Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

aracle

Forumowicz
  • Zawartość

    342
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

27 Best

O aracle

  • Urodziny 1975.01.25

Kontakt

  • GG
    32229869

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    SKWIERZYNA

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubuskie
  • Auto
    INSIGNIA KOMBI 2.0 CDTI 130kM
  1. Tylko metoda siłowa, było już wcześniej opisywane.
  2. Nie pasują
  3. spróbuj większą temperaturę, lepiej dać wyższą a krócej w piekarniku niż odwrotnie
  4. Oczywiście, jak nie zmatujesz to za niedługi czas będzie się się łuszczyć ten czarny lakier, możesz to zrobić na mokro papierem 1000 lub szmatką do matowanie na sucho powiedzmy 1500. Ja jeszcze po zmatowaniu, tak dla pewności, pryskam podkładem do plastiku, który zwiększa przyczepność.
  5. ten spray do malowania może być, jeżeli chodzi o klejenie, to może być zwykły czarny silikon, może być masa uszczelniająco-klejąca , ja czasem używam masy do uszczelniania szyb samochodowych, ma tą zaletę że dobrze trzyma a w razie potrzeby można bez żadnego wysiłku rozkleić, wadą jest to że po ponownym rozklejeniu trochę kłopotliwie się ją czyści
  6. przedlift czy polift, jak polift to w piekarniku nic nie zdziałasz, zrobisz co najwyżej omlet z puszki po reflektorze
  7. Mam takie zapytanie. Czy da się podpiąć zwykłe lampy w miejsce ksenonów w VC przedlift bez przerabiania wtyczek, chodzi o to, że potrzebuję zdjąć lampy ksenonowe do naprawy a samochód jest potrzeby na co dzień a mam komplet lamp zwykłych.
  8. W tym przypadku chyba raczej nie, no może na finisz ale na początek raczej zwykła bo trzeba mocno docisnąć i używać tarczy filcowej, przynajmniej ja tak robiłem ale używałem cały czas polerki "normalnej". Masz rację po piaskowaniu zostają wgłębienia, akurat te felgi na srebrnej VC były piaskowane i faktycznie roboty co niemiara ale robiłem to tak, że najpierw szlifierka oscylacyjna papier 320 później coraz drobniejszym aż do papieru 2000 na mokro później polerka. Moje na tej czarnej VC i niedawno szwagrowi do seicento robiłem tak: szlifierka oscylacyjna papier 320 - zdarcie lakieru (zamiast piaskowania) i później już tak samo jak w poprzedniej wersji. Myślę, że najlepszą opcją było by szkiełkowanie bo po szkiełkowaniu nie uszkadza się aluminium i masz już wstępny połysk https://www.youtube.com/watch?v=trLbVnqjT2s, lub sodowanie https://www.youtube.com/watch?v=5ugx3cNJxx4 , jeżeli chodzi o Twój model felg to faktycznie dużo zakamarków, najprościej było by oddać do firmy co polerują felgi metodą wibracyjną https://www.youtube.com/watch?v=bXB0aHjGzss
  9. Jakiś czas temu polerowałem w swojej czarnej VC ale na niej nie mam oryginalnych felg i nie robiłem jeszcze zdjęć jak wyglądają po polerce ale robiłem u szwagra oryginalne z tym, że częściowo są pomalowane na czarno a częściowo polerowane zdjęcia są tutaj :http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/122734-vc-aracle-nowy-modzik-maly-modzik-vc-gts-32/page-3 post 55.
  10. Ponoć w kanałach wentylacyjnych są czujniki (nie sprawdzałem ale wyczytałem gdzieś na forum), miałem takie objawy i wtedy szukałem i znalazłem na forum taką informację. Miałem takie same objawy ale u mnie błędnie pokazywało temperaturę zewnętrzną i zacząłem od wymiany czujnika temperatury zewnętrznej, znajduje się on w środkowej kratce zderzaka, tyle że ja mam przedlifta ale chyba w polifcie jest tak samo, po wymianie owego czujnika jest ok.
  11. Jeżeli guma nie jest spękana to z kołem się nic nie stało, powiedz czy po wymianie pompy ustało to popiskiwanie bo ja też mam takie dźwięki.
  12. Ja skracałem tuleje od VB bo nie było jeszcze zamienników tulei do VC ale teraz już są i obecnie bym się w to nie bawił. Można je kupić np, tutaj: http://tedgum.pl/pl/katalog.html. Tulejkę nr 6 można wymienić bez prasy siedzi niezbyt ciężko i tak samo wchodzi, jest jednak coś na co trzeba zwrócić uwagę przy wybijaniu i przy wbijaniu nowej. Wahacz, w miejscu osadzenia tulei ma dwie ścianki, dobrze jest to zabezpieczyć, np nasadką klucza aby się nie zeszły, jak wyciągniesz wahacz będziesz wiedział o co chodzi.
  13. Tuleja nr 5 siedzi w "zwrotnicy" i powiem szczerze że nie jest łatwo ją wyjąć ale można próbować przy użyciu kombinacji długich śrub i nakrętek, u mnie tak wymieniałem tuleje w "bananach" i poszły ale tuleje nr 5 nie chciały iść i musiałem wyciskać na prasie, jeżeli chodzi o regulację kątów to reguluję się śrubami na tulei nr 6 i one wychodzą bez problemu ale właśnie w nich zapiekają się śruby, na trzy VC i jedno mondeo w których miałem okazję wymieniać udało mi się uratować 3 śruby, reszt to cięcie i nowe śruby, no chyba że ktoś już je wymieniał to powinny puścić.