Jump to content

W dniu dzisiejszym została dodana do menu forum wyszukiwarka google 

Link google

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

hristofor85

Forumowicz
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About hristofor85

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podlaskie
  • Auto
    vectra B X18XE1
  1. Dlaczego nigdy szeregowo??
  2. Chyba nie do końca kolega misiek115 zrozumiał ironię napisaną przez adamskrzypko. Musisz czytać posty ze zrozumieniem Masz mnożnik na poprawnej wysokości i szukasz przyczyny w rozmiarze dysz; wszyscy mają bzika na punkcie mnożnika i jego wartości książkowych. "ma się kończyć na 1, a zaczynać na 1.2" - Panowie silnik silnikowi nie równy i nie w każdym aucie poprawny mnożnik wyjdzie jak mówi instrukcja. Więc otwórzcie oczy i nauczcie się myśleć i kombinować z głową, a nie tylko zamknąć na jednym podpunkcie zapisanym w książce. Do diagnozy i regulacji auta na gazie potrzebne jest znacznie więcej parametrów niż tylko to jak wygląda mnożnik i pokrycie map, które ku zdziwieniu niektórych potrafią się rozbiegać... ciekawe Spójrzcie na program AcGasSynchro... tam jest multum parametrów i funkcji; chyba do czegoś on służą... nieprawdaż? Pozdrawiam Adam Skrzypko adam.skrzypko@ac.com.pl
  3. Poszukaj kumatego gazownika i na pewno rozwiąże Twój problem. Sterownik to ostatnia rzecz na którą bym stawiał. Jeśli chodzi o to czy będzie wiedział czy coś było grzebane to odpowiedź jest prosta: oczywiście że Tak. Jeżeli sterownik jest na gwarancji przyślij go do AC naprawią na 100% za darmo.
  4. Jeżeli masz zamiar montować komputer tzn. że masz I generację a nie II. Na pewno poprawi to działanie układu, ale jeżeli masz zamiar jeszcze trochę pojeździć to może warto zainwestować w IV generację. Mam Astrę z II generacją i Viki z IV różnica jest znacząca. Jeżeli masz dobrze założony gaz to nie czujesz różnicy czy jedziesz na LPG czy PB.
  5. Tak do zakładu, chciałem pokazać co AC zaleca. Tomasetto Alaska do 90KM, a Zavoli Zeta N do 150KM. Ja w Viki mam Zavoli, wtryskiwacze Valtek czerwone i elektronike STAG 300 plus. Wszystko działa bardzo dobrze.
  6. Papier wszystko wytrzyma Doradzam z własnego doświadczenia. Poza tym Firma AC producent STAGA sprzedaje swoje sterowniki w tzw. minikitach warto zajrzeć na http://ac.com.pl a wykaz zestawów jest tu: http://ac.com.pl/poradnik-lpg/konfekcjonowanie-minikitow,503/
  7. Ma znaczenie jaki kolor, do Twojego auta czerwone. Reduktor Alaska jest do 90KM więc nie da rady. Różnicy w jeździe można nie czuć, ale przy przyspieszaniu spada mocno ciśnienie i silnik pracuje na ubogiej mieszance, wzrasta temperatura spalania co dobrze głowicy na pewno nie robi. Monterzy wciskają Alaskę, bo nie trzeba stosować dodatkowego elektrozaworu (jest wbudowany w reduktor). Ja polecałbym reduktor Zavoli Zeta N (do 150KM). Stag 4 lub Stag 300 plus to bardzo dobry wybór.
  8. hristofor85

    mapy gazu

    Może zostać, chociaż ja podłączyłbym sondę i zobaczył jak zachowuje się czy nie ma za ubogo lub bogato. Pojeździsz trochę to linie na pewno pojawią się. STAG zaznacza punkt na mapie po pięciokrotnym trafieniu na to samo miejsce, dlatego mogłeś mieć problemy z zaznaczeniem przy maksymalnych czasach otwarcia wtryskiwaczy.
  9. hristofor85

    mapy gazu

    Linia pb i lpg nie jest konieczna. Ja raczej podłączyłbym sondę lambda i na jej podstawie ocenił czy jest ok. Pokrycie się linii PB i LPG ma sens tylko wtedy kiedy zbierane są w takich samych warunkach.
×
×
  • Create New...