Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

DEL20160124JS_Magik123

Forumowicz
  • Content Count

    322
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

DEL20160124JS_Magik123 last won the day on February 1 2011

DEL20160124JS_Magik123 had the most liked content!

Community Reputation

1 Neutral

About DEL20160124JS_Magik123

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Nie ustawione

Kontakt

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Zawór opadnie ok 1cm i oprze się o tłok, można też zrobić ze świecy zapłonowej, zawór, wkręcić ją i nabić ciśnienia do cylindra, tedy zawór w ogóle nam nie opadnie, ale to niepotrzebna dodatkowa robota.
  2. Musisz zaślepić EGR-a, bo pompa powietrza nie zmienia nic w pracy silnika a tym bardziej nie poprawia osiągów. Turbin ka w dolocie nie wytworzy ciśnienia, więc wywal to i zostaw serię, bo żadna dmuchawa nie wytworzy ciśnienia a zdławi dolot. Zrób jak mówię i zobaczysz spore zmiany. Pompę powietrza możesz wywalić, ale ona tłoczy powietrze do kolektora wydechowego celem rozrzedzenia spalin kiedy sonda jeszcze nie pracuje, a dawka paliwa jest podawana jednakowa. Pompa powietrza nie wtłacza nic do dolotu.
  3. Faktycznie pomyłka miał być EGR, u mnie podciśnienie było poprowadzone inaczej i na przewodzie z Omegi.
  4. Spalanie według kompa wzrosło o 0,5L czy realnie też nie wiem bo nigdy nie sprawdzałem aż tak dokłądnego spalania, auto paliło średnio przy mojej nodze w trasie 8-9L i 10-11 gazu co mi nie przeszkadzało i nie miałem powdów żeby badac czy pali 9 czy 9,5l. Co do podcisnienia, oryginalne nie pasuje bo inaczej jest poprowadzone, a przewód jest sztywny, w Omedze idzie inaczej i jest w innym miejscu montowane oraz przewód z Omegi ma większą średnicę, w Vectrze jest chyba z 0,6 a w omedze gdzieś 1cm plus minus, chciec założyć przewód z omegi musowo mieć przewód, zaworek oraz wkretke która idzie do króćca w kolektorze oraz plastikowy króciec wciśniety w serwo. Wtedy mamy fabryczne podciśnienie z omegi poprowadzone tak jak seria. Jak chcesz to możesz nawet z poloneza założyć i też bedzie pasowała ale nie będzie fabrycznie i bez naprężeń, co czasem skutkuje peknięciem przewodu. Nie wiem po co kombinować jak można zrobić normalnie. To nie jest problem, ale warto zwrócić uwagę.
  5. Sonda jest przed katem więc nic nie wariuje, jak sa 2 sondy to wtedy daje siuę do 2 dystans i tez jest ok, u Ciebie nic sie nie dzieje, czy leje więcej paliwa, raczej nie bo sam kat tylko ogranicza przepływ, prędkośc spalin nie ma już tu nic do zmiany dawki. Jak wspomniałem spalanie o ok 0,5L wzrosło po zaślepieniu EGR-a, dlatego że temp, powietrza spada gdyż EGR nie podaje już spalin o wysokiej temp. do kolektora podwyższając tym samym temp samego powietrza. Dlatego komp troszkę więcej podlewa, plus czyste powietrze i jest spora różnica. Silniczki zostaw, nic tam nie trzeba zmieniac, poprostu zostawić podpiętą wtyczke i przypiąć je gdzieś żeby nie latały, podciśnienie odpinasz od nich. Co do podłączenia serwa, inna średnica jest przewodu, same wkrętki i reszta poasują, trzeba troszkę inaczej póścić sam przewód, bo oryginalny z kolektora z Vectry nie podejdzie. Co do Volvo, to faktycznie chyba tylko łądny Zender skusił by mnie na zmianę, jednak wolnossący motor nie przynosi takiej przyjemności z jazdy.. Z T4 jest troszkę inna sprawa, bo samo utrzymanie go kosztuje minimalnie wiecej niż 2 litrowego 160 konnego, ale jazda nim wybacza zapewne te niedogodności
  6. Kolektor dajesz taki jak na zdjęciu poniżej z omy X20XEV, zaślepiasz EGR z tym że jakąś grubszą blaszką np taka 0,6-0,8mm takiej nie przepali u mnie na takiej jaz lata z 2 lata, kumpel użytkuje. Samo zaślepienie EGR-a poprawia znacznie charakterystykę tak że odczówalne jest polepszenie. Dodatkowo ja miałem wywalonego kata też sporo to zmieniło. Kolektor poprawia całkowicie górę, auto dostaje kopa od 4 tyś a przy 5 czuc było dodatkowo taki lekki strzał, chyba krzywa momentu jakos się pozmieniała. Dół niestety pozostaje bez zmian, moze jakies malutkie, ale generalnie poprawa jest na górze. Z podciśnieniami nie pamietam, musiał bym zerknąć jak było w mojej. EGR ma byc podłaczony wtyczką bo wytwali błąd a podciśnienie z niego usuniete. Silniczki od klap musza pozostać podłączone, gdzieś ich przypnij opaskami żeb y nie latały. Podciśnienie do serwa hamulcowego musowo przerobić bo idzie inna średnica i inaczej przewód jest poprowadzony, dobrze mieć kompletne z X20XEV. Jeden króciec chyba w przepustnicy jest do zaślepienia bo zostanie nie podłaczony. Ekofasolki to nadlew w głowicy w kanałach spalinowych tak że o tym co Ty piszewsz to nie ekofasolki.
  7. Version

    13 downloads

    Witam, jako ze dziĹ wymieniaĹem u siebie uszczelniacze zaworów i zimeringi waĹków postanowiĹem zrobiÄ kilka fotek. WymianÄ rozpoczynamy od skompletowania najwaĹźniejszych elementów Uszczelniacze zaworów VICTOR REINZ koszt ok 3 zl szt x16 szt Uszczelniacze walków rozrzÄdu VICTOR REINZ koszt ok 9zĹ szt x2szt Uszczelka pokrywy zaworów UrzÄdzenie do Ĺciskania sprÄĹźyn zaworowych (wĹasnoróbka) Klucze torx najlepiej kpl, nie pamiÄtam rozmiarów Klucze nasadowe 8/10/13/15/16/17 Klucze pĹasko oczkowe 10/13/15/16 JakieĹ przedĹuĹźki do nasadek Teleskop z magnesem na koĹcu Kombinerki, szczypce itp BenzynÄ ekstrakcyjnÄ OdĹÄczamy akumulator Zaczynamy od demontaĹźu plastikowej osĹony pod autem a nastÄpnie paska napÄdu osprzÄtu, kluczem 15 oczkowym najlepiej od spodu luzujemy napinacz w kierunku góry/tyĹu auta, druga osoba zsuwa pasek z któregoĹ koĹa. Nie ma potrzeby usuwaÄ go z auta. MoĹźna równieĹź zdjÄÄ pasek z góry wtedy osĹony nie odkrÄcamy, ale wczeĹniej musimy odkrÄciÄ drÄĹźek reakcyjny nad alternatorem. NastÄpnie odkrÄcamy ĹapÄ/podporÄ górnÄ silnika jest ona miedzy filtrem powietrza a osĹona paska rozrzÄdu. OdkrÄcamy kluczem nasadowym 16 ĹrubÄ podpory w miejscu gdzie przykrÄcona jest ona do kielicha amortyzatora ( z tyĹu za silnikiem prawa strona auta). NastÄpnie kluczem oczkowym lub nasadowym 16 odkrÄcamy 3 Ĺruby wspomnianej podpory od silnika czyli od obudowy rozrÄdu. Przy tym moĹźna sobie zdjÄÄ filtr powietrza, ja nie ĹciÄgaĹem, ale podejĹcie jest gorsze. Gdy juĹź wykrÄciliĹmy podporÄ, odkrÄcamy osĹonÄ paska rozrzÄdu 3 Ĺrubki klucz 10mm, wyciÄgamy ja (uwaga Ĺźeby nie poĹamaÄ przy wyciÄganiu, trzeba ja troszkÄ odjÄÄ i powoli wyjdzie). Za pomocÄ klucza nasadowego 17 krÄcimy za ĹrubÄ koĹa waĹu do przodu i ustawiamy rozrzÄd na znaki, koĹo waĹu ma na wewnÄtrznym rancie wyciÄcie ok 1mm, patrzÄc z góry przy wewnÄtrznej stronie koĹa waĹu wystaje od silnika bolec, do tego bolca ustawiamy waĹ (jak na fotce. NastÄpnie, sprawdzamy czy koĹa waĹków sÄ na znakach, znaki mamy na Ĺciance pokrywy nad koĹami (TrójkÄt na kole do trójkÄta na pokrywie, kreska na kole, do kreski na pokrywie i 2 znaki które muszÄ siÄ pokryÄ ze sobÄ miedzy koĹami, nie muszÄ one byÄ idealnie na Ĺrodku, mogÄ siÄ pokryÄ trochÄ poniĹźej osi Ĺrodka walków. JeĹli w ogóle nam znaki nie pasujÄ, robimy jeszcze jeden obrót waĹem i wszystko siÄ bÄdzie zgadzaÄ. Luzujemy za pomocÄ klucza 13 pĹaski napinacz paska rozrzÄdu i cofamy go tak aby pasek pozwoliĹ siÄ zdjÄÄ z kóĹ walków, puszczamy go gdzieĹ niĹźej Ĺźeby nam nie przeszkadzaĹ. NastÄpnie za pomocÄ klucza torx lub zwykĹego ampula rozmiar chyba 4 lub 5 odkrÄcamy osĹonÄ Ĺwiec, odĹÄczamy przewody Ĺwiec, odĹÄczamy 3 przewody odpowietrzenia skrzyni korbowej od pokrywy zaworów i odkrÄcamy wszystkie Ĺruby pokrywy, równieĹź torx lub ampul 4 lub 5mm. Zdejmujemy pokrywÄ i odkĹadamy gdzieĹ dalej Ĺźeby siÄ w niÄ nie nakurzyĹo itp. NastÄpnie jeĹli nie mamy klucza torx odwrotnego do Ĺbów w ksztaĹcie gwiazdy odkrÄcamy za pomocÄ klucza 8mm (idealnie siÄ nadaje) póĹpanewki waĹków rozrzÄdu, zaczynajÄc od koĹca koĹczÄc przy koĹach, wyjmujemy póĹpanewki i ukĹadamy ich sobie gdzieĹ w kolejnoĹci jak byĹy w silniku. SÄ na nich oznaczenia w razie pomyĹki. NastÄpnie kluczem pĹaskim 24 zakĹadamy na waĹek bliĹźej kóĹ rozrzÄdu i delikatnie przekrÄcamy w któraĹ stronÄ, tak Ĺźeby waĹek siÄ zluzowaĹ i wyszedĹ z gniazd. Nie naleĹźy go podwaĹźaÄ itp, tylko kluczem lekko ruszyÄ. Ĺťeby go wyjÄÄ naleĹźy go unieĹÄ i obróciÄ tak Ĺźeby odlew na wewnÄtrznej stronie koĹa waĹka byĹ na gorze, pozwoli to na przesuniecie go w bok i wyjecie z gĹowicy. O ten odlew chodzi, tylko po wewnÄtrznej stronie To samo robimy z drugim waĹkiem. OdkĹadamy waĹki tak Ĺźeby nam siÄ nie pomyliĹy. NastÄpnie moĹźna siÄ zaopatrzyÄ w noĹźyczki lekarskie, takie z zÄbkami, przydajÄ siÄ do wyjmowania popychaczy, gdyĹź czÄsto ciÄĹźko ich wyjÄc palcami, ale jest to wykonalne Jak juĹź wszystkie popychacze mamy wyjÄte (RównieĹź naleĹźy je poukĹadaÄ tak Ĺźeby nie pomyliÄ, kolejnoĹÄ i przy którym waĹku pracowaĹy. NastÄpnie bierzemy nasz przyrzÄd do Ĺciskania sprÄĹźyn coĹ takiego, lub jak kto sobie zrobi, ja nie miaĹem czasu na bawienie sie z tym ZakĹadamy/przykrÄcamy nasze urzÄdzenie na pierwszy cylinder, zawory dowolne ssÄce lub wydechowe i jedna osoba naciska sprÄĹźynÄ, zawór siÄ zaprze o tĹok i sprÄĹźyna siadzie, a my za pomocÄ naszego teleskopowego magnesu wyjmujemy póĹ zamki/zabezpieczenia, uwaĹźajÄc Ĺźeby nam nie spadĹo gdzieĹ w Ĺrodek gĹowicy, lub do cylindra. Tu jest akurat 4 cylinder. NastÄpnie wyjmujemy miseczkÄ sprÄĹźyny i sprÄĹźynÄ i zabieramy siÄ za zmianÄ uszczelniacza. Do wyjmowania proponuje wÄskie szczypce/kombinerki, ja musiaĹem kaĹźdego trochÄ ĹcisnÄÄ dookoĹa i powoli wyszedĹ (doĹÄ ciasno siedzÄ). UWAGA NA SPRÄĹťYNKÄ USZCZELNIACZA ĹťEBY PRZY WYJMOWANIU NIE SPADĹA NAM Z NIEGO. NastÄpnie bierzemy nowy uszczelniacz, delikatnie smarujemy go olejem w Ĺrodku w miejscu gdzie nakĹada sie on na dolna krawÄdz prowadnicy zaworu i w miejscu gdzie pracuje sam trzonek zaworu, zakĹadamy go ostroĹźnie za trzonek zaworu i za pomocÄ dĹugiego nasadowego klucza 10mm (pasuje idealnie na zewnÄtrzny rant uszczelniacza) wciskamy go aĹź poczujemy ze wcisnÄĹ siÄ na miejsce. PO KAĹťDYM ZAĹOĹťENIU USZCZELNIACZA SPRAWDZIÄ CZY NIE ZSUNÄĹA/SPADĹA NAM Z NIEGO SPRÄĹťYNKA!!! NastÄpnie zakĹadamy sprÄĹźynÄ z miseczka i za pomocÄ naszego Ĺciskacz a jedna osoba wciska sprÄĹźynÄ a my za pomocÄ teleskopowego magnesu zakĹadamy jedno, póĹşniej drugie zabezpieczenie. Tutaj trzeba troszkÄ wprawy, do magnesu przykĹadamy jeden póĹ zamek i zakĹadamy go tak Ĺźeby trafiĹ na wyciÄcia w trzonku zaworu, moĹźna sobie pomóc jakimĹ gwoĹşdziem itp, Ĺźeby oddzieliÄ go od magnesu, nastÄpnie zakĹadamy w ten sposób drugÄ czÄĹÄ zabezpieczenia, zwracajÄc uwagÄ Ĺźeby oba wpadĹy w wyĹźĹobienia, jeĹli siedzÄ powoli puszczamy sprÄĹźynÄ aĹź wróci na swoje miejsce, obserwujemy czy zabezpieczenia sie nie wysunÄĹy. Tutaj opisu lepszego nie dam, bo po prostu siÄ nie da tego opisaÄ, jak ktoĹ bÄdzie to robiĹ, to zobaczy o co chodzi. NastÄpnie robimy kolejne 3 zawory w ten sam sposób. PóĹşniej przenosimy siÄ na cylinder ostatni, robimy ostatni, jeĹli go skoĹczyliĹmy, to za pomocÄ jakiegoĹ ĹrubokrÄta itp krÄcÄc waĹem peĹny obrót sprawdzamy przez otwór Ĺwiecy czy 2 Ĺrodkowe tĹoki 2 i 3 ustawiĹy siÄ w GMP (Górny martwy punkt), jeĹli tak to zabieramy siÄ za te 2 cylindry powtarzajÄc operacje jak wczeĹniej. Po skoĹczonej wymianie i zaĹoĹźeniu wszystkich sprÄĹźyn, wszystko skĹadamy. Czyli zakĹadamy popychacze Ustawiamy koĹo waĹu na znak. ZakĹadamy waĹki, jak wczeĹniej, odlew ustawiamy na gorÄ i wkĹadamy waĹek, nie dociskaÄ go, przekrÄcamy go tak aby jego znak mniej wiÄcej skierowany byĹ do pionu i zakĹadamy póĹpanewki, to samo z drugim waĹkiem. Zaczynamy skrÄcanie póĹpanewek zaczynajÄc od Ĺrodkowej i kierujÄc siÄ na zewnÄtrz ruchem obrotowym, czyli Ĺrodkowa, póĹşniej nastÄpna prawa bliĹşniacza, nastÄpnie lewa bliĹşniacza i tak do koĹca. OstatniÄ póĹ panewkÄ w której jest wciĹniÄty uszczelniacz waĹków czyĹcimy w miejscach zaznaczonych i nakĹadamy cienkÄ warstwÄ masy uszczelniajÄcej VICTOR REINZ, stosowana ona jest równieĹź fabrycznie, robimy tak z czÄĹciÄ walka ssÄcego i wydechowego. ZakĹadamy i lekko przyĹapujemy póĹpanewki z naĹoĹźonÄ masÄ uszczelniajÄcÄ. ZakĹadamy pĹaski klucz 24 na waĹek (miejsce odlane na klucz) i za pomocÄ klucza torx nr 50 odkrÄcamy ĹrubÄ trzymajÄca koĹo, powoli, bo bardzo mocno jest dokrÄcona, kluczem 24 blokujemy waĹek w czasie odkrÄcania/przykrÄcania koĹa. JeĹli koĹo zostaĹo odkrÄcone, naleĹźy zobaczyÄ który znak na kole pod ĹrubÄ jest zaĹoĹźony na klin/koĹek walka. WaĹek ssÄcy IN, waĹek wydechowy EX Zdejmujemy koĹo, wyjmujemy zimering, czyĹcimy miejsce na zimering, smarujemy zimering w miejscu tarcia olejem i wciskamy go na miejsce (OSTROĹťNIE, UWAĹťAÄ PRZY ZAKĹADANIU NA SPRÄĹťYNÄ USZCZELNIACZA), nastÄpnie dokrÄcamy póĹpanewkÄ walka do koĹca i lekko dobijamy zimering, patrzÄc czy równo wszÄdzie siedzi. ZakĹadamy koĹo i zakrÄcamy ĹrubÄ z doĹÄ duĹźa siĹa, jeĹli ktoĹ ma dynamometr to jeszcze lepiej, jeĹli nie to dokrÄcamy do koĹca mocno, ale z czuciem zeby nie urwaÄ/przekrÄciÄ Ĺruby. To samo robimy z drugim waĹkiem. Po wymianie obu zimeringów i zakrÄceniu kóĹ, sprawdzamy jeszcze raz dokrÄcenie Ĺrub póĹpanewek, jeĹli jest wszystko ok to zakĹadamy nowa uszczelkÄ pokrywy zaworów, w miejscach na koĹcu walków w tych poĹ wyciÄciach moĹźna lekko posmarowaÄ masa uszczelniajÄcÄ. RównieĹź w rogach na poczÄtku gdzie ĹÄczy siÄ póĹpanewka trzymajÄca zimering z gĹowica tez moĹźna daÄ troszkÄ masy, gdyĹź uszczelka tam czÄsto kiepsko dochodzi. ZakĹadamy i dokrÄcamy pokrywÄ zaworów. Za pomocÄ klucza torx ustawiamy waĹki tak Ĺźeby zgadzaĹy siÄ ze znakami na Ĺciance pokrywy zaworów. (trójkÄt na kole do trójkÄta na pokrywie, kreska na kole do kreski na pokrywie) Sprawdzamy czy waĹ pokrywa siÄ ze swoim znakiem, zakĹadamy pasek rozrzÄdu, zaczynajÄc od strony przodu samochodu, jeĹli nam siÄ któryĹ waĹek nie zgadza troszkÄ go kontrujemy tak Ĺźeby pasek wszedĹ na zÄbki kóĹ. NaciÄgamy napinacz paska za pomocÄ klucza ampulowego 6mm lub torx, dokrÄcamy ĹrubÄ. Za pomocÄ klucza 17 krÄcimy waĹem 2 peĹne obroty i ustawiamy na znaki, sprawdzamy, jeĹli wszystkie siÄ pokrywajÄ, moĹźemy zakĹadaÄ pokrywÄ paska rozrzÄdu i resztÄ osprzÄtu który odkrÄcaliĹmy. UWAGA: czÄsto zdarza siÄ tak ze po odpaleniu auto bÄdzie pracowaÄ na 3 cylindry, jest to wina zalanej Ĺwiecy, po chwili naleĹźy sprawdziÄ która czeĹÄ kolektora wydechowego jest chĹodna, po tym ustalamy który to cylinder i wykrÄcamy ĹwiecÄ, czyĹcimy ja, przedmuchujemy, zakrÄcamy i teraz juĹź zapali i bÄdzie pracowaĹ normalnie. Owa rzecz jest normalnym zjawiskiem i nie ma sie czym martwic, mi siÄ to zdarzyĹo w 3 roĹźnych silnikach. OCZYWIĹCIE JEĹLI JESTEĹMY 100% PEWNI ZE ROZRZÄD ZAĹOĹťONY I USTAWIONY JEST PRAWIDĹOWO!!! Przed smarowaniem póĹpanewek sylikonem, naleĹźy wczeĹniej umyÄ miejsca smarowane benzynÄ ekstrakcyjnÄ. MoĹźe siÄ przyda na przyszĹoĹÄ
  8. No ja mu z głowy nie wybije, chociaż stanęło że chyba bedzie coś z innej beczki, gdyz Vectra w tej kasie raczej sie nie trafi. Tego zenka widziałem i gdyby gość w cenie 5 tys sprzedał ją z kołami to jeszcze by na niej zarobił. Gość nawet nie wie co to za egzęplaż ma. Generalnie blacha w kiepskim stanie, reszta jako tako na cześci, do jazdy troche trzeba by było dołożyc i raczej sie nie opłaca, chyba ze podrobic i opchnąć za 10 jakiemuś napaleńcowi. Co do budzetu, nie sądze że jest tu ktoś kto z kilkoma tyś szuka starego grata, czy może poluje na okazje? Chyba to drugie, i niech nikt mi nie mówi że mając 8 tyś szuka seryjnej Vectry bez gazu i z ubogim wyposazeniem. A że połowa to szroty to juz inna bajka, Polska jest takim krajem jak Ukraina, tyle tylko że My Polacy ciagniemy złom z zachodu i opychamy go sobie na wzajem, a ukrainiec złom od siebie czy od chinczyków opycha do Polski Temat do zamknięcia, dziekuje wszystkim za pomoc.
  9. Dzięki chłopaki, generalnie auto nie jest dla mnie, ja kolezce odradzałem z uwagi na samo LPG, ale chłopak uparty wiec mi tam lata, za te kase nie ma co spodziewać się cudów. Generalnie auto sprzedane wiec nawet go nie widzieliśmy, ale może to i lepiej, chłopak chciał ponad 300km po to jechać, a zabierać połowe elektroniki do podmianki to średni pomysł w dodatku w niedziele. Jutro jedziemy oglądać tego zenka za 6 koła, ten przynajmniej wyposazeniem i rocznikiem jako tako jest warty obejrzenia wiec może i cos z tego będzie, blacha troche kiepskawa, ale może na zywca nie będzie zbytnio tragedii no i klapa do wymiany. Zobaczymy tez co komputer powie.
  10. http://otomoto.pl/opel-vectra-biala-skora-radio-dotyk-C25543740.html Znajomy sie na to napalił i mamy podjechac to obejrzeć, ale może ktoś cos wie na temat tego? Z góry dziekuje za pomoc.
  11. Hondziarze ten temat maja juz dobrze znany, uszczelka faktycznie daje sporo, nie pamiętam ile dokłądnie, ale w CTR-ach (Civic Type R) kilka osob to zakładało, z tym że ta uszczelka swego czasu kosztowała chyba koło czy ponad 1000zł nie pamietam z jakiego materiału była, ale nie był to made in china tylko cos porzadnego, trzeba by o tym poczytać. Z tym że w takim silniku z kompresorem przy 300 koniach miało to sens, w seryjnym wolnossaku, wogole nie ma to sensu, a takiej uszczelki nie kupisz za 100zł. Sory nie zauwazyłem że masz diesla. Chociaż sredni pomysł z ta uszczelka do diesla.
  12. Jak w temacie, może mi ktoś powiedzieć ile mniejsza jest kierownica 4 ramienna w skórze od tej standardowej bez skóry? Wymiar 3 ramiennej tez mile widziany. Chodzi mi o to czy w ogóle 4 ramienna skórzana jest mniejsza od serii.
  13. Dziękuje za odpowiedzi, narazie temat odsuwam, choć nie powiem że mam chęć na tę Vectre, plus że silnik to nie 2.2, bo autem sporo jezdze i wole mieć coś mniejszego no 2.0 z kolektoremz Omy by mi wystarczył. Zobaczymy, może jeszcze z ceny zejdzie, wtedy zatanowie się jeszcze raz.
  14. Jesli ktoś zna to auto, może cos o nim powiedziec to bardzo prosze. http://otomoto.pl/opel-vectra-zender-full-wersja-C22544351.html#description I zapytam, ile według was mogłbym wołać za swoją (foty w profilu) Wyposazenie: 1.8 X18XE + kolektor z Omegi LPG STAG300 + Wtryski Hana + reduktor Zavoli S, (instalacja ma rowno rok, jeszcze na gwarancji, pracuje idealnie) 2 poduszki ABS Klimatyzowany schowek Komputer pokładowy + czujniki sprysków i cieczy chłodzącej Włacznik wycieraczek z regulacja czasówki z Omegi Radio Mp3 sony GT300 Klimatronik (w pełni działający, w lecie nabijana i czyszcona klima) Centralny + zamykanie z pilota + automatyczne zamkniecie szyb po zamknieciu auta. Podswietlenie ledowe wszytkich włacznikow, konsoli oraz zegarów Alu 16 OZ Volcano 205/50/16 + koła zimowe na stalówkach 14 Podswietlane rączki, daszki oraz lampka z Omegi (Ta gruba) Kierownica ze sterowaniem radia Eletryczne i grzane lusterka Szyby przyciemniane jeszcze w Szwajcarii Ciemne lampy przod/tył oraz halogeny Gril Mattig Kratka w zderzaku oryginalny Imscher (nie mam zdjecia) Klejone wzmocnienia dachu(wiadomo o co chodzi) Elementy wnetrza w tytanie Wymienione sporo rzeczy, bo auto musi u mnie chodzic, m.in w roku 2011, czujnik wału, czujnik wałków, zawor biegu jałowego(krokowy), świece, założone NOWE oryginalne wałki rozrządu, koło rozrządu dolne małe, rozrząd, pompa wody, rolki, pasek, napinacz paska wielorowkowego oraz pasek, termostat, uszczelka kolektora wydechowego (kolektor spawany ok 1,5 roku temu trzyma sie dobrze), tłumik końcowy, tuleje przednich wachaczy. W październiku auto przechodziło przegląd i amortyzatory po ok85%, zawiecha w bdb, jedynie z tyłu pasuje któreś tuleje wymienić bo pod obciażeniem na dołach jak sie skreca to czasem stuknie. Teraz o stanie blachy Auto bez dziur, rdzy czy czegos podobnego troche drobnych rys z użytkowania, generalnie prezentuje sie dobrze, a nawet bardzo dobrze, srodek zadbany, bez przetarc czy zniszczen, czyste, nie poniszczone ani nie powyc ierane. I teraz prosił bym o taka lajtową wycene, wiem że to nie łatwe, ale napewno łatwiej wam, bo sam nie wiem ile bym chciał za nią. Z góry dzieki.
  15. Jak cos to mam 3 czujniki do sprzedania, wszystkie oryginały, jeden nowy, drugi ma ok 3 miechy a trzeci ok roku, ale nie wiem czy sprawny.
×
×
  • Create New...