Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

eclipseFFM

Forumowicz
  • Content Count

    59
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About eclipseFFM

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 11/28/1974

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Frankfurt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    DE
  • Auto
    Vectra C Caravan 150KM 2006r.

Recent Profile Visitors

372 profile views
  1. Witam Mam problem z wyciekiem płynu chłodnicy. Po raz pierwszy problem zauważyłem rok temu po urlopie ale wszystko wyczyściłem i problem "zniknął". Problemem jest wyciek płynu z układu chłodzenia na silnik w miejscu gdzie znajduje sie listwa klap wirowych. Nie wiem skąd może wyciekać ? Miał może ktoś podobny problem? Kolektor ssący parę lat temu wymieniany - made by Jabolq. Z góry dziękuję za pomoc. Adam.
  2. u mnie nawiew przestal dzialac z dnia na dzien. krotkie pytanko bo chcialem sprawdzic czy siliczek sie zepsul czy cos innego. chce go podpiac do napiecia . po ktorej stronie jest minus a po ktorej plus?(po wypieciu rezystora). z gory dziekuje za odp. Adam
  3. nie jestem mechanikiem podejrzewam ze nie robili sobie trudu zeby cos tam podgrzewac. Mechanicy z Opla do mnie zadzwonili i pokazali jak to wygladalo w jednym wtrysku byla podwojna uszczelka reszta podkladek usyfiona. Nie wiem jak to dzialalo ale nic nie strzelalo. Silnik chodzil rowno i cicho ale jak rozszczelnilem wydech to przy porzadnym depniecu zaslona dymna za autem wiec mieszanka sie nie spalala jak powinna stad zapychanie DPF'a i jezdzil jakby turbo bylo wymontowane...
  4. Nie wiem ile mam czujnikow, tak jak kazdy 1.9 cdti 150KM wiec chyba jeden przed i drugi w DPF-ie... Nie podejrzewam zeby pokazywaly bledy jak filtr jest wypalony pokazuje 0 kPA a w trakcie zapychania coraz wiecej. Problem jest ze silnik ma jakies problemy ze spalaniem mieszanki bo jak rozszczelnie uklad to przy 1 czy 2-ce do podlogi czarna zaslona dymna za autem. Poderzewam ze cos z wtryskiwaczami po wymianie ktorych zaczely sie problemy... pomimo ze na biegu jalowym wartosci sa ok. Sprawa wyjasniona - idioci zle przelozyli wtryski po pierwsze nie wymienili uszczelek co jest bardzo wazne bo sa miedziane i dopasowuja sie minimalnie do wtryskow po 2 w jednym byly 2 uszczelki! wiec wtrysk byl w zlej pozycji... Rada dla innych - jezeli chodzi o wtryski i inne bardziej skomplikowane sprawy z silnikiem uwazajcie gdzie oddajecie auto... ja oddalem do warsztatu ktory niby istnieje od ok 20 lat w Niemczech ale barany z Polski w nim pracuja. Niemieckie FOH (odpowiednik ASO) podolalo zadaniu!
  5. Hmmm masz jeszcze DPF'a czy usunales jak inni rolnicy(jak chce auto bez DPF'a kupuje auto bez DPF'a)? Ja mialem spadek mocy przez zle zamontowane wtryski/zle spalanie i zapychanie DPF'a.
  6. Tragedia. Filtr wyplukali mi w Krakowie Tunapem efekt- zatkanie calkowite nawet wypalanie serwisowe przestalo dzialac. Kupilem nowy filtr i wstawilem jak sie okazalo to tez bylo bledem bo ujechalem ok 400km...az jechac przestal. Filtr znowu zapchany na max nie dziala wypalanie serwisowe. Podejrzewam wtryski badz uszkodzenie silnika.
  7. Duzo czytania malo konkretow(poza 2-ma pierwszymi wpisami). Ten post powinien chyba sie nazywac "jak wyrwac chwasta i klotnia o ekologie" Sumujac 23 strony mozna wywnioskowac ze moj problem z dpf'em moze byc spowodowany np.problemami z kolektorem dolotowym, turbina chociaz nieawno wymieniana,wtryskami, jakimis nieszczelnosciami w ukladzie turbo czy nawet zlym olejem silnikowym...
  8. Servisowo- przez op-com juz 2 razy wypalalem teraz jade do PL(ok 1000km) wiec wypale przed wyjazdem po raz 3-ci bo inaczej masakra 0 mocy i kopci jakby gumy w piecu palil. W Polsce zrobia mi plukanie Tunap'em zobaczymy czy pomoze... Jak nie to kupie nowy DPF http://www.ebay.de/itm/380384271975?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649 znalazlem cos takiego. Cena przystepna. Moze mi ktos powiedziec czy to warte kupna?
  9. Czujnika nie podejrzewam bo po wypaleniu serwisowym pokazywal 1-2 kPa a wczesniej dochodzilo do ok 50 z tego co pamietam wiec pokazuje to co jest. Wypalanie serwisowe pomaga ale na krotko(ok. 2-3 tygodnie). Wyglada na DPF... turbine wymienialem ok 30 tys. km temu bo bolec poszedl i gwizdalo ze hej teraz nie gwizdze wiec raczej wykluczam(chyba ze inny bolec i gwizdania tak nie slychac). Jak wyglada u mnie niestety do konca nie wiem kiedys nie zwracalem w ogole uwagi bo nie mialem BC ktory niedawno udalo mi sie aktywowac z op-comem.
  10. W Niemczech sie nie wycina... nie chodzi o to ze Niemcy tak bardzo dbaja o srodowisko a o to ze nie przejdzie badania technicznego bo tutaj jest badanie techniczne tzw. tüv i AU czyli badanie spalin. Jak wywalisz DPF'a nie przejdziesz badania spalin. Bede niedlugo w PL znalazlem firme kolo Krakowa co plucze TUNAP'em za 290zl. wiec sprobuje najpierw to. Na niedogrzanym silniku raczej nie jezdze bo do pracy mam 40km 90% autostrada. Ostatnio zauwazylem ze od roku jezdze na oleju Shell 5w-30 ktory ma co prawda standard GM LL-B-025 ale nie jest do samochodow z filtrem DPF moze to go zapchalo?
  11. Wyzej wymieniony blad pojawil sie u mnie po raz pierwszy jakis czas po wymianie wtryskow. W trybie serwisowym wypalilem PDF'a bylo duzo dymu ale po jakims czasie blad powrocil... wyplailem potwornie z nadzieja ze blad juz sie nie pojawi tym bardziej ze 90% mojej jazdy to autostrada... niestety blad znowu sie pojawil. Czy ma ktos pomysl dlaczego filtr sie nie wypala? Co prawda nie jezdze na 4000 obr tylko na okolo 2700... wyglada na to jakby teoretycznie sie wypalal i ECU zmniejsza wartosc zapchania. Bo jak wytlumaczyc to ze po wypalaniu serwisowym pokazuje 70% op-com czyli op-com zczytuje prawidlowa wartosc a po 2 tygodniach jezdzenia (codziennie ok 80km) pokazuje tylko 50% zapchania i nie wypala tylko wyskakuje blad roznicy cisnien. Nic nie wskazuje na to ze czujnik padl bo wowczas by sypal bledami ale by mial moc chyba? a tak czuc ze auto jest zatkane gdzies. Wczoraj sie zdarzylo ze na 2 biegu przycisnalem do podlogi to chmura czarnego dymu zostala za samochodem...
  12. Na niemieckim forum znalazlem ze blad jest w misce olejowej do numeru silnika Z19DTH17164985 (31.8.2006) brakuje jakiejs oslony i zasysa olej. Jest do tego w TIS'e 'Feldabhilfe' 2171 nie wiem jak to sie nazywa w polskiej wersji opis bledu pewnie czy cos takiego. Normalnie Opel powinien zrobic akcje naprawy tego ale pewnie by zbankrutowali. Hierzu das: Feldabhilfe: 2171 Problem: Motor Z19DTH - Kolbenschmelzer Modelle: Motoren: Optionen: Astra-H 2005...2007,Vectra-C 2005...2007,Zafira-B 2005...2007 Z19DTH,Z19DTH,Z19DTH Beanstandung: Kolbenschmelzer Ursache: Ölansaugung in Brennraum aufgrund hohem Blow-by Eintrag von der Kubelgehäuseentlüftung. Produktion: Eine modifizierte Ölwanne hat ab folgender Motor-Nr. in der Produktiion eingesetzt: Z19DTH17164985 (31.8.2006). Nur Z19DTH Motoren (150 PS) von der Produktion Kaiserslautern (Motornummer 17 xxxxxx) sind betroffen. Abhilfe: Beim Einbau eines Austauschmotores ist das Öl-Ablenkblech (Teilenummer: 55565118 / Katalognummer: 56 56 225) in die Originalölwanne zu montieren, siehe Bild I, 1. Das Schrauben Anzugsdrehmoment (Bild I, Pfeile) ist 7 Nm. Zrodlo: http://www.motor-talk.de/forum/frage-zum-reduzierstueck-fuer-die-motorbelueftung-bei-allen-z19dth-motoren-t3683020.html?systemMessageTemplate=bbs%2FwelcomeBack.vm#post31136727
  13. Firma tuningowa EDS proponuje troche inne rozwiazanie http://www.eds-motorsport.de/shop/de/Reduzierstueck-fuer-die-Motorbelueftung-bei-allen-Z19DTH-/-Z19DTJ-Motoren?x63eeb=91ff8ba906db71f45362be429fb9bc36
  14. Z tego co wiem w silniku Z19DTH nie ma takiego wezyka od gruszki...
  15. co to jest 'odma' ? i jaki wplyw ma to pekniecie na prace silnika / jezeli ma ?
×
×
  • Create New...