Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

okali

Forumowicz
  • Content Count

    64
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About okali

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 04/21/1988

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Łódź
  • Zainteresowania
    Mechatronika
    Naprawa Mojej Viki
    Komputery
    ogolnie biore sie za wszystko co sie popsuło :D

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    Vectra B 1.8 16V
  1. współczuje problemu ale ja bym sprawdził wtryskiwacze bo raczej bedą ci lały. tylko ze sonda powinna odczytac to. ale jak tyle sprawdziłes to nie zaszkodzi
  2. okali

    Wtryskiwacze lpg

    najlepiej to zrob zdjecie całego silnika to bedziemy wiedziec zadne z tych zdjec nie pokazuje wtrysku lpg tak wygladaja wtryskiwacze http://www.autogas.dtgas.pl/storage/image/wtryski_valtek(1).JPG
  3. zasyfione wtryski? przeciez to nowa instalacja. na bank jest ustawiona za niska temp. przełączania. jak na desce rozdzielczej masz pokazane ok 60 stopni to temp. reduktora wynosi okolo 35 stopni a temp. gazu moze byc nawet nizsza o okolo 10-15 stpni wiec nic dziwnego ze reduktor nie moze ogrzac gazu
  4. jesli falował to stawiam na krokowy bądz uszkodzona uszczelka pod przepustnicą. spróbuj odpalając dodac troszge gazu. jesli załapie to krokowy siedzi.
  5. dzieki wielkie ale jednak znalazlem cala rozpiske zółtej wtyczki. gracje panowie
  6. koledzy nie moge tego nigdzie znalezc. mam wszystko podpiete a do zółtej kostki dochodzi wszystko. tylko nigdzie niema napisanego ktory pin w zółtej kostce to pin ze złacza X7 brazowo-czarny. wiem ze on tam jest dlatego nie chce ciagnac z komory silnika bo to bez sensu. prosze o szybka odpowiedz od razu mozecie podac ktore piny sa tymi z licznika PIN1 oraz PIN3 bo tylko tego nie mam podpietego
  7. Fajny kawałek na lansik szczegolnie refren
  8. koledzy dzisiaj mi sie trafiła okazja opon zimowych Michelin Alpine i je załozyłem. sa prawie nowe a dałem za nie 200 zl. Jest tylko jeden minus sa wieksze od orginalnych. Mianowicie ich rozmiar to 175/80 R14. Weszły i Autko stoi dość wysoko co moim zdaniem idzie na plus bo sie nie zakope w zime i wogole komfort jazdy. A moje pytanie brzmi. jak i o ile moze mi licznik przekłamywac. jak to sprawdzic? moze ktos mi poda moze jakie ma obroty jadąc na 5-tym biegu 100km/h?
  9. okali

    Filmiki

    Koledzy zapinajcie pasy
  10. ja obstawiam ze termostat Ci stanął i moze lekko przepuszcza na rozgrzanym i jak przygazujesz to wtedy cisnienie go otworzy ale po chwili sie domknie. od tego bym zaczął.
  11. koledzy a ja codziennie przejezdzam 14 km do pracy i od jakiegos miesiaca temperatura mi nie wzrosła powyżej okolo 82 stopni. co to moze byc? dodam ze jade przez miasto i non stop korki. spalanie tez mi wzrosło o okolo 2 litry. bardzo wolno sie nagrzewa. bodajze musze przejechac okolo 3-4 km zebym miał 50 stopni
  12. koledzy jezeli wam to coś pomorze to właśnie dwa dni temu padł mi aku. wszystko było ok nagle trach i jednego dnia mi kręcił coraz słabiej az wkoncu padł. wszystko wskazywalo na to ze jest dobry bo 13,2 V miał bez obciążenia ale podczas odpalania spadało napięcie do 7V. a nie powinno spaść ponizej 10V.Naładowałem go i odpaliłem pięknie ale postał 8 godzin i znow ledwo odpaliłem. sprawdziłem ładowanie to mam 14,1 na zapalonych światłach mijanie, drogowych i nawiew na 4. a z wyłączonymi odbiornikami 14.6. czyli ok. natomiast pobór prądu przy zamkniętym aucie wynosi u mnie 0,01A czyli 10mA. wg mnie to bardzo dobry wynik. Aku musiał być zasiarczony i miał pewnie zwarcie albo na celi albo na płytkach ołowianych. dzieje sie tak momentalnie np po wpadniecie w dużą dziure. kupiłem nowy aku Centra futura 60Ah 600A i wszystko powróciło do normy i wiem ze mam spokój na kilka lat.
  13. Witam wszystkich. Mam problem z moją instalacja. byłem u gazownika i na komputerze wykazalo ze padły mi wtryskiwacze. Objawiało mi sie to zwiększonym spalaniem i osłabieniem osiągów mojej Viki. Teraz moje pytanie brzmi, czy moge sobie kupic na allegro nową listwe wtryskową http://allegro.pl/item1102596141_nowa_listwa_wtryskiwaczy_valtek_4_cyl_3_ohm_f_vat.html podłaczyć i bedzie chulało czy trzeba to jakos jeszcze zestroić? drugie moje pytanie brzmi czy lepiej kupic zestaw naprawczy i wymienić sprężynki i tłoczki? http://allegro.pl/item1148170437_zestaw_naprawczy_listwy_valtek_wyprzedaz_slask.html dodam ze regeneracja i kalibracja wtryskiwaczy kosztuje około 200 zł pozdrawiam wzystkich
  14. sprawdz czy przewód prądowy który dochodzi do sprężarki i załącza ją, jest dobrze wpięty i czy jest na nim zasilanie gdy właczysz przycisk
  15. jezeli chcesz jezdzic tym autem przez dłuzszy czas no to raczej inwestuj w nowe sprzęgło. a co do wysprzeglika gdyby to mi sie stalo ja bym wymienil go razem z tarczami bo jak pozniej by sie spier.... to taka sama robota czyli demontaz skrzyni :/ = dodatkowe koszty.
×
×
  • Create New...