Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Ćwirek

Klubowicz
  • Zawartość

    786
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

6 Neutral

O Ćwirek

  • Ranga
    Opiekun Rekrutów
  • Urodziny 1988.08.20

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kamieniec - STA
  • Zainteresowania
    * Piłka Nożna
    * Samochody

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Nr klubowy
    982
  • Auto
    VC GTS Z19DTH z wirusem Cordoba 1,4 16V Punto 1,2
  • Oddział VKP
    Śląski

Ostatnio na profilu byli

1 469 wyświetleń profilu
  1. Już wiem że jest to drabinka rezystorowa jeszcze tylko pytanie czy nr 472 oznacza że każdy z 4 rezystorow ma 4,7 kohm ? Muszę wymienić bo zepsułem
  2. Ale mi chodzi o ten z 4 nóżkami z każdej strony
  3. Czy ktoś kojarzy jak dokładnie nazywa się ten mostek o oznaczeniu 472
  4. Z jakich silników szukać tych zacisków 314/292 ? 3.0 i 3.2 ?
  5. u mnie też tak było i winna była jednak plecionka
  6. Ćwirek

    Pęknięty kolektor wydechowy.

    Jak będzie dobrze splanowany to czemu ma pęknąć, ważne jest żeby był dokręcony równomiernie na każdej śrubie
  7. Ćwirek

    Pęknięty kolektor wydechowy.

    Trzyma zdejmowałem cały i zawoziłem do firmy która się w tym specjalizuje kurde gdzieś to było
  8. Ćwirek

    Pęknięty kolektor wydechowy.

    wydaje mi się że jeżeli robiłem turbo to kolektora ci nie uwzględnią ja spawałem - 250 zł z palnowaniem
  9. A jak ktoś nie ma EGR i DPF ?
  10. Ćwirek

    chlodnica spalin

    możesz też dorobić, kawałek grubszej blachy i 2 dziury
  11. Ćwirek

    chlodnica spalin

    wywaliłem całkowicie EGR i tą zaślepkę która była przykręcona do niego od spodu wstawiłem na kolektor
  12. Ćwirek

    chlodnica spalin

    Tak, też tak zrobiłem
  13. Dawki wtrysków zawsze sprawdza się przecież na rozgrzanym silniku wtedy są wiarygodne
  14. Ćwirek

    Zawór sterowania turbiną buczy.

    Czy jakieś inne objawy z tym związane zauważyłeś, np podczas przyśpieszania ?
×