Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

mirinda

Forumowicz
  • Ilość treści

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O mirinda

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    vectra c 2006 cdti 150 KM
  1. Potwierdzam wymianę zarówki kierunku prawego poprzez wyjcie obudowy filtra powietrza - całego z częścią dolną - dostęp wystarczający by wymienić wszystkie żarówki. pozdrawiam
  2. Hmm.....lepszy olej? Pelen syntetyk? Czy jakies doswiadczenia w stosowaniu polsyntetyka? Czy tylko akcja propagandowa syntetykow? Jesli wymieniam co 10k km to ma jakies znaczenie? Jakie macie doswiadczenia sprawdzone w tym wzgledzie?
  3. Jednak głowica!!! Jestem po naprawie i ubozszy o ok 2k pln. Po rozmowach z kilkoma mechanikami - stwierdzono GLOWICA:( I faktycznie okazalo sie, ze po rezebraniu (a ponoc sporo roboty - tak twierdzil mechanik, ktory mi to robil), glowica przy jednym zaworze puscila i uszczelka byla wytarta. Pewnie koszty Was interesuja - otoz u mnie bylo tak: przy okazji rozrzad (pasek, napinacz, rolka, pompa wodna cena czesci 850 pln), planowanie glowicy - 70 pln, olej (polsyntetyk GM + filtr) 100pln, blaszka na zawor EGR - ok 30 pln, no i robocizna mechanika - 700 pln, reszta na moje skolatane nerwy w postaci zgrzewki debowego:P Razem ok 2k pln. Nikomu nie zycze mych doswiadczen! Ale poki co teraz jest ok. Mam nadzieje, ze na dlugo! Pozdrawiam!
  4. Witam Płatek oleju jest nadmiar, jednak nie jestem pewien ile go bylo wczesniej (auto sprowadzone i remontowane u nas w kraju), stan olej na widok ok - brak sladow maselka, rowniez nie ma go pod korkiem. Plyn na pewno ubywa przez zbiorniczek - jest wyrzucany w postaci piany pod cisnieniem. Wczesniej uszczelniałem speclanym proszkiem do chlodnic i mam przypuszczenie, ze byc moze chlodnica zatkana i nie ma obiegu. Jak jeszcze sprawdzac co sie stalo? Juz brak mi pomyslow:(
  5. Witam Nowy na forum, wiec proszę o wyrozumiałość. Problem jak w temacie.....otóż, niedawno sprowadziłem autko z zachodu(D) VC 19cdti 150 KM silnik DTH po kolizji z uszkodzonymi chłodnicami, maską i zderzakiem. Naprawiono mi z częściami używanymi, które to sam mechanikowi zwoziłem. Problem pojawił się z ubywającym płynem chłodzącym....wstępnie myślałem, że się odpowietrza, jednak wciąż go dolewałem. Następnie zaobserwowałem, że się pieni i ubywa go przez zbiorniczek wyrównawczy, a temp na nie przekracza 82 st. na postoju natomiast zaraz spada do poniżej 70 st. Mówiono mi, ze wozy sprowadzane z zagranicy ze sprawnym układem jezdnym mogą miec przegrzany silnik - stąd uszczelka pod głowicą, ale z drugiej strony czy to możę być termostat lub nieszczelna chłodnica? Trudno mi to wszystko zlokalizować Z tego co widze to tylko pieniący się płyn i jego ubytek. Jakie są Wasze doświadczenia w tym względzie? Co powinienem zrobić? Jakie koszty naprawy głowicy i jej uszczelnienia? Za wszelkie sugestie będę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam wszystkich doświadczonych forumowiczów:)
×
×
  • Utwórz nowe...