Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

zbigos74

Forumowicz
  • Content Count

    4544
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    35

zbigos74 last won the day on December 11 2017

zbigos74 had the most liked content!

Community Reputation

267 Briliant

6 Followers

About zbigos74

  • Rank
    Specjalista
  • Birthday 03/15/1974

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kłodzko obecnie Wawa
  • Zainteresowania
    lubię mechanikę więc się tym zajmuję :D

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    SAAB 93 1.9CDTI MY2007,Corsa D 1,3CDTI MY2008

Recent Profile Visitors

8785 profile views
  1. Cześć, chciałbym podjechać na ogólny przegląd VC + odczytanie błędów z reflektorów AFL, czasem się zaświeci kontrolka. Odezwij się proszę na prv.

  2. Cześć! Niedawno robiłęm u Ciebie wymianę tulei pływających w swojej vectrze. Czy W mondeo mk4 też możesz zrobić przegląd zawieszenia i ewentualnie wprasować tuleje jak będzie do wymiany? Czasem zdarza mu się popłynąć na zakręcie. Odezwij się na priv, DziękI!

  3. Hej,  Chciałbym wywalić klapy w 1.9 cdti. Ile by to kosztowało u Ciebie? Jak z terminami?   Odezwij się na prv. 

  4. wybieram sie do warsztatu V Servis na Oswiatowa. Wiesz moze cos na temat jak tam robia?

    mam do wymiany uszczelke kolektora wydech. dzwieczy jakby drapac szczotka druciana metalowy beben.

    Pozdro.

  5. Dużo poleceń w kwestii DPF-u i problemów z nim związanych, uda się uzyskać jakiś bezpośredni kontakt?, dzięki z góry

    sylwek 665887784

     

     

  6. Hej, w którym warsztacie pracujesz?

  7. Witam, Mam problem z moją 3.2V6 +LPG, samochód od jakiegoś czasu, kiepsko jeździ, ewidentnie brak mu mocy i na pewno nie ma 211KM. W kompie brak błędów.  Kolektory wybebeszone, dane emulatory na drugie sondy. Generalnie nie wiem co robić :/ szukam kogoś kto zna ten silnik. Byłbyś w stanie pomóc?? 

    1. Belzebub37

      Belzebub37

      witam ,zbigos74 ,pilnie potrzebuje pomocy ,porady wskazówki fachowca w tej branzy ,przysłał mnie do ciebie zubek , a mianowicie chodzi o moja vc dti kombi ' 04r.dwa dni temu skończyło mi się prawdopodobnie sprzęgło podczas normalnej jazdy po miescie , pedał sprzęgła wpadl w podłogę i tak został ,sprezyna która jest pod pedałem sprzęgła wypadła na podłogę no i początkowo myślałem ze może to jest przyczyna tej awarii .na łączeniu skrzyni z silnikem kapie plyn, zdjolem osłone od spodu no ukazalo się ze silnik jest prawie zachlapany ol , podczas jazdy lub przy ruszaniu z miejsca było słychać i czuc dosyć mocne jakby udrzenie .chciałbym wiedzieć czy już cale sprzęgło dwumasowe do wymiany wraz z wysprzeglikem  ? chodzi o to ze co i gdzie mam kupic biorac pod uwagę cene a to ważne wychowuje samotnie 7latka samochodem jakos wyrabiałem się z trudem teraz będzie trodno bez vikino i kasy mniej , może urzywane sprzeglo ,a wysprzeglik ?wiem ze saab 9-3 ogolnie dizle z tej samej fabryki wyszly tyle ze niby do saaba dużo tansze chociaż to samo , tyle ze gdzie można kupic nie wie , z góry dziekuje za pomoc mój nr.505 755 825 Krzysiek ...L-WO.

  8. Witam.

    Mam klopot z odpalaniem.

    Problem pojawil sie po wymianie dwumasy i sprzegla. Jak jest zimna to ciezko zapalic czyli krecic trzeba dlugo i juz prawie lapie ale zapala za 3-4 razem. Nie zapalala sie nawet kontrolka od swiec zarowych.

    Auto wrocilo do mechanika ktory stwierdzil ze dwie swiece sa spalone o czym nie mialem pojecia wczesniej bo nie bylo problemu z odpaleniem. Swiece zostaly wymienione ale problem pozostal.Po podlaczeniu kompa byl blad modulu sterujacego swiecami zarowymi.

    Mechanik stwierdzil ze to wina kostki mocowanej z boku akumulatora wiec zostala wymieniona dwa razy bo za pierwszym razem bylo jeszcze gorzej bo oprocz tego ze byl problem jak byla zimna to czasem jak byla ciepla to tez miala problem . Wiec wymienil ponownie. Auto zaczelo dobrze palic na zimnym i cieplym silniku. Tylko ze jak byla ciepla i postala z 1h moze 2h czsem 3h nie chciala zapalic znowu trzeba bylo dluzej krecic.

    Wiec auto znowu wrocilo zostal wymieniony czujnik temperatury lecz znowu nie chce palic jak jest zima.

    Przy wizycie u mechanika zauwazylem ze sie iskrzy za silnikiem i zwrocilem mu na to uwage ale stwierdzil ze to rozrusznik iskrzy tzn szczotki ale to nie ma wplywu na to poniewaz jakby byl problem z rozrusznikiem to by caly czas nie chciala odpalac .

    Dodam jeszcze ze tydzien przed wymiana dwumasy i sprzegla byl wymieniony akumulator.

    Jakbym mogl prosic o jakas porade byl bym wdzieczny

    Pozdrawiam

    1. zbigos74

      zbigos74

      Rozrusznik do regeneracji.

  9. Dlatego, że w conti masz rolkę prowadzącą inaczej i napinacz litens czyli oryginał. Nie twierdzę, że w inie będzie co innego, ale to sprawdzone części i myślę że cena nie zabija. Na przykład w dayco jest napinacz dayco, nie jest zły ale to nie oryginał. Równie dobrze można kupić zestaw z pompą skf lub hepu.
  10. ale rzeźnia, w życiu takiego czegoś nie widziałem, najpierw trzeba doprowadzić do porządku turbo i zajebać tego co montował i wymieniał turbinę
  11. sposób debili, trzeba usuwać przyczynę, a nie informację o błędzie
  12. przede wszystkim musisz zaktualizować soft w sterowniku silnika, jeśli to nie pomoże trzeba przeregulować cięgno od zmiennej geometrii w turbo
  13. tak kolektory przedliftowe różnią się od poliftowych mocowaniem samych klap i klapami, jeśli kupujesz nowy kolektor to w sprzedaży są już tylko poliftowe
  14. dostęp do tej śrubki jest ujowy ale t30 lub t40 na bank, jak będziesz miał problem to wykręć rozrusznik i czujnik będziesz miał na dłoni
  15. strasznie dużo roboty sobie dodajesz ja demontuję same sanki, wahacze z mcphersonami zostają na aucie, maglownica też, odkręcenie rozrusznika to 5 minut wystarczy trochę pomyśleć
×
×
  • Create New...