Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Pszemko

Forumowicz
  • Content Count

    38
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Pszemko

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    dobry rower =PP
  1. Dzieki kolego, może pokręcę sie po jakiś szrotach i coś się znajdzie.
  2. Witam Czy ktoś mi powie gdzie dostanę plastik spryskiwacza reflektora ksenonowego- tzn plastik który trzyma dysze spryskiwacza do zderzaka. Ewentualnie jeżeli by ktoś miał to prosił bym o numer katalogowy. Plastik na zdjęciu
  3. President Harry Lub Uniden 520XL byłby dobry gdyby nie długość. Na długość mają około 20cm, ale zawsze trzeba doliczyć wtyczkę antenową i kabel zasilający, także troszkę też dojdzie. Nie wiem czy znajdziesz radyjko, które Ci się zmieści w takim wymiarze. Edit: Zapomniałem o Yosanie, który ma napewno mniej długości niż President wyżej wymieniony. I zbiera całkiem dobre opinie
  4. Witam Koledzy Mam takie pytanie: Czy ktoś z forum z okolic Kalisza/Ostrowa Wielkopolskiego mógłbym mi przeprogramować angielskiego MID-a na europejskie jednostki + kod opon. Czy może ktoś zna jakiś warsztat gdzie to zrobią ?? I jaka jest w tych warsztatach cena za taką przyjemność ?? Pozdrawiam
  5. Aha, to sorrento, widocznie coś mi się popitoliło. Jeszcze jutro ze 3 kabelki ze środka muszę podciągnąć do klimy i zobaczymy co to będzie.
  6. Tzn kolego Ty masz polifta z tego co widzę w opisie, a w przedlifcie jest to bezpiecznik F38, ale dzięki za pomoc.
  7. Wiązka jest z auta przedliftowego z silnika 2.0 16v czyli takiego jak mój, ale u mnie tej złączki niestety nie ma. Ktoś przy okazji tego druciarstwa musiał odciąść tą wiązkę :/ gdybym dorwał teraz tego kogoś to bym zniszczył !! Koledzy,a jeszcze takie jedno pytanko: W tej białej złączce X3 pin 8 (ten w samym środku wtyczki) i pin 12 mają takie same kolory czyli czarny. Ze schematów wynika, że czarny to "+" po stacyjce. W schemacie jest, że pin 12 powinien być podłączony do bezpiecznika F38, ale co do 8 pinu nie jest nic w schemacie napisane. Co z nim zrobić ?? też podłączyć pod ten sam zacisk ??
  8. Kolego u mnie w tym miejscu jej na pewno niema, ponieważ przy okazji wyciagania tej instalacji wyciagałem akumulator i tą podstawkę pod nim, i nic mi się takiego w oczy nie rzuciło. Jutro dokładnie zbadam sprawę. Pozdrawiam
  9. Zaraz lecę sprawdzić dokładnie, bo w zasadzie się nigdzie na nią nie natknąłem. Albo się gdzieś ukryła pod kablami - jutro dokładnie zbadam sprawę, albo ktoś ją wyciął =/ w tym samochodzie mnie już nic nie zdziwi..
  10. kolego wielki plus, za tą odpowiedź, tylko powiedz mi czy w samochodzie powinienem mieć taką wtyczkę ze złączem "męskim" czy poprostu muszę sztukować kable do wszystkiego ??
  11. hmm, ale to trzeba przewody z tej białej wtyczki wpinać w instalację auta tak ?? Czyli o Plug and Play mogę zapomnieć ?? podskoczę gdzieś do elektronika i pokaże mu ten schemat może mi coś rozjaśni. Dzięki za informacje
  12. No dokładnie, ktoś ładne druciarstwo zapuścił. Ten schemat znalazłem już z innego wątku na forum, ale chodzi mi typowo o to podłączenie do instalacji samochodu, bo w zasadzie ten schemat za wiele mi nie mówi- elektronik ze mnie jak z koziej d*** trąba. Jakieś konkrety ?? Dodam że taką okrągłą kostkę mam w aucie zaraz za akumulatorem, ale jeśli ta moja nie jest podłączona, to silnika się nie odpali. Aha i jeszcze w mojej instalacji ma kolor zielony, a w nowej z anglika kolor biały tak jak na foto.
  13. Witam Koledzy Mam taki problem. W mojej VB 2.0 16V z 96r. była klima manualna, ale nie działała. Postanowiłem się trochę z tym pobawić, i gdy zobaczyłem instalację w moim aucie to mi się niedobrze zrobiło. Ktoś zrobił totalny misz-masz, kable poprzecinane, poskręcane, polutowane wszystko nie wiadomo od czego. Po 3 godzinach ze schematem klimy w ręce - nic mi się nie zgadzało. Więc szybka akcja- instalacja z anglika z tego samego silnika tylko rok bodajże 98 lub 97, także też przedlift. Nową instalację (foto 1)wpiąłem w chłodnicę (2 wtyczki), wentylator od strony silnika, wentylator od klimy za zderzakiem, odwadniacz, sprężarkę klimy, i jeszcze jakaś kostka, do tego masa i jeden przewód do + akumulatora. Oprócz tego ta nowa instalacja miała takie okrągłe złącze (foto 1 -biała okrągła wtyczka) które gdzieś powinien podłączyć. I tu pytanie: Jak zrealizować podłaczenie tej nowej instalacji do instalacji samochodu, tak by wszystko działo ?? Poprzednia instalacja miała wyprowadzone 2 kabelki, które szły gdzieś do kabiny i następne 2, które wchodziły do wiązki kabli od ECU. Poradzi ktoś ?? załączniki: Foto 1 - nowa instalacja Foto 2 - stara instalacja Foto 3- stara instalacja
  14. Pszemko

    Jaka antena

    No dokładnie takiej używałem, tylko z niebieskim tym paskiem, a nie czerwonym, nie wiem czym się to różni, ale chyba niczym.
  15. Pszemko

    Jaka antena

    Jeśli do metra na magnes, to ja od siebie mogę polecić antenę Sirio AS-100, bardzo dobra antena, jakoś wykonania też niczego sobie, nic więcej szczególnego Ci nie zaproponuję, bo nie miałem z innymi styczności. Kolega He_niu powinien coś doradzić A co do missouri, to osiągi były podobne jak w hustlerze za 39zł, może minimalnie mniej zakłóceń, ale jak na różnice 200zł to masakra.
×
×
  • Create New...