Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Sylvvek

Forumowicz
  • Zawartość

    684
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

Sylvvek wygrał w ostatnim dniu 17 Grudzień 2017

Sylvvek ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

32 Best

O Sylvvek

  • Ranga
    Obeznany
  • Urodziny 1988.02.21

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Łososina Dolna
  • Zainteresowania
    Motoryzacja

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    VB 1.8 16V + LPG Stag4

Ostatnio na profilu byli

1 733 wyświetleń profilu
  1. Wersja

    15 pobrań

    Witam. Dzisiaj wymienilem bak paliwa w swojej viki. Poniewaz stary mi przeciekal. Jak sie okazalo byl tak zerdzewialy ze przepuszczal przez plotno blachy :/. Zakupilem uzywany ale w bdb stanie. 1.Wjezdzamy na kanal jesli mamy, 2.Odkrecany 2 sruby mocujace tlumnik koncowy z tlumnikiem srodkowym (z takimi sprezynami) 3.Wystarczy ze sciagniemy gumy na srodkowym tlumiku (dwie) oraz te(dwie) na tlumiku srodkowym blizej katalizatora. 4. Opuszczamy na dol wydech( nie bojcie sie nie ulamie sie) Teraz mamy dostep do zbiornika 5. Wchodzimy do srodka auta podnosimy tylna kanape, srubokretem podwazamy plastikowy czarny dekiel. Ukazuje sie nam dekiel od baku pod ktorym jest pompa paliwa plywak etc. 6. Sciagamy dwa przewody paliwowe na tym deklu oraz wtyczke od pompki. 7.Ok teraz mozemy odkrecic bak. Najlepiej jest odkrecic po 1 srubie z kazdego pasa trzymajacego (a jest ich 2). Odkrecamy, a raczej na razie popuszczamy te 2 sruby od strony przodu auta. 8. Teraz w miedzy czasie odkrecamy obejmy na wezach ktore ida od wlewu paliwa. W tym miejscu jest wygodny dostep. Jeden gruby waz i drugi cienszy. 9. Wracamy do punktu 7. Odkrecamy te 2 sruby calkiwicie i odchylamy obejmy na dol( nie ulamia sie). 10. Odchylamy jak najbardziej bak w dol, w tym momencie trzymaja nas jeszcze weze. Musimy delikatnie sciagnac cieniutki wezyk ktory jest przy baku (odpowietrznik) I wyciagnac weze( ten kawalek do laczenia) razem z bakiem). Ma nam zostac przy baku 2 kawalki weza ( gruby i cienszy). 11. Jestesmy w domu , mamy bak na wierzchu\ W tym momencie przekladalem ze swojego starego baku do nowego pompke paliwa 12. Otwieramy dekiel baku za pomoca srubokreta plaskiego i mlotka uderzajac w dekiel pod katem. Otwieramy dekiel. Jest tam oring ktory jest bardzo istotne zeby go potem dobrze zalozyc na swoje miejsce. 13. Ukazuje sie nam pompka paliwa. Mozemy odlaczyc 2 weze od dekla. I wtyczkie tez dwie. Pompke wyjmujemy podwazajac 3 zatrzaski ktore tam sa na jej wierzchu. Przekladamy ja do nowego baku 14. Pamietajmy aby wczesniej wyplukac dobrze nowy bak. Montujemy to wszystko w odwrotnej kolejnosci. Pamietajmy o dobrym uzlozeniu oringu pod deklem. Zrobilem tylko pare zdjec pogladowych. Wymiana na prawde jest latwa. Mam nadzieje ze sie to komus kiedys sprzyda. Pozdrawiam
  2. Sylvvek

    Bicie promieniowe tylnego kola

    problemem bylo jak sie potem okazalo zestarzenie sie opony. dowiedzialem sie ze opony debica maja taka wade ze po kilku latach pekaja szwy. i tak tez sie stalo. na wywazarce tego nie widac. dopiero jak opona ma nacisk to nierownomiernie sie ugina. i stad problem bicia. pisze to moze ktos bedzie mial taki sam problem.
  3. Sylvvek

    Jak odkrecic mechanizm roznicowy???

    Wlasnie oto chodzi zeby spelnial swoja role. wygladac nie musi. nie myslalem ze to takie proste bedzie do zrobienia. a moglbys mi jeszcze kolego podac wymiary? chodzi tylko o dlugosc calkowita i szerokosc. dzieki
  4. Sylvvek

    Jak odkrecic mechanizm roznicowy???

    Czyli nie znajdzie nigdzie takiego tylko trzeba jakos dorobic tak? Kolego moglbys wstawic jakies foto tego klucza?
  5. Witam. Skrzynia F18 chcialbym was zapytac czym odkrecic w skrzyni ten duzy kosz ustalajacy? Ma on takie male zabki. To jest zapewne aluminium wiec bicie przecinakiem odpada,.Macie moze jakis patent na to?
  6. Koledzy mam podobny problem. ostatnio przegladalem samochod i natrafilem na luzny przegub w skrzyni. To jest ta krotka poloska . Przegub ma luz gora dol dosc duzy. Na tej dlugiej polosce tego nie ma. Co to moze byc? Co trzeba wymienic? edit: dodam ze luz jest tylko na podniesionym aucie. jak stoi na kolach to tego luzu nie ma up
  7. "Władowałem proszku do uszczelnienia chłodnic i sprzedałem auto." Nie no ty czlowieku genialny jestes!!!! Chcialbys kupic od kogos takie auto? Widac zwykle oszustwo i cwaniactwo z twojej strony. Szczeka opada. Brak slow.
  8. odgrzeje u mnie to samo sie dzieje. takie buczenie przy przyspieszaniu (nie brzeczenie blachy-jak tu niektorzy koledzy myla)ale temat dla mnie nie jasny dalej. niby wszystko mam ok a takie cos wystepuje. myslslem ze to moze przegub wew. co myslicie?
  9. Sylvvek

    Problem X20XEV

    pyatnie ciekawe. u mnie tez czasem (tylko na gazie) wywala 0130 i nie przejmuje sie tym bo nic sie nie dzieje. Slyszalem ze wielu ludzi tak ma i dalem sobie spokoj. A co do 0340 to wywalilo mi raz tylko w tamtym roku. (autko nie chcialo jechac , obrotomierz swirowal. zatrzymalem sie na chwile na poboczu zgasilem zapalilem) Od tego czasu nie mialem wiecej tego bledu 0340 a z pamieci komp sie sam wykasowal. Wiec nie wiem co to u mnie bylo. Moze jakis syf wpadl chwilowo na czujnik. edit: dodam ze sonda sprawdzana. pracuje w pelnym zakresie napiecia.
  10. Sylvvek

    Łożysko a spalanie dlaczego>

    Odgrzeje temat. U mnie tez jakies huczenie sie pojawilo w prawym tylnym kole. Ale nie przy kazdej predkosci go slychac. Najwiecej przy ok 60-80km/h. I najlepiej slychac jak sie jedzie na starym asfalcie( ten stary typ asfaltu co nie szumi) I nie wiem co to moze byc. Podnosilem auto. Nie ma zadnych luzow na kole. Zakrecilem i slychac pulsacyjne lekkie ocieranie ale to wiem ze to klocki o tarcze. Wypadalo by wyciagnac klocki i sie przejechac ale sie znowu tak nie da heh. Nie chce sie pakowac w zbedne koszta wymiany piasty jesli nie trzeba by bylo. Wiec jak to mozna jeszcze sprawdzic? up
  11. Sylvvek

    LPG regulacja czujnika pełnego wskazania

    U mnie do butli wchodzi ok 34l gazu, Przykladowo: po 80km gasnie 1sza kontrolka po 160 druga potem przy ok 240 zaswieca sie rezerwa. na ktorej robie okolo 80km.
  12. Sylvvek

    LPG regulacja czujnika pełnego wskazania

    A ja nie mam z tym najmniejszego problemu. Mam tak ustawione jak chccialem. Tyle ze komp STAG
  13. Sylvvek

    Mycie silnika benzynowego

    Jak ktos ma zdjecia umytego silnika benzynowego to prosilbym o wklejenie. A jak nie to poczekam do wiosny to moze ktos wtedy umyje i wklei.
  14. Sylvvek

    klikanie z silnika 1.8 97r

    szklanki, ew pekniety kolektor wydechowy
×