Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Ćwirek

Klubowicz
  • Zawartość

    782
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

6 Neutral

O Ćwirek

  • Ranga
    Opiekun Rekrutów
  • Urodziny 1988.08.20

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kamieniec - STA
  • Zainteresowania
    * Piłka Nożna
    * Samochody

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Nr klubowy
    982
  • Auto
    VC GTS Z19DTH z wirusem Cordoba 1,4 16V Punto 1,2
  • Oddział VKP
    Śląski

Ostatnio na profilu byli

1 411 wyświetleń profilu
  1. Z jakich silników szukać tych zacisków 314/292 ? 3.0 i 3.2 ?
  2. u mnie też tak było i winna była jednak plecionka
  3. Pęknięty kolektor wydechowy.

    Jak będzie dobrze splanowany to czemu ma pęknąć, ważne jest żeby był dokręcony równomiernie na każdej śrubie
  4. Pęknięty kolektor wydechowy.

    Trzyma zdejmowałem cały i zawoziłem do firmy która się w tym specjalizuje kurde gdzieś to było
  5. Pęknięty kolektor wydechowy.

    wydaje mi się że jeżeli robiłem turbo to kolektora ci nie uwzględnią ja spawałem - 250 zł z palnowaniem
  6. A jak ktoś nie ma EGR i DPF ?
  7. chlodnica spalin

    możesz też dorobić, kawałek grubszej blachy i 2 dziury
  8. chlodnica spalin

    wywaliłem całkowicie EGR i tą zaślepkę która była przykręcona do niego od spodu wstawiłem na kolektor
  9. chlodnica spalin

    Tak, też tak zrobiłem
  10. Dawki wtrysków zawsze sprawdza się przecież na rozgrzanym silniku wtedy są wiarygodne
  11. Zawór sterowania turbiną buczy.

    Czy jakieś inne objawy z tym związane zauważyłeś, np podczas przyśpieszania ?
  12. też bym to sprawdził bo u mnie też tak było i finalnie zaślepiłem chłodniczkę bezpośrednio przy kolektorze wydechowym
  13. Na youtube masz filmiki jak to zrobić
×