraz moje pytanie czy czujnik musi być odkręcony żeby go poprawnie zmieżyć, czy wystarczy wyjąć wtyczkę i mieżyć go wkręconego? A-C i B-C ~20Mohmów to o bardzo bardzo za dużo :/ więc na 99% czujnik do wymiany ale jeszcze chciałbym mieć 100% pewności co do pomiaru jego gdy jest wkręcony Pozdrawiam.
  9. Kasowałem błędy i to samo jest pojawiają się zaraz wszystkie błedy. Powietrza lewego chyba nigdzie nie ma, sonda to raczej nie takie objawy... sprawdziłem ten czujnik wałka rozrządu, z tym że mieżyłem go odłączając wtyczkę i kiedy był przykręcony. Czy ma to znaczenie czy pomiar wykręconego i wkręconego powinien być taki sam? Bo jeżeli ma być taki sam to znaczy że mam go do wymiany bo wartości bieże z kosmosu:P
  10. Witam serdecznie. Mam problem z moją Viki '96 pb+lpg. Mianowicie od pewnego czasu odczułem brak mocy oraz dziure w obrotach (muł od 1,5tyś do 2,5tyś gaz w podłoge a ledwo co jechał) na benzynie na gazie raczej ok, nie przeszkadzało mi to tak strasznie bo i tak praktycznie na lpg jeżdże. Ale ostatnio było coraz gorzej, tacił moc i w końcu dzisiaj objawy są beznadzieje mianowicie, odpali ale dam gazu a on jakoś tak przydusza obroty nie idą praktycznie wogóle i co najgorze jakieś dziwne strzały słychać z tłumika (nie takie straszne ale słychać). Ledwo co się da na gaz przełączyć (2tyś. obrotów). Dodatkowo pali się check i w sumie zapalał się sporadycznie. Jak jeździł dobrze to miał błąd 0100 i 0130 czyli przepływomierz i lambda. Jeździł ok więc nic nie robiłem. Teraz podpiąłem go pod interfejs i wykazał błąd 0100, 0130 oraz 01690 (odcięcie kontrolki na gazie) oraz nowy 0340 czyli czujnik wałka rozrządu. Ale z czego pamiętam nie gasł mi powyżej 4,5tyś, obrotów i tylko z symptomów padnięcia miałem znaczny spadek mocy. Spalanie raczej nie uległo większej zmianie. Co najlepsze wszystkie symptomy złowieszcze ma na benzynie na gazie chodzi ok. Pytanie teraz za co się zabrać, niepokoją mnie te strzały przy dodaniu gazu... Proszę o jaką kolwiek pomoc. Pozdrawiam.
  11. Witam serdecznie, Mam mały problem z Viki niedawno wymieniałem filtr powietrza (wkład) i teraz zauważyłem spadek mocy silnika, mianowicie jak dam gazu mocno na benzynie to troche po przydusza (muli) i powyżej ok 2,5tyś obrotów już leci jak rakieta. Przyglądałem się filtrowi i zobaczyłem niepokojącą rzecz. Mianowicie fura dolotowa przed filtrem ta którą dostaj się powietrze nie jest okrągła tylko "zgnieciona". Co najlepsze koło niej jest rura do któej prawdopodobnie powinna być podłączona a nie jest. O ile się nie myle to w zderzaku jest tunel który łapie powietrze z pod zderzaka i daje je filtrowi. Przy reflektorze jest chyba koniec tego tunelu i nie jest podłączony z filtrem. Moglibyście mnie oścwiecić najlepiej sprawdzając jak to jest u was ?? Wcześniej był filtr za mały wsadzony jakiś lipny, i teraz jak włożyłem prawidłowy to zła mieszanka jest prawdopodobnie. Prosiłbym o sprawdzenie jak jest z tą rurą dolotową do filtra:) Pozdrawiam.
  12. Witam, To mój pierwszy post na forum Chciałem zapytać jak wymienic wkład lusterka lewego(kierowcy) zewnętrznego tak aby nie uszkodzić ani lusterka ani mechanimu. Czy ktoś to robił? Nie mogłem znaleść żadnych konkretnych informacji. W książce Sam naprawiam jest pokazane że trzeba to zrobic na siłę tj. "wyrwać". Jednak próbowałem w ten sposób i ani dgrnie, lusterko aż sie lekko zginało, jeszcze troche i by poszło na pół... Może ktoś wie jak się za to zabrać? Mam już nowy wkład z podgrzewaniem ale nie mogę go wymienić. Dodam że jest mam Viki '96, elektryczne lusterka z podgrzewaniem które aktualnie nie dział na jenym z nich (mata grzewcza przepalona) dlatego che wymienić. Za wszelkie infomację z góry dziękuje
×
×
  • Create New...