Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

mirinda

Forumowicz
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About mirinda

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    vectra c 2006 cdti 150 KM
  1. Potwierdzam wymianę zarówki kierunku prawego poprzez wyjcie obudowy filtra powietrza - całego z częścią dolną - dostęp wystarczający by wymienić wszystkie żarówki. pozdrawiam
  2. Hmm.....lepszy olej? Pelen syntetyk? Czy jakies doswiadczenia w stosowaniu polsyntetyka? Czy tylko akcja propagandowa syntetykow? Jesli wymieniam co 10k km to ma jakies znaczenie? Jakie macie doswiadczenia sprawdzone w tym wzgledzie?
  3. Jednak głowica!!! Jestem po naprawie i ubozszy o ok 2k pln. Po rozmowach z kilkoma mechanikami - stwierdzono GLOWICA:( I faktycznie okazalo sie, ze po rezebraniu (a ponoc sporo roboty - tak twierdzil mechanik, ktory mi to robil), glowica przy jednym zaworze puscila i uszczelka byla wytarta. Pewnie koszty Was interesuja - otoz u mnie bylo tak: przy okazji rozrzad (pasek, napinacz, rolka, pompa wodna cena czesci 850 pln), planowanie glowicy - 70 pln, olej (polsyntetyk GM + filtr) 100pln, blaszka na zawor EGR - ok 30 pln, no i robocizna mechanika - 700 pln, reszta na moje skolatane nerwy w postaci zgrzewki debowego:P Razem ok 2k pln. Nikomu nie zycze mych doswiadczen! Ale poki co teraz jest ok. Mam nadzieje, ze na dlugo! Pozdrawiam!
  4. Witam Płatek oleju jest nadmiar, jednak nie jestem pewien ile go bylo wczesniej (auto sprowadzone i remontowane u nas w kraju), stan olej na widok ok - brak sladow maselka, rowniez nie ma go pod korkiem. Plyn na pewno ubywa przez zbiorniczek - jest wyrzucany w postaci piany pod cisnieniem. Wczesniej uszczelniałem speclanym proszkiem do chlodnic i mam przypuszczenie, ze byc moze chlodnica zatkana i nie ma obiegu. Jak jeszcze sprawdzac co sie stalo? Juz brak mi pomyslow:(
  5. Witam Nowy na forum, wiec proszę o wyrozumiałość. Problem jak w temacie.....otóż, niedawno sprowadziłem autko z zachodu(D) VC 19cdti 150 KM silnik DTH po kolizji z uszkodzonymi chłodnicami, maską i zderzakiem. Naprawiono mi z częściami używanymi, które to sam mechanikowi zwoziłem. Problem pojawił się z ubywającym płynem chłodzącym....wstępnie myślałem, że się odpowietrza, jednak wciąż go dolewałem. Następnie zaobserwowałem, że się pieni i ubywa go przez zbiorniczek wyrównawczy, a temp na nie przekracza 82 st. na postoju natomiast zaraz spada do poniżej 70 st. Mówiono mi, ze wozy sprowadzane z zagranicy ze sprawnym układem jezdnym mogą miec przegrzany silnik - stąd uszczelka pod głowicą, ale z drugiej strony czy to możę być termostat lub nieszczelna chłodnica? Trudno mi to wszystko zlokalizować Z tego co widze to tylko pieniący się płyn i jego ubytek. Jakie są Wasze doświadczenia w tym względzie? Co powinienem zrobić? Jakie koszty naprawy głowicy i jej uszczelnienia? Za wszelkie sugestie będę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam wszystkich doświadczonych forumowiczów:)
×
×
  • Create New...