Jump to content

W dniu dzisiejszym została dodana do menu forum wyszukiwarka google 

Link google

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

witas1979

Forumowicz
  • Content Count

    240
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

About witas1979

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 07/07/1979

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    luboń
  • Zainteresowania
    motoryzacja czasów PRL, motocykle

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    MB W115, vectra, laguna & hayabusa

Kontakt

Recent Profile Visitors

1880 profile views
  1. Może zamiast dachu maskę i lusterka okleić.
  2. Ja sobie odpuściłem kołpaki na stalówkach w mojej VB, po tym co sięstało z odnowionymi (polakierowane) felgami na żony aucie. Między kołpakiem a felgą, przy rancie, zawsze dostaje się syf z nawierzchni razem ze solą i zaczyna korodować. Po trzech latach felga wygląda jak przed renowacją, mimo regularnych co tygodniowych wizyt na ręcznej myjni. We VB żadnej rudej nie widać, co prawda po sześciu latach użytkowania lakier stracił połysk, lecz felgi nadal wyglądają dobrze. Po umyciu konserwuję tłustym preparatem. Niektórym może się nie podobać "goła" stal w zimie, lecz wolę tak jak pordzewiałe.
  3. Tak jak kolega reset napisał. Nie ten silnik do tak dużego auta. Jeździłem astrą IV z silnikiem 1.6 115 km. Doprowadzała mnie do rozpaczy swoimi osiągami. Totalna nieprawda, a o wyprzedzaniu z kompletem pasażerów prawie mowy nie było. Do tego dosłowna paliwożerność. A co dopiero VC. Osobiście bym odpuścił.
  4. Tak do surowej oceny to która? 1.http://allegro.pl/vectra-1-9cdti-120km-bi-xenon-navi-kolor-bezwyp-i3288031199.html- faworyt przy wyborze 2.http://otomoto.pl/opel-vectra-1-9-cdti-120ps-zarejestrowana-C29281608.html 3.http://otomoto.pl/opel-vectra-1-9cdti-150ps-lift-pelen-serws-C29298834.html 4.http://otomoto.pl/opel-vectra-1-9-150ps-bi-xenon-ks-serwis-C29280684.html
  5. Tamowanie wycieku oleju, przyczyną była uszczelka na obudowie filtra oleju, jak już to nowy filtr i olej, wymiana cieczy chłodzącej, czyszczenie i malowanie zacisków oraz tarczobębnów, założone letnie kapcie, na koniec mały modzik ramka tytan i pomarańczowe wskazówki.
  6. Kolego nie kombinuj bo to nic nie da. Nie masz żadnej gwarancji na to, że kupiona używana pompa po gwarancji rozruchowej jakiejś tam, znowu może walnąć. Możesz tak wymieniać do bólu. Najpewniejszym posunięciem jest całkowita regeneracja pompy. Wtedy na 100% masz pewność działania jak należy. Niestety to kosztuje, ale masz gwarancję na wszystko i spokojnie śmigasz. Polecam tą firmę http://www.dieseltechnika.pl/. Poleciłem tą firmę wielu znajomym i są zadowoleni. I tak jak kolega sebidi napisał te pompy siadają przy przebiegu powyżej 220tyś, wiem z własnego doświadczenia i nie tylko. Także przebieg Twojej VB pomnóż przez 2.
  7. Miałem te oponki na omedze BFL, mam teraz na VB oba komplety kupiłem jako nowe. Mój styl jazdy jest raczej spokojny także oponki na obu autach sprawują się dobrze. Z moich obserwacji nie lubią ciasnych zakrętów pokonywanych z większą prędkością. Przyczepność na wprost przyzwoita, niska ścieralność, trochę je słychać powyżej 120 kmh. Są to opony tzw budżetowe lecz stosunek ceny do jakości jest akceptowalny.
  8. Zapłaciłem 50 zł za wymianę butli i przy okazji wymiana filtru gazowego oraz przegląd instalacji czy wszystko jest szczelne i poprawnie działa. Podejrzewam, że z wymianą większego problemu nie ma, ważne aby połączenia były szczelne a do sprawdzenia potrzebny jest czujnik.
  9. Ja wymieniłem na nową. Spokój z punktu na kolejne 10 lat i można śmigać. Zastanawiałem się nawet nad używaną, potem nad homologację starej, w końcu postawiłem na nówkę. Można poddać homologacji starą, lecz nie wiadomo na ile przedłużą, mogą na rok lub dłużej a koszt taki sam jak nowej, więc nie opłacalne.. Takowe info otrzymałem od gazownika. Decyzja taka ponieważ nie mam zamiaru auta sprzedawać zostanie u mnie aż się nie rozleci ze starości.
  10. Można zrobić taki remoncik, bo wtedy wiadomo co w trawie piszczy. Lecz potem trzeba się z autem prawie ożenić żeby wyjeździć poniesione koszty. Silnik będzie zdrowy to buda zacznie lecieć i dalsze koszty, no bo przecież remont silnika... Takie decyzje trzeba dobrze przemyśleć, ponieważ nikt nam nie zapłaci przy sprzedaży auta za poniesione nakłady. Samochodu nie kupujemy na całe życie.
  11. Każdy kij ma dwa końce. Kupiłem swego czasu auto, za dużo powiedziane, toczydełko w postaci fiacika palio dla żony. Brałem go od teścia, pierwszego właściciela od nowości i tylko przez niego użytkowane. Kiedy kupowałem w 2009 miał przejechane bagatela 83 tyś km a rocznik auta to 1999. Stan jak nowy, tylko z zewnątrz. Kiedy zaczął być normalnie użytkowany co chwile wychodziły jakieś nowe usterki. Zastane hamulce, sprzęgło, zawieszenie przód i tył, tłumiki i wiele innych, normalnie masakra. Trochę trwało zanim doprowadziłem go do normalności, o finansach już nie wspomnę. Także niski przebieg nie zawsze dobrze wpływa na kondycję auta. Osobiście uważam, że przebieg 250 tyś km nie dyskwalifikuje auta.
  12. Potrzebuje zagazowac astre IV 1.6 16V 115 km 2010r. Kwota jaka moge przeznaczyc na ten zabieg to do 3500 zl. Auto z przeznaczeniem na taxi dlatego chcialbym aby wszystkie elementy byly w miare dobre I wytrzymale zeby potem nie bylo problemow. Umiejscowienie butli w kole a wlew gazu pod klapka obok wlewu paliwa.
  13. Warsztatow zajmujacych sie regeneracja pomp typu VP-44 od naszych vectrowych silnikow DTL I DTH jest wiele. Podalem jeden z nich, moim zdaniem dobry bo polecany na innych forach motoryzacyjnych. A I sam korzystalem z ich uslug. Uzywki nie polecam montowac, gdyz moze dzialac lub po miesiacu nawalic. Dlatego regeneracja jest lepiej oplacalna. Wiadomo, koszt wysoki ale I sam proces regeneracji do prostych nie nalezy. Sam tez regenerowalem pompe w bylej VB 2.0 DTI. Wydalem na to 2550 pln.
  14. Tak to juz jest I tego nie zmienimy. Ludzie kupuja przebieg a nie samochod. Moja pierwsza vb w chwili sprzedazy miala 295 tys. Ludzie dzwoniac z ogloszenia komentowali, ze po takim przebiegu to ten samochod ma juz dosc, gdzie tyle jezdzilem itp. Jednemu niby klientowi podczas rozmowy nawet zaproponowalem, ze ustawie mu przebieg wedle jego uznania. W koncu trafilem na faceta, ktory chcial kupic samochod I kupil. Jezdzi do dzisiaj. Cofanie licznikow bedzie w Polsce tak dlugo jak beda samochody. Nikt nie przylozy do tego reki aby to ukrucic. A wystarczyloby przy kazdym corocznym przegladzie technicznym wprowadzic do bazy danych przebieg I moze ten proceder by troche zostal ukrucony. Pod warunkiem, ze juz wczesniej auto nie zostalo skrecone, a przeglad jest uczciwie przeprowadzony.
  15. Na kazdei pompie jest nabity nr seryjny, jak juz sie zdecydujesz na uzywke to musisz dobrac o tym samym numerze. Generalnie kolego odradzalbym zabieg wkladania uzywanej pompy. Lepiej wydac porzadna kase na regeneracje I miec pewnosc, ze pojezdzimy bez problemow. A z uzywanymi moze byc roznie. Polecam firme zajmujaca sie pompami dieseltechnika z Lublina. Robili mi pompe do starej BMW 525 tds I smiga az milo.
×
×
  • Create New...