Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Synek

Forumowicz
  • Content Count

    206
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About Synek

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 06/01/1990

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Katowice
  • Zainteresowania
    4kółka

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Niemiecka strzała

Kontakt

  • GG
    1114245
  1. Witam , Panowie dziwna sprawa , nabita klima - włączam chodzi chwile (10sek) po czym wentylatory stają a ciśnienie idzie do 17 barów , który czujnik nawala , że wyłącza wentylatory ? (vectra b 1.6 16v x16xel) Pozdrawiam
  2. Mam pytanie , może posypać się fala krytyki , ale przejrzałem wszystko ! i u mnie wygląda to tak , albo co mnie bardziej interesuje : 1. Żółtą wtyczkę tą najbardziej popularną ze zdjęć mam podpięta ( to są poduszki tak ? ) 2. z fotela zostają dwa nie podpięte kable ( uwaga z fotela ) niebieski i brązowy , do czego one są ? to oznacza maty ? pozdrawiam (ps u mnie nie ma tych czarnych skrzynek , gdzie są po 4 wejśćia )
  3. tak pakowacz , rolki ma zawsze dobre , ale co do pomp wolałbym nie ryzykować często ciekną.
  4. wyszstko ok , oprócz pompy wody , zastąp ją graf'em lub hepu , nic innego .
  5. wykręć świece , zakręć silnikiem bez świec , wypal paliwo ze świec.
  6. tylko wahler , aby w 8 zaworówce wymienić temorstat trzeba zrzucić kółko z wałka i plastikową obudowę rozrządu od strony silnika , więc zrób to przy wymianie rozrządu bo potem zapłacisz za podwójną robotę .
  7. sprawdzenie maglownicy : 1. czy są widoczne wycieki na niej , pod nią (kapanie na asfalt ) , ubywanie płynu 2. sprawdzenie poprzez naciskanie opasek (osłon drążków ) czy nie ma w nich płynu 3.dźwignięcie dwóch przednich kół w górę i kręcenie ( łapiąc za koło ) i spr czy idzie płynie czy się "przytnie" zatrzyma , chyci ją na chwilę podczas tego manewru , ale tutaj też mogą wyjść górne łożyska amortyzatorów i to też może dawać taki efekt , a żeby do zdiagnozować to musiałbym sam sobie pokręcić tym .
  8. heh czujnik powietrza zasysanego - wyjdzie jak podepniesz komputer i bedzie podawał złe info (ale tu już musisz wejść w parametry i zobaczyć wszystkie odczyty bo jako błąd to on nie wyskoczy ) , ale nie bedzie falować silnik ! nie bedzie takich objawów - tylko większe spalanie np . dziwne gdybanie , to możę być pierdoła , odpięty malutki wężyk , nie podpięta wtyczka itp
  9. przepływki tu nie ma , a czujnik temp powietrza zasysanego nie daje takich objawów - wyjmij wtyczkę to zobaczysz czy dziwnie chodzi .... co do temp to czujnik temp silnika na ecu tylko przy odpalaniu daje złe info i chodzi na wysokich obrotach albo faluje
  10. na odległość ciężko pomóc ... jedyne co mi się nasuwa : czujnik wałka rozrządu albo koło pasowe (goły okiem go nie zdiagnozujesz ) , spróbuj dorwać inne na podmianę i sterownik też na podmianę w ostateczności - bo przy tym co już wymieniłeś to raczej to zostało
  11. egr no końcu , 1sza kolejność krokowy 2 przepustnica ( uszczelki sprawdz jak licha złóż na masie )
  12. ale to trzyma 80 ? czy lata między 80-90 ? możę czujnik oszukiwać lub termostat nie pracuje tak jak powinien. Na zimnym samochodzie po odpaleniu zobacz czy grzeje się chłodnica powinna od 80 dopiero zaczynać , jak się grzeje zaraz po odpaleniu- termostat , jak nie - czujnik.
  13. ja zawsze uważałem , że docieranie tarcz to normalna jazda przez 100-200 km aż się tarczę dotrą z klockiem i będą najbardziej efektowne
  14. jak się mieścisz w tym czasie to oddawaj , nie widząc auta jedyne co Ci mogę powiedzieć , że przy tym motorze, każde dymienie według mnie oznacza tylko remont , zależy jak do tego podchodzisz są tacy co zrobią tylko np uszczelkę inni tylko uszczelniacze inny tylko pierścienie , jednak jeśli chcesz tym autem trochę pojeździć to tu już generalka jest najlepszym rozwiązaniem . kompresja ma sens jeśli tam nie masz już minerala zalanego to też sprawdź , dla mnie to są pierścienie bo gumki nie są takiam sporym defektem przy tej jednostce, może to być uszczelka pod głowicą jeśli dym jest biały , ale to musisz zalać wody i zaznaczyć poziom , dolać olej i obserwować . ZObacz ile ubywa olej/km i czy płyn ucieka . Ten silnik lubi olej wiec ważne zebyś wiedział ile oleju na ile km
×
×
  • Create New...