Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Tasiol

Klubowicz
  • Ilość treści

    2 238
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    76

Tasiol wygrał w ostatnim dniu 2 Maj 2018

Tasiol ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

600 Briliant

O Tasiol

  • Ranga
    Specjalista

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Oświęcim

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Nr klubowy
    927
  • Auto
    Vectra B 2.0 DTH Sport 1999 Caravan
  • Oddział VKP
    Małopolski

Ostatnio na profilu byli

4 551 wyświetleń profilu
  1. Trzeci, wspólny przewód z obu przycisków idzie do masy samochodu.
  2. Czy po wyłączeniu kluczyka na wyświetlaczy klimatronika pokazują się poziome kreski? Jeśli tak, to trzeba odczytać numer błędu. Silniczki regulujące klapki są cztery: https://forum.vectraklub.pl/topic/198715-brak-ogrzewania-prośba-o-wskazówki-i-porade-rozwiązany/?do=findComment&comment=3122113 Tu są zdjęcia gdzie je widać. https://forum.vectraklub.pl/topic/198715-brak-ogrzewania-prośba-o-wskazówki-i-porade-rozwiązany/?do=findComment&comment=3120992 Poza tym klimatronik ma jeszcze dwa dodatkowe czujniki temperatury. Jeden mierzy temperaturę powietrza w tunelu przed wylotem. Widać go po wyjęciu panela klimatronika. Na lewym zdjęciu, po lewej stronie żółtej wtyczki. https://forum.vectraklub.pl/topic/198715-brak-ogrzewania-prośba-o-wskazówki-i-porade-rozwiązany/?do=findComment&comment=3120992 Drugi czujnik mierzy temperaturę wewnątrz samochodu. Widać go po zdjęciu osłony klimatronika. Wewnątrz panelu klimatronika jest malutki wentylatorek który zasysa powietrze przez czujnik. Może wlot jest zatkany. https://forum.vectraklub.pl/topic/155964-brak-ogrzewania-vectra-25v6cd-czarna-magia/?do=findComment&comment=2005065
  3. Tam jest taki zatrzask, wystarczy odchylić lekko obudowę.
  4. Wszystko to jest opisane w pierwszym poście tego tematu. Zanim Ci ktoś pomoże, zdradź tajemnicę jaki Masz silnik i z którego roku samochód, bo w pierwszym poście też są opisane różnice.
  5. Każdy wentylator ma osobny rezystor. Poza tym ja napisałem, że to wygląda na uszkodzone rezystory, a nie że na pewno są uszkodzone. Miałeś najpierw zrobić wszystkie testy żeby to wyeliminować a nie brać się od razu za wymianę.
  6. Zrób dokładne testy z tego tematu. https://forum.vectraklub.pl/topic/123322-walka-z-wiatrakami-czyli/ Bardziej to wygląda na uszkodzone rezystory drugiego biegu.
  7. Jeśli Masz klimatyzację i akurat była włączona w momencie przekręcenia kluczyka, to normalne.
  8. Dla silnika X20DTH w Vectra B ma być czujnik 91 74 629 – 13 41 048. Próg załączenia pierwszego biegu to 98 stopni.
  9. Tutaj Masz zdjęcia, opis i testy: https://forum.vectraklub.pl/topic/123322-walka-z-wiatrakami-czyli/
  10. Czyli nie do końca działają jak należy. Zrób dokładnie wszystkie testy wentylatorów. https://forum.vectraklub.pl/topic/123322-walka-z-wiatrakami-czyli/
  11. Jest zamontowany do obudowy wentylatora klimy, ale po wewnętrznej stronie. Między wentylatorem a chłodnicą. Widać go na samej górze między łopatkami wentylatora.
  12. Będą, są sterowane niezależnie.
  13. Skoro są inne to nie będą działać zamiennie.
  14. Kolego mylisz pojęcia. Temat „Walka z wiatrakami” poświęcony jest pracy wentylatorów na chłodnicach silnika i klimy. Nie ma nic wspólnego z nawiewami. Jeśli chodzi o zdanie, które cytujesz, to wystarczy poszukać schematów Vectry B na sieci ( są dostępne) i posiadać podstawowe umiejętności ich czytania żeby to zrozumieć. ... O jakim czujniku piszesz??? To co zaznaczyłeś na zdjęciu, to bezpiecznik termiczny rezystora dla regulacji ręcznej. Przy klimatroniku tego nie ma. Klimatronik steruje dmuchawą za pomocą elektronicznego regulatora zamontowanego w tunelu za pedałem gazu. Na tym regulatorze jest przekaźnik omijający tranzystory dla 9 biegu. Kolego Bilstik Do sprawdzenia bezpieczniki F2 oraz F40 i przekaźnik R6. Dodatkowo przy ręcznej regulacji przekaźnik R7 tylko dla biegu czwartego. Przy klimatroniku te same bezpieczniki. Czy po wyłączeniu zapalają się dwie kreski na wyświetlaczu klimatronika?
×
×
  • Utwórz nowe...