Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Arturro

Forumowicz
  • Zawartość

    122
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

8 Neutral

O Arturro

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1988.02.24

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    WWA
  • Zainteresowania
    Biathlon - biegnąc rano po piwo, strzelić sobie po drodze papieroska

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Solaris :)

Kontakt

  • GG
    2788556

Ostatnio na profilu byli

959 wyświetleń profilu
  1. Arturro

    Filmiki

    Turecka reklama Vectry B (jeśli było to sory) http://www.youtube.com/watch?v=zDQFTMNwepU
  2. w duże mrozy proponuję rozruszać sprzęgło przed odpaleniem i kilka biegów wrzucić, odpalać na wciśniętym sprzęgle bo nie każdy tak robi
  3. Jest to silnik 8-zaworowy, z jednopunktowym wtryskiem paliwa Multec firmy Delco-Remy. Występuje w dwóch odmianach o oznaczeniach C16NZ (stosowany w okresie wrzesień 1991 - sierpień 1994) i X16SZR (stosowany od września 1993 do dziś). Silnik X16SZR powstał przez zmodyfikowanie silnika C16NZ tak, by spełniał normy czystości spalin 94/12/UE. Zastosowano układ recyrkulacji spalin (dokładniej 3% spalin), załączany w zależności od obciążenia silnika, oraz wprowadzono wdmuch powietrza pompą do kolektora ssącego podczas nagrzewania silnika. 1. Silnik C16NZ nie ma czujnika spalania stukowego i posiada ręczny korektor oktanowy. Dla przewidywanej liczby oktanowej benzyny należy odpowiednio dobrać rezystancję na złączu kodowania: 220 Ohm dla LO91 lub 0 Ohm dla LO95. Zapłon jest tranzystorowy z czujnikiem indukcyjnym i modułem zapłonowym, umieszczonymi w rozdzielaczu zapłonu. 2. Silnik X16SZR posiada jednopunktowy wtrysk paliwa Multec.F, czujnik spalania stukowego oraz zapłon bezpośredni (DIS - ang. Direct Ignition System). Nie ma rozdzielacza zapłonu, napięcie do świec zapłonowych jest dostarczane bezpośrednio z dwóch cewek zapłonowych sterowanych przez moduł zapłonowy. Jedna cewka wytwarza iskrę jednocześnie w cylindrze pierwszym i czwartym, a druga - w drugim i trzecim. IMO instaluj X16SZR... chyba że wolisz coś szybszego
  4. moim zdaniem ma sens, tyle że to trochę wcześnie robić remont po 140kkm (producent podawał 500kkm)... sprawdź czy nie był pobity i montuj lpg
  5. Arturro

    Poszarpywanie,dławienie.

    trzeba jeszcze potem trochę na pb pojeździć, powiedzmy ze 100-200km
  6. Arturro

    Poszarpywanie,dławienie.

    op-com ma taką funkcję i o ile się nie mylę jest to reset parametrów uczących silnika. nazywa się to BLC albo BLM, wyczytałem że w astrach tak robią
  7. Arturro

    Poszarpywanie,dławienie.

    Wasyl, czy robiłeś w międzyczasie reset BLC ?
  8. Arturro

    TYLKO DOBRA MUZA DO TWOJEJ VIKI ;)

    http://dziarra.wrzuta.pl/audio/7e03q86ZddP/nickelback_-_burn_it_to_the_ground mam nadzieję że nie było
  9. Arturro

    Ile wam spala gazu

    LPG Miasto 10-11L Trasa 7-8L PB Nie wiem.. ok 5L/m-c
  10. Arturro

    Ile wam spala gazu

    trasa ok 7l / 100 km miasto ok. 10l / 100km (choć ostatnio i 13 złapałem )
  11. sprawdziłem ABS w praktyce, na szczęście działa
  12. Arturro

    Uszczelka krokowego w X16SZR

    u mnie czyszczenie krokowca nie wystarczyło jeśli czyszczenie nie pomoże pozaglądaj w układ paliwowy i na początek filtr zmień powinno choć trochę pomóc x16szr jest stworzony do gazu
  13. Arturro

    Uszczelka krokowego w X16SZR

    wymiana oringów nie pomoże ci na falowanie poza tym ori na zdjęciu nie wygląda źle 1. czy masz lpg ? 2. czy szarpie ?
  14. Arturro

    Korozja drzwi

    z tego co mi wiadomo to brunox należy do tych reaktywnych
×