Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Siekier

Forumowicz
  • Zawartość

    599
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

Siekier wygrał w ostatnim dniu 17 Październik 2011

Siekier ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

43 Best

O Siekier

  • Urodziny 1982.12.21

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Bydgoszcz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    Skoda Roomster 1,4 16V Ford Focus MK2 1,8 TDCi

Kontakt

  • GG
    4185787

Ostatnio na profilu byli

2 918 wyświetleń profilu
  1. ale po co wymieniać jak wyżej masz wszystko napisane jak naprawić!
  2. Za niskie napięcie na cylindrze drugim

    problem rozwiązałem. Ku zdziwieniu niektórych osób problem wcale nie leżał w instalacji elektrycznej. Wymieniłem przewody i nie pomogło, zrobiłem ustawienie map gazowych i też lipa. Ostatecznie rozebrałem wtryski gazowe i wyczyściłem cały syf znajdujący sie na tłoczkach. Efekt tego jest taki, że wszystko pracuje idealnie a komp nie wywala żadnego błędu. Widocznie jak gaz lał się jak chciał powodowało to różne dziwne rzeczy w pracy silnika. W tej chwili wszystko chodzi niemal idealnie. Pozostała mi jeszcze tylko kalibracja wtryskiwaczy gazowych (albo ich wymiana na nowe).
  3. Za niskie napięcie na cylindrze drugim

    Aktualnie zaczął wywalać 351 i 352. Kable już wymieniłem.
  4. Wyskoczył mi błąd taki jak w temacie. Objawy są takie że auto na gazie faktycznie pracuje jakby chodziły tylko 3 cylindry. Problem znika jak już się silnik rozgrzeje. Niestety jest coraz gorzej. Auto nawet gaśnie. Silnik to X20XEV. Pytanie co może być za to odpowiedzialne? Kable, świece czy cewka? Świece wymieniałem na początku roku, ale z racji braku w sklepie NGK założyłem DENSO i nie wiem czy one czasem nie sypią. Być może ktoś już się z tym spotkał i zna odpowiedź. Zaoszczędził bym trochę pieniędzy wymieniając tylko to co jest potrzebne.
  5. Kto browara z rana machnie, temu z buzi Ĺadnie pachnie

  6. Ciesze się, że porada w jakimś stopniu ci pomogła.
  7. W przełączniku świateł to nawet jak żarówka jest dobra to świeci tak że prawie nic nie widać. W oświetleniu pokręteł jak już pisał przedmowa wymień żarówki.
  8. Problem ze stacyjką

    Żadna zmiana bezpiecznika nie spowoduje ci takiej zmiany w dzialaniu stacyjki. jeżeli mechanik grzebał coś przy stacyjce to ewidentnie cos popsuł.
  9. Wobec tego szwankuje moduł kontroli żarówek. nie jest to spowodowane trzecim światłem stop bo moduł jest do niego przystosowany. Mam stół coś dla ciebie. może ci się przyda. http://forum.vectra-unlimited.pl/showthread.php?t=89273
  10. Podmiana Immo

    kolego mylisz imobilajzer centralnym zamkiem. zarówno sam centralny jaki piloty nic nie mają wspólnego z imobilajzerem. stary piloty nie będą działały na nowym sterowniku. żeby do programować piloty do sterownika potrzebował będziesz kod car pass tego sterownika . oczywiście jeżeli masz już nowe piloty z kluczykami to ze starych będziesz musiał przełożyć pestki imobilajzera. i na tym część immo się kończy
  11. Problem ze stacyjką

    żadnym wypadku nie daj sobie wmówić że tak jest dobrze. dobrze to miałeś na początku tak jak to opisywałeś. pierwsze też słyszę o jakimś bezpieczniku zapłonu przy nogach pasażera.To jakaś bzdura jest. to co opisujesz wygląda mi raczej na nieprawidłowo zmontowaną kostkę przy stacyjce. sprzodu przy nogach pasażera znajduje się natomiast komputer od centralnego zamka i elektrycznych szyb.
  12. ten pierwszy komunikat informuje o tym że przeprowadzana jest kontrola żarówek światła stop i prosi jednocześnie o naciśnięcie pedała stopu. po naciśnięciu pedału komunikat powinien zniknąć
  13. pisałem ci już w twoim poprzednim temacie. posprawdzaj przejścia od kostki radia do głośników drzwiowych.
  14. To już wiemy więcej. Sprawdzałeś napięcie akumulatora w spoczynku i napięcie ładowania? Czu to gaśnięcie występuje też po czasie grzania świec czy tylko jak jest grzanie załączone? jeśli wyeliminowałeś już wszystko co mi do teraz do głowy przyszło to spróbuj odłączyć na chwilę przepływomierz powietrza i sprawdź jak się wtedy będzie samochód zachowywał. Da to nam następną wskazówkę.
  15. Wydaje mi się że odczyty błędów są bezcelowe. Pachnie mi tu jakimś luzem na kostkach ew. na złączach. Sprawdził bym tez wszystkie złącza w obrębie skrzynki bezpieczników. Masz dość mało danych wypisanych o swoim aucie. Co za tym idzie nie wiemy jaki masz silnik a to ma przy takich przypadkach wielkie znaczenie.
×