Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

fidol4

Forumowicz
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About fidol4

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 10/17/1983

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    wawa-raszyn

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    vectra"b"1.8było,jest X5 4.4 v8, zafira b Z19DTH

Recent Profile Visitors

530 profile views
  1. chciałem podziękować pudeleQ za wiedzę którą przekazuje na wielu forach. Ja z przesiadki z F18 na F16 od VA i wczoraj wpakowaliśmy D16 od lanosa 1.5 8v .auto zbiera się lepiej niż oryginał(f18) a kosztuje grosze(moja 200zł)sprzęgło sachs460zł wymiana 0zł bo po godzinach z kumplem.Wysprzęglik zdrowy więc cały czas oryginał. przemieliłem z 10 szt skrzyń aż znalazłem na szrocie (mają jeszcze jedną w stanie dobrym)(jak ktoś się upiera to znalazłem f18 za 450złmożna targować) mechanicznie przekładka taka sama jak z f18 na f16 .tyle tylko że d16 są zdrowsze. Wielkie DZIĘKI panowie za informacje którymi sie dzielicie,jak ktoś z mazowieckiego mam problemy z autem to piszczie
  2. ja swoje przedliftowe zamieniłem na te http://allegro.pl/nowe-lampy-opel-vectra-b-95-02-czarne-depo-tuning-i2840943673.html i jestem super zadowolony.musiałem kupić tylko silniczki poliftowe i wtyczki na wolumenie kupiłem, idealnie pasują co oplowskie oryginały.świecą o niebo lepiej od przedliftów ,ale cobyś nie włożył i tak będzie dużą poprawa
  3. Witaj ja też po montażu depo i no i bomba,świecą aż miło a z przeróbką kostek z przed lift na polift poradziłem sobie bez lutownicy. po prostu kupiłem nową kostkę poliftową i spiąłem konektory i jest jak się należy koszt 25zeta na wolumenie i pasują jak orginały bez zbędnego papractwa
  4. obecnie nieważne na jaki bym olej zmienił bo sprawa "może przestało by pukać" nie wchodziła w gre. po rozkręceniu tłoki miały jakiś luz na sworzniach i to nie było pukanie a miarowe napierda.... po złożeniu na nowych gratach cichutko i przyjemnie a i wruciło jej troche kucy
  5. skończyło sie na wymianie tłoków i jakiś drobnych pierdół.i cichutko i nowe zawieszenie i ładne alu 16 i Wielkie dzięki Marcin za pomoc koszt masakra ale robocizna mi odpadła. zostały jeszcze lampy i niewiem które wybrać.dzięki Rybkins
  6. olej beł zmianiany jakiś miesiąc temu razem z filtrami( miało pomóc) zalany był ale na jakim jeżdziła to niepamiętam ale chyba mobil 10w40( mam jeszcze passka ) -kontrolka oleju ok -pompa oleju sprawna(skoro po zdjęciu dekla i odpaleniu silnika zrzygało sie na maske pod ciśnieniem ) -szklanki były napełnione olejem bo go wyciskaliśmy z nich jakieś inne propozycje ?
  7. Jak w temacie rozkręcony silnik zdjęta głowica ,szklanki sprawdzone i lipa. akcja reanimacja sie niepowiodła 1.dzień pierwszy objawy: STUKA silnik czy zimny czy gorący.tak że głowa boli nawet przy zamkniętych szybach Marcin(kumpel i mechanik)mówi że szklanki albo sworzeń i trzeba zwalać głowice,od 8rano do 12 sprawdzone wszystkie szklanki i podobno wszystkie dobre. Drodzy forumowicze jakiś rady?.nieznam sie na pisaniu tematów z tąd ten haos . jutro drugie podejście pozdrawiam
  8. miałem to samo satelittka w mech różnicowym straciła 2 zęby
  9. witam .miałem ten sam problem,mechanizm różnicowy,diagnoza straszna ale dałem rade sam wymienić satelite uszkodzoną(brak 3 zębów)podczas puszczania sprzęgła z 1 spory hałas i jakby coś przeskakiwalo na wyższych biegach to samo tylko coraz słabiej.kilku mechaników oglądało moja Vb i wyceny były kosmiczne,a tak naprawde w moim przypadku koszt : satelitka 150zL+50złlistonosz olej do skrzyni 100zł sporo pracy, papierosów,kilkanaście browarków,mała sprzeczka z żoną,no i burdel na podjeżdzie.(zrobiłem naprawe na cegłach przed domem).po dzisiejszych testach pali mi sie tylko rezerwa bo sporo pali przy zwijaniu asfaltu
  10. siemka,miałem ten sam problem,i jutro sie okaże czy "MOŻLIWA JEST WYMIANA JEDNEJ SATELITKI"za którą zapłaciłem 150złych.Od niedawna zaczołem aktywnie korzystać z VKP ale jeśli moja viki jutro zagada, to niech mechanicy samoch + mój szwagier sie wstydzą.bo tylko komuś wspomniałem że chłopaki na forum to zrobili tak... albo w ten sposób... to mieli ze mnie niezłął polewke itd.moim skromnym zdaniem po dzisiejszych próbach daje rade(taki lajcik na rozgżewke ale jutro dostanie odemnie ostro po p....)ale trzeba stestować.po pozytywnych testach ,wrzuce zdięcia z opisami pkt. po pkt.dla potrzebujących.Dzięki WAM oraz adi_37 pozdro
×
×
  • Create New...