Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

sapciak

Forumowicz
  • Zawartość

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O sapciak

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 1985.07.24

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Mysłowice

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Omega B FL 2.2 16V 2003r
  1. No cena spora. Ale co zrobić. Chciałem zawozić samą pompe ale mechanicy wołali od 600-800 za wyciągnięcie i wsadzenie pompy. Plus ta naprawa pompy to może by wyszło jeszcze drożej niz ja dałem. I wszystko oni robili. A wiesz jak to bywa jak robi dwoch speców. Jakby zawalili z naprawa pompy to zwala na mexchanika że źle ją zamontował i na odwrót, mechanik by zwalał na firmę od regeneracji że oni coś spieprzyli. Wolałem oddać całe auta i odebrać sprawne. No i czyszczenie kolektora tak jak mówisz. A jaka cena jak bym przywiózł samą pompę to nie wiem. Nie pytałem.
  2. To ja też się podzielę. Śmietana w Kobiórze (trasa Tychy- Bielsko), koszt 2550 zł. Naprawa sterownika, wymiana tłoczka od ustawiania kąta wtrysku, czyszczenie kanałów dolotowych. Czas operacyjny 1 dzień. Odstawiłem zepsute autko po godz 16 a na drugi dzień okolo 14 juz wracałem do domu. Oczywiście gwarancja na części i robociznę 12 miesięcy.
  3. wymiana płynu w układzie chłodzenia, delikatna kosmetyka wnętrza, wymiana żaróweczki w halogenie. A jutro Viki dostanie nowe świece żarowe. Bo coś już słabo grzeją jej serduszko.
  4. sapciak

    Coś dzwoni w silniku

    U mnie juz sie sprawa wyjaśniła. Nowy pasek i nowe kolo napinacza. i cisza i spokój. Aż miiło posłuchac teraz silnika.
  5. sapciak

    Coś dzwoni w silniku

    Koledzy, u mnie też dzwoniło i zresztąnadal dzwoni, taki metaliczny odgłos. Wymieniłem dziś rolke napinacza paska klinowego. i co?? i dalej. i dopatrzyłem sie może nie uwieżycie. Pasek klinowy wpada w jakies dziwne wibracje i podskakuje gora dół. i wydaje taki właśnie odgłos. Delikatnie na pracującym silniku dotknąłem kluczem oczkowym paska tam gdzie właśnie wpada w te wibracje i spokój. Tylko nie wiem co dalej z tym fantem zrobic. Sprawdzcie. Co szkodzi. I tez sciagalem pasek i odpalalem silnik no i oczywiscie wtedy cisza. wiecmoim zdanie to wina tego paska.Ech...
×