Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

danielxc717

Forumowicz
  • Ilość treści

    616
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    2

danielxc717 wygrał w ostatnim dniu 14 Kwiecień 2012

danielxc717 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

17 Neutral

O danielxc717

  • Ranga
    Obeznany
  • Urodziny 1990.09.21

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie

Ostatnio na profilu byli

699 wyświetleń profilu
  1. Chłodnica jest gorąca w tym czasie? Może też być zapowietrzony układ
  2. raczej 6l/100km gazu by nie osiągnął. Pewnie to PB
  3. Lepiej zmierzyć ciśnienie a nie wymieniać w ciemno bez sensu. Taki pomiar ciśnienia u mnie w mieście kosztuje 20zł
  4. Jak by był przetarty to nie migała by tylko na rozgrzanym. jest tozgrzany czyli olej jest bardziej rzadki i nie ma takiego ciśnienia
  5. Jak jest mała nieszczelność albo niewidoczna np nagrzewnica to ciężko będzie do tego dojść. Lepiej zrobić test niż ściągać bez potrzeby czapkę. Test to najszybszy najłatwiejszy i najtańszy sposób na rozwianie wątpliwość. Jeśli autor posiada gaz też może być walnięty reduktor gazowy.
  6. Pewnie że nieszczelność może zapowietrzać układ. Wystarczy że stygnie i wtedy traci ciśnienie i zaciąga powietrze przez tą nieszczelność. Robi się w układzie podciśnienie, niewielkie, ale wystarczy by zassać powietrze.
  7. na zimnym odkęcaj korek i sprawdzaj bąbelki a nie kiedy silnik ma temp roboczą. To że się podnosi jak jest gorący to normalne. Jest wszystko ok. A kopci przy gazowaniu bo masz wywalone uszczelniacze.
  8. Ciepło z kratek ma być na zamkniętym termostacie również a nie dopiero jak się otworzy. Trochę musisz się dowiedzieć co i jak a potem pisać. Skąd "gaz"? Czasami nagrzewnica jest zapowietrzona i ciężko ją odpowietrzyć. Ale to się zdarza rzadko. Nieszczelność układu też doprowadza do zapowietrzania układu. Nie zawsze jest to UPG. Dlatego przed zdjęciem jest lepiej zrobić test a nie w ciemno ściągać głowicę. Ale pierwsze słyszę, że po otwarciu termostatu jest ciepło w aucie
  9. Sprawdził bym też chłodnicę czy jest gorąca na całej powierzchni. pompe wody dałeś swoją? Bo na nią też może paść podejrzenie
  10. Jeśli się nie domyka to masz niedogrzany silnik. Temp nie dochodzi często nawet do 80st. Czasami nie wychodzi nawet za niebieskie pole. W przypadku gdy temp Ci się nie otwierał silnik się przegrzewał i miałeś zapewne strasznie gorące powietrze z nawiewów. A czy problem autora jest taki? Dalej uważasz że nie wiem na czym polega działanie termostatu? Bo wychodzi troszkę odwrotnie... Trochę trzeba pomyśleć zanim się kogoś zacznie poprawiać
  11. jak nie robisz przynajmniej 50km na raz dziennie to nie masz co się przejmować lekką parą z wydechu.
  12. Nie twierdzisz, że wiesz wszystko. Ale że ja czegoś nie wiem to wiedziałeś najlepiej. Termostat nigdy nie jest wadliwy przy wysokiej temp+brak ogrzewania. Wtedy na pierwszym miejscu trzeba szukać usterki w czymś innym. W Twoim przypadku musiało być na 100% inaczej. Jak taki jesteś oblatany co do termostatów to wiesz, że powinien się otworzyć w takiej temp i powinno lecieć gorące powietrze z kratek. W Twoim przypadku pewnie chłodnica była zimna, ale ogrzewanie miałeś o ile padnięty był tylko i wyłączenie termostat
  13. Psiknij zmywaczem do hamulców w dolot i sprawdź czy silnik chodzi tak samo
  14. A ty co wniosłeś prócz tego, że poprawiasz mnie z interpunkcji? Masz przykład gotującego się auta który nie ma ogrzewania i mówisz, że może to być termostat. Zrozum, że w tym przypadku otwarty termostat tu nie ma nic wspólnego. Albo zapowietrzony układ albo coś z nagrzewnicą, ale NIE TERMOSTAT. Tam mogło by go w tym przypadku nie być i powinno być ogrzewanie. Już któraś osoba Cię poprawia, ale ty nie potrafisz tego zrozumieć.
  15. Gościu.. Tak przy otwartym termostacie będzie gorące powietrze w tym przypadku a przynajmniej powinno być bo się auto przegrzewa. Czy ty tego nie widzisz? Myślisz ze nie znam zasady działania termostatu? W tym jednym przypadku musi być ogrzewanie o ile nie jest to UPG. Widzę że Twoim zdaniem przy przegrzewaniu się silnika i otwartym termostacie myślisz, że nie powinno być ogrzewania. I jeszcze do mnie mówisz ze nie znam zasady działania
×
×
  • Utwórz nowe...