Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

angy22

Forumowicz
  • Content Count

    254
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About angy22

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Jastrzębie-Zdrój

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Vectra B 2.0 DTI

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Obawiam się że bez z ciągnięcia głowicy się nie obejdzie.To taki stukot jak za wczesny wtrysk tylko bardziej metaliczny i tylko na pierwszym cylindrze od rozrządu a kąt na Op-comie i ustawienia rozrządu są bardzo dobre.
  2. Witam..Znajomy ma metaliczny stukot klekot w rytm wałka lub wtrysku na cylindrze od strony rozrządu.Sprawa jest o tyle dziwna że sprawdziłem już szklanki,popychacze ciśnienie sam wałek rozrządu no i oczywiście kąt wtrysku wszystko jest ok.Nawet temperatury oleju i wody bo to też ma wpływ.Ręce mi opadły dlaczego to słychać tylko na pierwszym cylindrze tak jakby od góry . Jak kręce silnikiem ręcznie to nic cicho .Łancuch rozrządu dawał by grechot a to jakby stukot rytmiczny. Jutro jeszcze odkręce ciśnienie paliwa na wtrysku zobaczę czy przestanie.Czy ktoś z takim zjawiskiem się spotkał?
  3. Jemu raczej chodzi o opis różnicy napinania paska między TIS2000 a Fiatem przecież tam nie kosmicznych technologi tylko o to chodzi.
  4. Sprawdz jeszcze raz połączenia na na wężykach i manometrze.Albo niech jeden kręci a drugi przyłoży palec w dziurę po świecy.Gdyby coś z rozrządem na pewno byś to usłyszał.
  5. Ja mam ostatni rocznik Vectry B z końca 2001czyli kompletna końcówka, także nie wieże że można 016 dać do 015 .Zgadzam się że 016 jest z 2.2 DTI ale tam są inne wtryski bo nikt nie przełoży wtrysków z 2.2 do 2.0 inna dawka.Moim zdaniem sterownik do sprawdzenia i obudowa pompy do przełożenia i to wszystko.
  6. P1220 to prawdopodobnie zatarty tłoczek ,nie pamiętam czy można 015 zamienić z 016 ale na pewno można przełożyć twój sterownik pompy do 016 i będzie hulać .Jeżeli oczywiście nie poleciał ci przy okazji sterownik w tej 015 bo tak najczęściej się dzieje.Widzę że jesteś z Jastrzębia..pozdrawiam
  7. To są ostanie roczniki raczej NIE
  8. Witam....poprowadziłby mnie ktoś pod temat wgrywania a raczej zmiany wsadu czy softu w ECU,czy ma to pozytywne działanie.W innych markach jest to mocno opisane przez Galletto czy Mpps .Wiem że trzeba przerobione wsady ale przecież można spróbować,zwłaszcza że orginalny wsad można zgrać.
  9. Spróbuj oczywiście jak chcesz kupić używke pompę,sterownik przełozyć ze swojej i spróbować bo to raczej pompa.Niby tak nie powinno się robić pompa powinna być ustawiona na maszynie ale ja tak kiedyś znajomemu zrobiłem i jeżdzi do tej pory.Wszystko zależy od ciebie.
  10. Zobacz jeszcze świece żarowe,może przekażnik poszedł na świece, mogą być takie objawy jak nie to jak pisze Dziadek vec będzie to pompa
  11. Najpierw daj pod ciśnienie odcinek od baku do silnika ..po co wymieniać wszystko,Dziadek ci pisał.
  12. Ja może z innej beczki...gdzie kupujecie niedrogo kabelek vag z FT232RL bo taki do programu AC12 jest potrzebny.
  13. cichy117...Pamiętasz jakie jest dojście do tej klapy?.Oczywiście najpierw sprawdzę czujniki.Przynajmniej już wiem gdzie się pchać z łapami.
  14. Witam..Problem może nie do końca jak pisze w tytule ale nie umiem nigdzie znależć podobnego tematu.Otóż jest to vectra b z climatronikiem,regulacja w klimie jest taka że nie można zejść niżej jak 17 stopni.I teraz jak zejdę na LO to jest zimno jak raz cyknę jeden wyżej czyli 17 stopni wali gorącem.Żeby było lepiej tak samo jest na załączonej klimatyzacji jak i wyłączonej.Gdyby na klimie to podejrzewałbym skraplacz a może wiatrak i wali gorącem ale bez klimy jest tak samo czy może być zawór? a może czujnik temperatury wewnętrznej...czy idzie zobaczyć wskazania na op-comie bo zewnętrzny tak a ten nie pamiętam.Może ktoś z was miał takie coś.
  15. Witam...Właśnie wymieniam kolumnę kierowniczą nie mam problemu ani z śrubą z okrągłym łbem ani ze śrubą która jest daleko ale czy to jest tylko u mnie.Na prawej śrubie co normalnie się odkręca pod kolumną jest ramka (wzmocnienie) nie wiem jak to nazwać i nie idzie z ciągnać kolumny za chiny.Czytam parę tematów ale nikt nie pisze o tym wzmocnieniu.Chyba przyjdzie mi to uciąć
×
×
  • Create New...