Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

jacekw1000

Forumowicz
  • Zawartość

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O jacekw1000

  • Urodziny 1974.03.12

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Pruszków
  • Zainteresowania
    Fotografia

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra 1,9 cdti 150 KM, kombi, Silver Star

Ostatnio na profilu byli

545 wyświetleń profilu
  1. Witam Kolegę,

    Piszę, ponieważ na jednym z wątków pojawił się nick kolegi jako speca od napraw Opli.

    Prośba o info czy tak rzeczywiście jest. Szukam porządnego serwisu Opla, mając furkocący silnik, piszczący niemiłosiernie po dodaniu gazu (pasek i rolka napinająca wymienione na nowe), drżący na biegu 'D' aż się zaraz rozleci.

    Grat ?

    Mój model to Vectra C 2006, 1,9 CDTI 110 kW, automat.

    Dzięki za info zwrotne,

    Pozdrawiam,

    Jacek Wyszkowski

  2. Zapadnięte zawiesznie tylne w VC kombi

    No panowie, wygląda na to, że wszystko wiadomo. Dziękuję Koledzy. P.S. Tak się zastanawiam czy mechanik może nie mieć pojęcia o tym o czym piszemy tu powyżej. Chłop, który mi zmienił amortyzatory ma porządnego oplowskiego Techa2, wydaje się, że coś o Oplach wie....
  3. Zapadnięte zawiesznie tylne w VC kombi

    Czyli ten się nie nadaje? http://allegro.pl/op...2899243123.html Nie jest do kombi ? Rozszyfrujecie Z9, BB, ZL itd. Co ciekawe - Grzechus kupił amortyzatory o następujących symbolach: 93177875 4 36 322 ZL (na powyższym screeenie dla numeru 93177875 i 4 36 322 występuje kod "Z9"). Nie wiadomo o co chodzi. Satariel666 - Dzięki!
  4. Zapadnięte zawiesznie tylne w VC kombi

    Panowie, Dzięki koledzy za pomoc, dla Kolegi Travisa za dobry trop. Szczególne podziękowanie dla Grzechusa, wydaje się, że diagnoza jest postawiona, musimy jedynie potwierdzić fabryczny numer amortyzatorów, jakie należy dokupić. Dla Wszystkich, którzy zetkną się z podobnym problemem w przyszłości krótkie podsumowanie. * Vectry z automatyczną kontrolą poziomu ("G67") wymagają specjalnych amortyzatorów tylnych. * Nie możemy używać amortyzatorów standardowych lub standardowych amortyzatorów zamiennych do Vectry Combi jak np. KYB 553307 (tylne). Wstawienie standardowego amorka sprawi, że tył opadnie. To "specjalny" amortyzator sprawia, że samochód stoi poprawnie. Problem NIE leży po stronie sprężyn! Jeżeli wasza Vectra posiada G67 - automatyczną kontrolę poziomu, wymiana amortyzatorów musi być przeprowadzona świadomie. * Układ autom. kontroli poziomu możemy usunąć i wstawić standardowe amortyzatory. Jednak wtedy, aby tył samochodu nie opadał, konieczna będzie także wymiana sprężyn. Wtedy żegnamy się z automatycznym poziomowaniem. Jak działa to samopoziomowanie moża podejrzeć na Youtube wpisując np. NIVOMAT. Świetnie to pokazuje film przygotowany przez firmę Sachs. Amortyzatory nie są sterowane zewnętrznie i NIE SĄ podpięte ani do układu elektrycznego, ani do hydraulicznego ani też do pneumatycznego. W Vectrach funkcjonuje także układ "IDS+", który wykorzystuje amortyzatory sterowane, układ ten zmienia charakterystykę pracy amortyzatorów. G67 - automatyczna kontrola poziomu to nie jest IDS+. Pozdrawiam,
  5. Zapadnięte zawiesznie tylne w VC kombi

    Grzechus, dzięki. Kupowałeś w Oplu?
  6. Zapadnięte zawiesznie tylne w VC kombi

    Koledzy, Co ustaliłem. 1. Zdemontowałem koło i sfotografowałem amortyzator: http://www.mojalbum....-JFDR4VUR-D.jpg http://www.mojalbum....-OE6RSA4B-D.jpg http://www.mojalbum....-RAHCFR6X-D.jpg Jest to: KYB Made In Japan 553307 VF28K Proszę, pomóżcie, mam to zmieniać? Nie wyglądają na szmelc. 2. Sprawdziłem VIN Jestem mocno zaskoczony, więcej jestem baaardzo zaskoczony, ponieważ mam G67 - automatyczna kontrola poziomu. Nie wiedziałem o tym. W następnym mailu wrzucę wszystko co mi wyrzucił dekoder VIN. Skorzystałem ze strony http://www.unitcat.ru/opel/. Przetłumaczyłem z rosyjskiego. Mam nadzieję, że dekoduje poprawnie. Nie znalazłem nic więcej nt. zawieszenia, poza G67. Travis pisał, że G67 może być przyczyną.... Czy samochód nie powinien się więc sam wypoziomować. Czy wiecie jak pracuje ten układ? Czy do takich układów nie są wymagane elektrycznie/elektronicznie sterowane siłowniki/amortyzatory? Grzechus pisze aby wymienić, po prostu na oryginały i...to wszystko. Dajcie znać, Wyposażenie podane przez dekoder VIN: 2AU Malować pokrywę, patrz lista kolorów w katalogu modelu przedmowa 32X Tapicerka, węgiel kolor 32Y Osłona drzwi, węgiel kolor 6Y4 Koło zapasowe i opon, usunąć 80I Czarne wnętrze A23 Przednia szyba, Heat A51 Łyżka przednia Seat AHA Z regulacją podparcia lędźwiowego AJT Przygotowanie do bezpieczeństwa sieci AY0 Airbag, top, front AY5 Zagłówek, tylny, tkanina, centralny BA9 Box-lodówka BD8 Profil, mounted, dach, malowane pod tułowiem BRE Przeznaczona Point Break 2006 pół moja BW4 Z profilem chrom BXR Tapicerka, węgiel, metalowe, aluminiowe wkładki C77 Kanałowe vozduhonagnetatelny C95 Lampy, montowane, sufit, podwójne lampka do czytania CE4 Faroomyvatel CJ2 Regulacja klimatyzacji CT3 Dla Niemiec D09 Podłokietnik przedni, centralny D75 Pen, zawieszany, z zewnątrz DDG Lusterka, elektrycznie sterowane, n / s, l / s DH6 Visor, słońce z lustrem z oświetleniem, p / s, l / s DT4 Popielniczka i zapalniczka DW0 Wstaw, czarny, srebrne pierścionki, malowane FX3 Elektroniczny Stability FZ4 Przełożenie 2,67 G67 Automatyczna kontrola poziomu JL9 Abs K09 Alternator, 120amp. K13 Stosowane w połączeniu z filtrem cząstek spalin K34 Programowalny regulator prędkości KA1 Dla podgrzewane przednie fotele KC8 Gniazdo do zasilania dopolnit.ustroystvam KKV Okładka, przewodnik, przesuwnik, konsoli tunelu LHD Kierownicą po lewej stronie LRD Z19DTH diesel M36 Af40-6 automatyczna skrzynia biegów MM1 Samochody z automatyczną skrzynią biegów N34 Zespół koła, układ kierowniczy, trójramienną, skórzaną tapicerką NC0 Sprzęt, Unia Europejska NT4 Emisji gazów, eec 05 PAZ Wykończenie panel, wnętrze, Tunis PXE Wykańczanie tkanin, Scala / Elba QFP Opony 215/55 R 16 93V QN1 Koła, droga, stal, 61/2jx16 T67 Akumulator, 70Ah T96 Przednie światło przeciwmgielne TR0 Komora lampy, z tyłu, dla wygody i czytaniem podwójnej TR7 Regulacja reflektorów, automatyczny TRP Rama, radio TSP Lampy, kompletne, indywidualne salon TT2 Reflektory, odchylany High Intensity Discharge, ksenonowe światła mijania, światła drogowe xenon / halogen U08 Samochody z multi-tone buzerem U88 Głośnik, 9 U91 Krótka antena na dachu, radio UAJ Informacje graficzne - w kolorze UCL Radio AM / FM Stereo, szukaj, dvd, nawigacja, etr, automatyczny balans akustyczny UD5 Czujnik system kontroli parkowania UEC Gauge automatycznej recyrkulacji UJ6 Wskaźnik niskiego ciśnienia w oponach UWB Przygotowanie do telefonu komórkowego, bez kontroli głosowej i bluetooth V2T Uchwyt, bagażnik, dach, pokryty powłoką ochronną V3E Trunk, biały, dach, srebrny VG2 Ochronne polskich wosku usuń VHU Przedni zderzak, sport VNF Izolacja baterii W1Y Do sterowania radiem na kierownicy W2N Napis, cross, delete, WBE Sprzęt odbiorczy urządzenie, radio WBG Sprzęt odbiorczy urządzenie, gps WTR Tymczasowe naprawy opon XA7 Podgrzewana przednia szyba dysza spryskiwaczy Z0M Model konwersji elegance 2 Z1F Czujnik ograniczeń systemu, l / s Sprawdziłem za stronie KAYABA. Wyniki szukania załączam poniżej. Wygląda na to, że mechanik kupił amortyzator jaki proponuje Kayaba.... MARKA OPEL MODEL / FAHRZUEG / MODELE VECTRA C Estate Zestawienie dostępnych części zamiennych KYB - Tył 553307 Gas A Just
  7. Zapadnięte zawiesznie tylne w VC kombi

    Rzucę okiem na amortyzatory i VIN. Dam znać.
  8. Zapadnięte zawiesznie tylne w VC kombi

    Jak rozumiem diagnozujecie problem w amortyzatorach. Zawsze myślałem, że to sprężyny trzymają wysokość a tu...niespodzianka. Sprawdzę co mi wstawili i dam znać, pewnie jutro. Pozdrawiam wszystkich,
  9. Zapadnięte zawiesznie tylne w VC kombi

    Dzięki! Miło, znaleźliście trochę czasu podczas swiąt. Moja żona właśnie mnie pyta dlaczego znowu siedzę z komputerem... Pozwolicie koledzy, że odpiszę trochę później. Na razie. Panowie, Sprężyny nie pękły na 100%. Jeżeli sprężyny się wyklepały to dlaczego akurat w momencie zmiany amortyzatorów, przed zmianą naprawdę było OK. Wydaje mi się także, że zawieszenie pracuje noramlnie, chociaż nie znam się i moja opinia jest raczej jest raczej mało obiektywna. Robert i michalm83 pisali, że jednak amortyzator może mieć znaczenie jeżeli chodzi o trzymanie pewnej wysokości. To rzeczywiście dziwne. Na 99% nie mam G67 ale po powrocie do domu sprawdzę VIN. Jeżeli miałbym ten układ nie podniosło by się samo? Pogadam jeszcze z chłopakami z proponowanego forum, zobaczymy. Thanx
  10. Witajcie! 2 zdania wstępu do mojej historii. Byłem u mechanika, który stwierdził cieknący tylny amortyzator w mojej VC kombi. Amorki tylne wymienił (a przynajmniej tak twierdzi). No i efekt jest taki, że tył mojej Vectry opadł niżej. Gorzej, jest niżej od przodu! Tutaj zdjęcie: http://www.mojalbum....-T7GI7GSO-D.jpg Mechanik twierdzi, że wstawił zamienniki, takie jak należy wstawić do kombi. Czy rzeczywiście wymiana amortyzatorów może obniżyć zawieszenie?? Ręce opadają, pomóżcie. Pojadę i wymienię co trzeba. Dzięki!
  11. Witajcie, Było już kilka tematów nt. słabego przyspieszania na niskich obrotach itp. Mój problem wydaje się jednak nieco inny. Mianowicie tuż po rozruchu silnika wciskam gaz a tu... prawie nic ! Samochód ledwo przyspiesza, coś niesamowitego! Na pewno wolniej niż na rowerze - bez żadnej przesady. Gaz oczywiście w podłodze. Po kilku sekundach takiego trzymania gazu w podłodze, nagle następuje wystrzał jak z katapulty i silnik zaczyna pracować. Warto zauważyć, że nie dzieje się to zawsze a jedynie czasami (to ważne - czasami). Jest to niesamowicie niebezpieczne. W tej chwili nie mam pewności czy moim samochodem mogę spokojnie przejechać podczas skrętu w lewo, odpowiednio szybko przyspieszając i uciekając ze skrzyżowania !! Wydaje się, że dzieje się to krótko po rozruchu silnika ale sam nie wiem kiedy to może się zdarzyć. Pomóżcie koledzy. EGR? czy inne badziewie? Samochód mam niedługo a już powoli mam go dosyć. Oby nie zrobił nam krzywdy. Pozdrawiam wszystkich.
  12. nie ustawił jeszcze statusu

×