Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

RYBA-71

Forumowicz
  • Content Count

    1178
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

RYBA-71 last won the day on June 6 2010

RYBA-71 had the most liked content!

Community Reputation

7 Neutral

About RYBA-71

  • Rank
    Specjalista początkujacy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    LUBLIN

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    VB 2.2dti + I 2.0 cdti

Kontakt

  • GG
    7949901

Recent Profile Visitors

2067 profile views
  1. Raczej nie uszczelka , jesteś pewien że to w tym miejscu się miesza ?
  2. Dlatego od czasu do czasu trzeba używać grota od klucza a nie tylko przycisków na nim 😊
  3. Wkładka nie ma nic do centralnego , da się ją często uruchomić myciem ( najlepsza opcja to wyjąć , wrzucić w naftę na parę godzin - potem próbować kluczykiem ) - centralny to pewnie połamane przewody w przejściu klapa-nadwozie .
  4. Witaj.

    Widzę że jesteś.

    To klekotanie wczoraj to ... sprzęgiełko alternatora.... ale dzięki za opinię..

    Koszt 130 zł wymiana 1 h.

     

    1. RYBA-71

      RYBA-71

      A z tym kółkiem to tak ma być , raczej nie powinno się tak trząść ......... ale może się nie znam :D

    2. SAFIK

      SAFIK

      Po wymianie sprzęgiełka alternatora to owe kółko (rolka napinacza paska PK) o którym mówisz już nie drga. Sprawcą drgania było sprzęgiełko.

  5. Pewnie źle włożyłeś je w kanalik , przy składaniu trzeba na to uważać .
  6. Co cieknie , olej czy płyn ? Jeżeli olej to uszczelka jak płyn to wąż lub chłodniczka .
  7. Tam nie ma żanych oringów tylko zaciski , niestety po tylu latach potrafią popękać węże lub sama chłodnica puszcza .
  8. Raczej nie manetka , moim zdaniem problem będzie z pompką . Manetka przełącza tylko kierunek obrotów silniczka pompki .
  9. Jak wymiesz żarówkę to będzie na jednym - pewnie brakuje Ci masy . masz do sprawdzenia przewód który idzie do wyłącznika klapy i sam wyłącznik ( najczęściej pęka przewód w gumowej osłonie między klapą a nadwoziem .
  10. Szukałem podobnych objawów i nic nie znalazłem . Wersja z climatronic . Problem jest taki - wiatrak chodzi na każdej prędkości bez problemu ale z kratek wieje jakby był włączony na maks. 2 , przelączanie pomiędzy nadmuchem na szyby nogi itd. działa , regulacja temp. też , wyjąłem filtr przeciwpyłkowy i żadnej zmiany . Wygląda jakby powietrze z nawiewu szło w ................. ? Miał ktoś coś podobnego ?
  11. 4-5 km to za mało żeby podładować aku na tyle co by dał radę odpalić , otworzyć centralny itd . Pytanie jak długo stał samochód i w jakim stanie był wcześniej aku , proponuję podłączyć go na kilka godzin pod prostownik i wtedy się zobaczy . Dzisiaj pewnie nie będzie jazdy .
  12. Stary temat : http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/60998-jak-nalezy-fachowo-deaktywowac-poduszki-boczne-w-vectrze-b/page__st__40 Post #47
  13. Może i logiczne , ale ten zapłonnik o którym piszesz jest niedostępny bez zniszczenia poduchy - dostać się można ( pomierzyć ) tylko do czujki zderzeniowej . Skoro bawimy się w szczegóły to : Pozdro
  14. Czytanie ze zrozumieniem !!!! Zapłonnik ( który naprawdę znajduje się w drzwiach ) to nie to samo co poduszka a żaróweczki się nie wykręca bo jest wciskana w oprawkę .
×
×
  • Create New...