Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

tommi083

Forumowicz
  • Zawartość

    43
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O tommi083

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra C Z18 XE LPG
  • Oddział VKP
    NL

Ostatnio na profilu byli

633 wyświetleń profilu
  1. Jaki olej. 1.8 16v 122km

    dziekuje za tabelę, zalewam od czterech lat 5W40 a co do marki to różne różniste tylko zawsze zgodna ze specyfikacją GM
  2. Jaki olej. 1.8 16v 122km

    I udało sie dobrnąć do końca opowieści o olejach:) czy coś mi to rozjaśniło , niestety nie, czy wiem jaki olej zalać -niestety nie, czy wiem jakiego oleju nie zalewać - niestety nie.
  3. wyrobione otwory na śruby boczków

    To ja sie podzielę swoim sposobem ; mianowicie przy zbyt częstym zdejmowaniu boczka drzwiowego wyrabia sie blacha w miejscu wkręcania śruby. Żeby zmniejszyć średnicę otworu użyłem młotka i kawałka przedłużki z kluczy nasadowych o zamkniętym profilu ( oczywiście krótki żeby zmieścił się w środku drzwi ) następnie sklepujemy te miejsca gdzie wkręcamy śruby.Po tym zabiegu przykręcałem boczki tylko raz i śruby trzymały idealnie. Nie mam pewności jak długo tak będzie, przy częstym odkręcaniu boczka. Jak na razie jest bardzo dobrze.
  4. Zestaw naprawczy do lewarka

    Ale w każdym przypadku jesteśmy w stanie ten demontaż dokonać ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  5. Zestaw naprawczy do lewarka

    Ale masz racje w tym przypadku jak najbardziej można cały koszyk wyjąc w wersji przed liftem Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  6. Zestaw naprawczy do lewarka

    To jest koszyk montowany przed liftem a ja mówię o koszyku poliftowym skrzynia 5 i 6 biegowa wsteczny do przodu Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  7. Zestaw naprawczy do lewarka

    Żeby wyjąc cały koszyk podtrzymujący zespół lewarka niestety musimy zdemontować tunel srodkowy Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  8. Zestaw naprawczy do lewarka

    Nie mówię o koszyku w którym jest zamontowany cały zespół lewarka tylko koszyk w który jest włożona kula lewarka. I do tego nie musimy demontować całego tunelu Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  9. Zestaw naprawczy do lewarka

    Zapomniałem dopisać iż aby wymienić koszyk należy oczywiście odkręcić 4 śruby od góry i wypiąć linke te na środku Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  10. Zestaw naprawczy do lewarka

    Trochę sam poprobowałem i wnioski są następujące: żeby sprawdzić czy posiadamy luz w koszyku lewarka zmiany biegów buda poliftowa skrzynia f-17 musimy odsłonić lewarek podnosząc mieszek do góry następnie ustawiamy lewarek w pozycji neutralnej i w płaszczyźnie pionowej wciskamy lewarek góra - dół . Nawet najdrobniejszy luz może powodować brak precyzyjnego wrzucania poszczególnych biegów Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  11. u mnie własnie przy okazji innej roboty okazało sie ze nie mam tej sprężyny- auto mam od 4 lat.Przez cały ten czas nie byłem zadowolony z pracy sprzęgło - lewarek , założę tą sprężynę i zobacze jakie będą wrażenia. Zamontowałem sprężynę ( dzięki szybkiej pomocy kolegi Econa) i faktycznie praca pedału sprzęgła jest bardziej płynna i komfortowa.
  12. Witam Czy ktoś robił wymianę koszyka w lewarku zmiany biegów i korzystał z tego zestawu http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-lewarek-opel-astra-vectra-signum-i5413815989.html. Ponadto czy trzeba wymontować coś jeszcze po za odkręceniem 4 śrub wypięciem linek i bolca
  13. u mnie własnie przy okazji innej roboty okazało sie ze nie mam tej sprężyny- auto mam od 4 lat.Przez cały ten czas nie byłem zadowolony z pracy sprzęgło - lewarek , założę tą sprężynę i zobacze jakie będą wrażenia
  14. Jest jeszcze kwestia długości śrub, bo jezeli zadlugie będą ocierać i dźwięk bedzie prawie taki sam jak zużytych łożysk Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  15. To ja poddam po rozwagę inny i na pewno tańszy sposób na szarpanie podczas ruszania.U mnie nastąpiła poprawa po banalnej wyminie płynu hamulcowego na nowy i oczywiście odpowietrzeniu sprzęgła:) Teraz nie boję się ruszać samchodem:))))))))
×