Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

tombaa

Forumowicz
  • Content Count

    94
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About tombaa

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 04/14/1977

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Zainteresowania
    BnO

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    GTS '03 Z18XE mazda 2 '11 1.3 MZR

Kontakt

Recent Profile Visitors

1391 profile views
  1. A co powiecie o tych parametrach, które zaznaczyłem na czerwono?
  2. Podobno zdrowy ma 1.7 MPa czyli 17 bar. Mierzyłem na innym sprzęcie i wyszło po 18 bar. Pewnie przez branie oleju uszczelnił się nagarami albo błąd pomiaru. Poniższe pomiary na wolnych obrotach po rozgrzaniu: Ekrany Diagnostyczna lista danych 3 B1S1 czujnik O2 od 97 do 820 mV B1S1 Stosunek powietrza na przemian uboga/bogata B1S2 Czujnik O2 od 644-1000 mV B1S2 Stosunek powietrza cały czas Bogata B1 krótkoterminowa adaptacja od 0% do -3% Ekrany Dodatkowa lista danych Czas wtrysku mniej więcej 3.3 ms Kąt wyprzedzenia zapłonu 5 do 7 CA
  3. Silnik po odpaleniu chodzi jak dieselek. Ten stan trwa już około 3 lat i postanowiłem coś w końcu z tym zrobić. Na jałowym wyczuwalne delikatne kopnięcia - wypadania zapłonów co skutkuje drganiem wyczuwalnym na fotelu i kierownicy oraz drgającej masce. Po rozgrzaniu na jałowych bez zmian. Potrafi mieć jednak bardzo rzadko momenty, że chodzi na rozgrzanym tak jakbym chciał - pracuje na jałowym tak aksamitnie, że tylko patrząc na obrotomierz wiadomo, że silnik pracuje. Auto jest z polskiego salonu i mam je już 12 lat. Obecny przebieg 183 tys. Jeżdżę około 10 tys. rocznie. Przebieg jest na 100% a
  4. Poprzednia edycja tych map aktualnością sięgała niemal rok wstecz od daty publikacji. Także tu jest podobnie
  5. Panowie - dokładany moduł CDC, można się z nim połączyć, CDC wszędzie aktywowane oprócz sterownika silnika. TECH2, vauxcom i oryginalny opcom nie dały rady - programowanie nieudane. Silnik Z22YH z 2005 r.
  6. Składane elektrycznie lusterka

     

    Dostane jeszcze pare czarnych lusterek??

    1. tombaa

      tombaa

      Prawe mam czarne, a lewe mogę Ci przesłać inny kolor albo bez osłon, to przełożysz swoje

  7. Chcę oddać odbłyśniki do regeneracji. Da się je wymontować od tyłu bez rozklejania klosza? Odkręciłem 2 wkręty odbłyśnika i 2 wkręty silniczka i dalej coś trzyma. Silniczka także nie potrafię wyjąć. Bix przedlift
  8. Polski walkman Kajtek z początku lat dziewięćdziesiątych z wsadzoną kasetą Stilon Gorzów prezentował mniej więcej tę samą jakość co TA
  9. Sam sobie odpowiem: Nad tym wyciekiem przestałem się doktoryzować kiedy wyjąłem parownik z obudowy i przyświeciłem uv- ewidentny wyciek na lamelkach, ponadto tłuste i świecące wnętrze obudowy Wyjęcie parownika jest dość proste: demontaż wentylatora, koszyka z klapką obiegu wewnętrznego, białej klapki zamykającej obudowę parownika. Z zewnątrz demontaż podszybia i obudowy filtra kabinowego. Po odkręceniu pod podszybiem przewodów klimatyzacji od zaworu rozprężnego ( dwa imbusy i nakrętka 13), parownik wyjeżdża elegancko w bok. W zawór rozprężny wchodzą 4 rurki i każda
  10. Jako, że pod latarką UV parę rzeczy pod maską się świeci (klej, smar), chciałbym żeby jakiś znawca rzucił okiem na powyższe łączenie rurek z parownikiem i potwierdził, że jest to wyciek. Wcześniej wpuszczono czynnik z UV. Przy okazji - gdyby zaszła potrzeba jego wymiany - wystarczy rozpiąć zawór rozprężny pod podszybiem i można parownik wysunąć z obudowy? Na zaworze są 4 uszczelki (każda inny rozmiar), czy ktoś dysponuje ich wymiarami?
  11. To znaczy, że idą do złącza w nogach pasażera
  12. VAL, jeśli masz na myśli "moje" AA, to rzecz jasna cała zasługa po Twojej stronie, bo to Ty zasugerowałeś przyglądnięcie się się czerwono białemu kablowi zasilania anteny w momencie wyświetlenia błędu w TECHU (OPCOM tego błędu nigdy nie pokazał). Dzięki temu ruszyłem z miejsca i zamknąłem temat TA i mogę mądrować się na forum. Co do drucika w styropianie, to nie kojarzę sytuacji.... ? Tym bardziej, że słowo "drut" w Twoim wykonaniu kieruje moje skojarzenia w stronę jakiejś rzeźby...
×
×
  • Create New...
UP