Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

andra1

Forumowicz
  • Content Count

    53
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About andra1

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 12/19/1977

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    skwierzyna

Kontakt

  • Website URL
  • Telefon
    603964554

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubuskie
  • Auto
    OPEL VECTRA B SPORT CARAVAN 2.2i 2001r

Recent Profile Visitors

405 profile views
  1. Problem rozwiązany , przyczyną był napinacz łańcuszka balansów który się posypał i łańcuch był luzny no i poprzestawiały się balansy dlatego drgał
  2. Reset daje to że wszystkie silniczki otwierają i zamykają klapy żeby były poustawiane tak jak powinno i grzało lub chłodziło do takiej temperatury jaką się ustawi no i żeby wiało tam też gdzie chcemy Problem z wiatrakami się sam rozwiązał wszystko chodzi jak trzeba. Podejżewam że to była gdzieś zwara od mycia samochodu od spodu . Po myciu wszystko było ok ale na drugi dzień jak odpaliłem samochód to się zaczeły te cyrki. Musiała się gdzieś dostać woda i robiła zwarę teraz wyschło i jest ok
  3. Może i musi być tam taki krótki kabel bo może chodzi że tam niema za bardzo miejsca na dłuższy . A przy okazji się zapytam skoro też miałeś viki b może coś doradzisz bo mam taki problem że silnik drży i wibracje przenoszą się do środka i buczy mi w środku.
  4. To według mnie będzie wina jakiegoś silniczka który sie przestawił i teraz nie zamyka jakieś klapy tak jak powinien. Najtaniej by było wyciągnąc swoją nagrzewnicę i sprawdzić która klapa się nie domyka albo kupić inną i wsadzić i myślę że bedzie dobrze. używka coś koło 100. ALE to jest tylko moje prywatne zdanie
  5. A reset napewno udało ci się zrobić . Bo jak zrobisz reset to musisz słyszeć jak silniczki przestawiają różne klapy jak tego nie słyczać to reset się nie robi. I jak po wyłączeniu zapłonu na wyświetlaczu gdzie ustawia się temperaturę wyskoczą dwie kreski to znaczy że jest błąd . U mnie okazało się że lewa kostka trochę wyszła ta co wchodzi do panela . I teraz wszystko chodzi jak powinno
  6. zapomniałem dodać czujnik temperatury wymieniłem bo od tego w sumie zacząłem także czujnik ok. No i nie da się zresetować klimy przytrzymując przyciski AUTO i OFF, a wcześniej można było bo to nieraz robiłem Problem z climatronic rozwiązany okazało się że wyszla trochę jedna kostka i nie było dobrego styku. Musiał ktoś kiedyś za słabo ją włożyc a że mam drgania konsoli które przechodzą od silnika to się tak stało.
  7. I co doszedłeś dotego co jest że tak się dzieje czy działo bo ja mam też taki problem
  8. Witam mam pare problemów które wyszły na raz w tymsamym czasie a mianowicie po odpaleniu silnika obojętnie czy zimny czy ciepły właczają sie dwa wentylatory i chodzą na najwyższysz obrotach klima wyłączona . Po zgaszeniu silnika też pracują ale na wolnych obrotach nieraz jest tak że po wyjęciu kluczyka jeszcze pracują gdzięś przez minute a nieraz nie chcasie wyłaczyc i musze ściagac kleme z akumulatora bo by chyba tak chodziły aż akumulator by padł. Było jeszcze coś takiego że po odpaleniu silnika na wskażniku od temperatury pokazywał rzeczywistą temperaturę a po zgaszeniu silnika i przekręceniu kluczyka pokazywał prawie 100 stopni chociaż silnik zimny. I jeszcze jeden jest problem że z nawiewu leci tylko ciepłe powietrze chociaż ustawiam na najzimniejsze. Te wszystkie problemy wyszły na raz . Po podłaczeniu obd nie ma błedów
  9. Witam mam taki problem że w czasie jazdy w kabinie od 3500 obrotów zaczyna się robić bardzo głośno a przy 6000 obrotów to się robi taka tuba że aż uszy zatyka . Dodam że układ wydechowy szczelny bo byłem u dwóch mechaników i sprawdzali, układ dolotowy też szczelny. Jedyne co się okazało niby to że tłumik środkowy był w środku lużny i mogło to dawać taki efekt a więc wymieniłem go na nowy oryginalny GM chwilowo było trochę ciszej i znowu jest głośno jak było. A i silnik drga na biegu jałowym obroty są ok także nie są to drgania że za niskie są obroty. Czy ktoś ma jakieś porady co to może być albo co sprawdzić
  10. Mam już nowe immo z kluczykiem. I teraz pytanie czy mógłbym tamto odpiąć i podpiąć te nowe i sprawdzić czy będzie działać. Czy nie uszkodzi się te nowe bo to nie moje tylko pożyczone i czy bedzie wspólpracowało z kopmuterem.
  11. Witam. wczoraj zostawiłem kluczyk w stacyjce na pozycji I ponieważ blokowała mi się stacyjka i nie chciałem mieć problemu z przekręceniem kluczyka. Przez to rozładował mi się akumulator. Jak go podłaczyłem na kablach do innego samochodu na desce rozdzielczej zaczeła mi migać kontrolka samochodu z kluczykiem.Po podłaczeniu kompa wyszedł bład niewłaściwy kluczyk z transponderem.No i samochód nie odpala. Czy ktoś wie co to może znaczyć
  12. powodem tego blędu było że sie polużnila rurka prowadząca od kolektora wlotowego do głowicy i tamtedy zasysalo lewe powietrze
  13. Witam wyskoczył mi błąd P0507- układ sterowania biegiem jałowym, prędkość obrotowa większa od oczekiwanej. Objawem tego jest falowanie obrotów od 500-1000. Czy ktoś wie co to może byc problem rozwiazany.temat do zamkniecia
  14. andra1

    głowica

    na 99% głowica była pęknięta i jak kolega JarekS napisał że oni po prostu ci jej nie sprawdzili. w tych silnikach pęka głowica jeszcze sie nie spotkałem z wypowiedzia zeby komuś poszła uszczelka. ja mam tez ten silnik i tez mi pekła głowica . i byl ten sam objaw jak u ciebie to znaczy ze pierw woda ubywala w zbiorniczku a potem dostala sie do oleju bo na bagnecie była maz.
×
×
  • Create New...