Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

tommi083

Forumowicz
  • Postów

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O tommi083

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    vectra C Z18 XE LPG
  • Oddział VKP
    NL

Ostatnio na profilu byli

542 wyświetleń profilu
  1. Jest jeszcze kwestia długości śrub, bo jezeli zadlugie będą ocierać i dźwięk bedzie prawie taki sam jak zużytych łożysk Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  2. To ja poddam po rozwagę inny i na pewno tańszy sposób na szarpanie podczas ruszania.U mnie nastąpiła poprawa po banalnej wyminie płynu hamulcowego na nowy i oczywiście odpowietrzeniu sprzęgła:) Teraz nie boję się ruszać samchodem:))))))))
  3. Ja założyłem na przód -20 od GTS silnik 2.2 chyba benzynka i oczywiście auto powędrowało w górę, więc wizualnie straszna kaszana natomiast prowadzenie to już rewelacja ( dodam ze odległość, środek koła do rantu błotnika 39,5 cm) standardowy amortyzator sachs natomiast tył na standardowej sprężynie 37 cm
  4. to i ja dodam dwa słowa apropos amorków.Wczoraj kolega Zbigos wymienił mi amory i sprężyny( plusik dla Niego) w VC Z1.8XE i od razu inna jazda.Dodam ze spręzyny -20 od GTS a miały dokładnie taką samą wysokość co standardowe, musiały już dostać mocno w d..., ale co najważniejsze w kabinie cisza jak makiem zasiał a wcześniej na każdej nierówności było słychać metaliczne dźwięki dochodzące właśnie z przedniego zawieszenia.Na badaniu diagnostycznym amory były w normie, a faktycznie nadawały się już do kosza.Tak więc jak ktoś ma podobny problem polecam sprawdzenie organoleptycznie każdego z amortyzatorów
  5. a może taki...:)http://doopla.pl/pl/p/kolpak-kola-16-strukturalny-opel-astra-h,-vectra-c,-zafira-b/2154
  6. je zeli masz standardowy rozmiar hamulców orginalna felga stalowa w rozmiarze 15" wejdzie bez problemu (miałem takie)
  7. Właśnie zakończyłem regulacje ciegien😀 mam f17 tyko kopułka inna niż na zdjęciu u kolegi sayanx, blokowało się ja z tylu
  8. Kolego Firma Eko-tech na ul.Regulskiej 66 ( Ursus) w mojej VC 1.8 122 miałem kilka problemów z którymi inni " fachowcy" nie dali rady. Mechanicy z tej firmy nie dość ze uporali się z usterkami to jeszcze poprawili kilka rzeczy! Samochód stał się o wiele bardziej dynamiczniejszy , a na dodatek na pełnym zbiorniku przejeżdżam więcej kilometrów.Sterownik Compact, wtryski Hana 2000, reduktor AT-09 Alaska ( proponuję większy ten obsługuje w teorii do 130 KM ale podczas wyższych prędkości jest jednak słyszalny) natomiast jest praktycznie niezniszczalny. Wszystko fajnie zestrojone daje dużą frajdę z jazdy ( jak na 122KM NAPRAWDĘ Z CZYSTYM SUMIENIEM POLECAM TĄ FIRMĘ.
  9. Kolego niestety nie mam w tym momencie dostępu do danych o które pytasz.Jak tylko będzie taka możliwość- podzielę się nimi niezwłocznie!A dlaczego pytasz o wzrost/spadek ciśnienia ? Jaka jest Twoja teoria?
  10. Po dociągnięciu obrotów do tego zakresu 3500-4000 obr/min a w dalszej kolejności zmiana biegu co wiąże się z wciśnięciem sprzęgła, silnik gaśnie.Wygląda to trochę tak jakby dostawał za dużą dawkę gazu,gdyż po zgaśnięciu silnika czuć w kabinie gaz
  11. na początku faktycznie na reduktorze ciśnienie było za wysokie, po zmniejszeniu do 1.0 i kalibracji, samochód pali mniej nie stracił na dynamice ale w dalszym ciągu gaśnie po wysprzęgleniu. Dodam ze spadki ciśnienia podczas jazdy są w granicach normy ( 0.8-0.9 )
  12. Wtryski Hana 2000, na gazie przejechane około 25 tysięcy
  13. Witam wszystkich W mojej VC od zakupu mam problem z gaśnięciem silnika po przełączeniu z benzyny na gaz , zwiększeniu obrotów silnika do 3500- 4000 i wysprzęgleniu - silnik gaśnie.Po wielu próbach usunięcia usterki jeden z gazowników stwierdził ze to może być reduktor gazu o zbyt małej mocy i należy wymienić na mocniejszy ( u mnie Tomasetto AT-09 Alaska , teoretycznie do 130 KM ). Dlatego mam pytanie do Was jakie macie u siebie reduktory i jak się spisują?
  14. Podzespoły mam Tomasetto , sterownk Compact, wtryski Hana 2000 a wszystko było składane w Auto Gaz Centrum w Radomiu ( Staga ogarniają bez problemu- tylko ja kupiłem auto z takim druciarstwem
  15. W trakcie umawiania się na wizytę zapytałem czy są w stanie podpiąć się do sterownika jaki mam ( compact )- usłyszałem nie ma problemu, na miejscu okazało się iż musiałem czekać ponad godzinę a kiedy już przyszła moja kolej usłyszałem od mechanika ze nie są w stanie mi pomóc gdyż nie mają złącza do mojego sterownika.Niestety ja daję MAŁY MINUS dla ENERGY GAZ POLSKA