Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Marco123

Forumowicz
  • Zawartość

    385
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    2

Marco123 wygrał w ostatnim dniu 24 Wrzesień 2017

Marco123 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

47 Best

O Marco123

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1988.10.05

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Mińsk Mazowiecki
  • Zainteresowania
    Sport, muzyka, motoryzacja, gotowanie, tuning itd

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Astra h 1.9 cdti 150km rok 2008

Ostatnio na profilu byli

2 671 wyświetleń profilu
  1. Witam. Po tak długim czasie udało mi się dojść co do bicia lewego przedniego koła. Przyczyną okazała się śruba mocująca tarczę i dobre wyczyszczenie zaciskow. Chce bardzo podziękować Piotreq że podsunął mi parę sugestii i był na bieżąco z moim problemem. Jeszcze raz dziękuję
  2. Piasta wymieniona. Dalej jest bicie. Zostało jeszcze bicie na półosi, ewentualnie wychodzi to z mechanizmu różnicowego. Nagranie z bicia https://youtu.be/MTswF-5JOXc
  3. O jaką grzechotke Ci chodzi i jak mam to sprawdzić. Nie bardzo rozumiem
  4. Od 120 wzwyż zaczyna się bicie na kierownicy
  5. I to jest przyczyną bic na kierownicy? Na żywo Tak nie słychać. Telefon wychwycil dobrze dźwięk. To grzechotanie występuje punktowo
  6. Nowy filmik. Czy to może być przyczyną bicia kierownicy?
  7. Witam. Czy piasta może być przyczyną bic na kierownicy? Wrzucam filmik 20180707_133707_001.mp4 20180707_133707_001.mp4
  8. Witam. Podepne się pod temat. Mam identyczny problem. Telepanie kierownicy występuje w przedziale 120 km/h A 150km/h. Zostały zmienione tarcze na nowe, amortyzatory z poduszkami, nowe opony. Zostały wyważone kilka razy i przekładane stronami. Wymieniona półos od strony prawej. Jedyne co zauważyłem po podniesieniu autu i go rozpedzeniu do 130, to że zaczyna telepac na lewo i prawo tarczą i całym zawiasem z lewej strony. Nasila się to przy kreceniu kierownicą. Kolejne co zauważyłem to półos lewa ma tak jakby bicie i nie kręci się według swojej osi. Proszę o jakieś sugestie i pomysły gdzie dalej mam szukać
  9. Marco123

    Czujnik temperatury spalin

    Kod błędu to p0425 za wysokie napięcie czujnika temp spalin rząd 1 czujnik 1.
  10. Marco123

    Czujnik temperatury spalin

    I to chodzi o ten czujnik?
  11. Marco123

    Czujnik temperatury spalin

    A mogę jakieś zdjęcie poglądowe gdzie go mogę znaleźć dokładnie? Mój samochód to Astra h 1.9 cdti 150km z wyciętym dpf.
  12. Marco123

    Czujnik temperatury spalin

    Jak to czujnik koło zbiorniczka płynu? Raczej nie
  13. Marco123

    Czujnik temp spalin 1.9cdti

    Ale czy mogę oszukać czujnik ten przy katalizatorze? Zaznaczam że samochód jeździ normalnie. Ale błąd jest obecny. Do czego służy ten czujnik przy katalizatorze.
  14. Marco123

    Czujnik temperatury spalin

    Witam. Mam problem z czujnikiem temperatury spalin przy katalizatorze. Błąd to p0425 za wysokie napięcie czujnika temp spalin rząd 1 czujnik 1. Błąd nie wyświetla się na desce rozdzielczej jako check engine ale jest obecny w programie jako obecny. Napięcie na wtyczce do czujnika to 5V. Dpf jest wycięty. Silnik 1.9 cdti 150km. Proszę o pomoc
×