Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Tasiol

Klubowicz
  • Zawartość

    2 238
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    76

Tasiol wygrał w ostatnim dniu 2 Maj 2018

Tasiol ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

600 Briliant

O Tasiol

  • Ranga
    Specjalista

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Oświęcim

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Nr klubowy
    927
  • Auto
    Vectra B 2.0 DTH Sport 1999 Caravan
  • Oddział VKP
    Małopolski

Ostatnio na profilu byli

4 512 wyświetleń profilu
  1. Tasiol

    mid na 26pinów?

    Trzeci, wspólny przewód z obu przycisków idzie do masy samochodu.
  2. Czy po wyłączeniu kluczyka na wyświetlaczy klimatronika pokazują się poziome kreski? Jeśli tak, to trzeba odczytać numer błędu. Silniczki regulujące klapki są cztery: https://forum.vectraklub.pl/topic/198715-brak-ogrzewania-prośba-o-wskazówki-i-porade-rozwiązany/?do=findComment&comment=3122113 Tu są zdjęcia gdzie je widać. https://forum.vectraklub.pl/topic/198715-brak-ogrzewania-prośba-o-wskazówki-i-porade-rozwiązany/?do=findComment&comment=3120992 Poza tym klimatronik ma jeszcze dwa dodatkowe czujniki temperatury. Jeden mierzy temperaturę powietrza w tunelu przed wylotem. Widać go po wyjęciu panela klimatronika. Na lewym zdjęciu, po lewej stronie żółtej wtyczki. https://forum.vectraklub.pl/topic/198715-brak-ogrzewania-prośba-o-wskazówki-i-porade-rozwiązany/?do=findComment&comment=3120992 Drugi czujnik mierzy temperaturę wewnątrz samochodu. Widać go po zdjęciu osłony klimatronika. Wewnątrz panelu klimatronika jest malutki wentylatorek który zasysa powietrze przez czujnik. Może wlot jest zatkany. https://forum.vectraklub.pl/topic/155964-brak-ogrzewania-vectra-25v6cd-czarna-magia/?do=findComment&comment=2005065
  3. Tam jest taki zatrzask, wystarczy odchylić lekko obudowę.
  4. Wszystko to jest opisane w pierwszym poście tego tematu. Zanim Ci ktoś pomoże, zdradź tajemnicę jaki Masz silnik i z którego roku samochód, bo w pierwszym poście też są opisane różnice.
  5. Każdy wentylator ma osobny rezystor. Poza tym ja napisałem, że to wygląda na uszkodzone rezystory, a nie że na pewno są uszkodzone. Miałeś najpierw zrobić wszystkie testy żeby to wyeliminować a nie brać się od razu za wymianę.
  6. Zrób dokładne testy z tego tematu. https://forum.vectraklub.pl/topic/123322-walka-z-wiatrakami-czyli/ Bardziej to wygląda na uszkodzone rezystory drugiego biegu.
  7. Jeśli Masz klimatyzację i akurat była włączona w momencie przekręcenia kluczyka, to normalne.
  8. Dla silnika X20DTH w Vectra B ma być czujnik 91 74 629 – 13 41 048. Próg załączenia pierwszego biegu to 98 stopni.
  9. Tutaj Masz zdjęcia, opis i testy: https://forum.vectraklub.pl/topic/123322-walka-z-wiatrakami-czyli/
  10. Czyli nie do końca działają jak należy. Zrób dokładnie wszystkie testy wentylatorów. https://forum.vectraklub.pl/topic/123322-walka-z-wiatrakami-czyli/
  11. Jest zamontowany do obudowy wentylatora klimy, ale po wewnętrznej stronie. Między wentylatorem a chłodnicą. Widać go na samej górze między łopatkami wentylatora.
  12. Tasiol

    Centralny działa, ale...

    Będą, są sterowane niezależnie.
  13. Skoro są inne to nie będą działać zamiennie.
  14. Kolego mylisz pojęcia. Temat „Walka z wiatrakami” poświęcony jest pracy wentylatorów na chłodnicach silnika i klimy. Nie ma nic wspólnego z nawiewami. Jeśli chodzi o zdanie, które cytujesz, to wystarczy poszukać schematów Vectry B na sieci ( są dostępne) i posiadać podstawowe umiejętności ich czytania żeby to zrozumieć. ... O jakim czujniku piszesz??? To co zaznaczyłeś na zdjęciu, to bezpiecznik termiczny rezystora dla regulacji ręcznej. Przy klimatroniku tego nie ma. Klimatronik steruje dmuchawą za pomocą elektronicznego regulatora zamontowanego w tunelu za pedałem gazu. Na tym regulatorze jest przekaźnik omijający tranzystory dla 9 biegu. Kolego Bilstik Do sprawdzenia bezpieczniki F2 oraz F40 i przekaźnik R6. Dodatkowo przy ręcznej regulacji przekaźnik R7 tylko dla biegu czwartego. Przy klimatroniku te same bezpieczniki. Czy po wyłączeniu zapalają się dwie kreski na wyświetlaczu klimatronika?
×