Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

zbigos74

Klubowicz
  • Zawartość

    4 544
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    34

zbigos74 wygrał w ostatnim dniu 18 Styczeń

zbigos74 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

262 Briliant

6 obserwujących

O zbigos74

  • Urodziny 1974.03.15

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kłodzko obecnie Wawa
  • Zainteresowania
    lubię mechanikę więc się tym zajmuję :D

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Nr klubowy
    1044
  • Auto
    SAAB 93 1.9CDTI MY2007,Corsa D 1,3CDTI MY2008
  • Oddział VKP
    Mazowiecki

Ostatnio na profilu byli

7 611 wyświetleń profilu
  1. Witam, Mam problem z moją 3.2V6 +LPG, samochód od jakiegoś czasu, kiepsko jeździ, ewidentnie brak mu mocy i na pewno nie ma 211KM. W kompie brak błędów.  Kolektory wybebeszone, dane emulatory na drugie sondy. Generalnie nie wiem co robić :/ szukam kogoś kto zna ten silnik. Byłbyś w stanie pomóc?? 

  2. Witam.

    Mam klopot z odpalaniem.

    Problem pojawil sie po wymianie dwumasy i sprzegla. Jak jest zimna to ciezko zapalic czyli krecic trzeba dlugo i juz prawie lapie ale zapala za 3-4 razem. Nie zapalala sie nawet kontrolka od swiec zarowych.

    Auto wrocilo do mechanika ktory stwierdzil ze dwie swiece sa spalone o czym nie mialem pojecia wczesniej bo nie bylo problemu z odpaleniem. Swiece zostaly wymienione ale problem pozostal.Po podlaczeniu kompa byl blad modulu sterujacego swiecami zarowymi.

    Mechanik stwierdzil ze to wina kostki mocowanej z boku akumulatora wiec zostala wymieniona dwa razy bo za pierwszym razem bylo jeszcze gorzej bo oprocz tego ze byl problem jak byla zimna to czasem jak byla ciepla to tez miala problem . Wiec wymienil ponownie. Auto zaczelo dobrze palic na zimnym i cieplym silniku. Tylko ze jak byla ciepla i postala z 1h moze 2h czsem 3h nie chciala zapalic znowu trzeba bylo dluzej krecic.

    Wiec auto znowu wrocilo zostal wymieniony czujnik temperatury lecz znowu nie chce palic jak jest zima.

    Przy wizycie u mechanika zauwazylem ze sie iskrzy za silnikiem i zwrocilem mu na to uwage ale stwierdzil ze to rozrusznik iskrzy tzn szczotki ale to nie ma wplywu na to poniewaz jakby byl problem z rozrusznikiem to by caly czas nie chciala odpalac .

    Dodam jeszcze ze tydzien przed wymiana dwumasy i sprzegla byl wymieniony akumulator.

    Jakbym mogl prosic o jakas porade byl bym wdzieczny

    Pozdrawiam

    1. zbigos74

      zbigos74

      Rozrusznik do regeneracji.

  3. ROZRZĄD vc

    Dlatego, że w conti masz rolkę prowadzącą inaczej i napinacz litens czyli oryginał. Nie twierdzę, że w inie będzie co innego, ale to sprawdzone części i myślę że cena nie zabija. Na przykład w dayco jest napinacz dayco, nie jest zły ale to nie oryginał. Równie dobrze można kupić zestaw z pompą skf lub hepu.
  4. ale rzeźnia, w życiu takiego czegoś nie widziałem, najpierw trzeba doprowadzić do porządku turbo i zajebać tego co montował i wymieniał turbinę
  5. sposób debili, trzeba usuwać przyczynę, a nie informację o błędzie
  6. przede wszystkim musisz zaktualizować soft w sterowniku silnika, jeśli to nie pomoże trzeba przeregulować cięgno od zmiennej geometrii w turbo
  7. Klapy wirowe

    tak kolektory przedliftowe różnią się od poliftowych mocowaniem samych klap i klapami, jeśli kupujesz nowy kolektor to w sprzedaży są już tylko poliftowe
  8. dostęp do tej śrubki jest ujowy ale t30 lub t40 na bank, jak będziesz miał problem to wykręć rozrusznik i czujnik będziesz miał na dłoni
  9. strasznie dużo roboty sobie dodajesz ja demontuję same sanki, wahacze z mcphersonami zostają na aucie, maglownica też, odkręcenie rozrusznika to 5 minut wystarczy trochę pomyśleć
  10. ten typ wcale tak nie ma, właśnie po regeneracji rozrusznika problem odpalania powinien zniknąć, może EGR się nie domyka, lub jest jakiś problem z wtryskami, ewentualnie może być też winny czujnik położenia wału
  11. wyjmij drugi przekaźnik z UECa i zewrzyj grubsze styki, będziesz wiedział czy to rozrusznik czy trzeba szukać gdzieś dalej
  12. Witam Cię serdecznie mam do Ciebie pyt.

    wyczytałem że wymontowywałeś kiedyś turbinę 

    chodzi mi dokładnie o to że śmierdzi mi spalinami w kabinie obstawiam na 100% że jest to wina uszczelki od chłodnicy spalin przy kolektorze wydechowym bo mam tam okopcone

    powiedz mi czy przedni pas w vectrach jest możliwość jego demontażu 

    za wszelkie pomocne inf . będę Ci bardzo wdzięczny

    pozdrawiam Konrad 

  13. Z30DT pomocy

    nie do końca się z Tobą zgadzam, a już parę trzylitrówek przerobiłem, sitko sitkiem, ale padają też same pompy CR, wymiana zaworów w uszkodzonej pompie pomoże tylko na jakiś czas, także najpierw trzeba przejrzeć zbiornik: jak widać na dnie opiłki to warto wymienić również pompę CR
  14. ROZRZĄD vc

    kup zestaw conti ct1105k3 i nie będziesz musiał kombinować z rolkami, a w conti masz oryginał masz na forum parę osób, które sprzedają części
  15. Po wrzuceniu wstecznego gaśnie auto

    rozumiem, że jeśli ma wrzucić N to auto jest z automatyczną skrzynią? jeśli tak to wysypał się konwerter czyli sprzęgło hydrokinetyczne
×