Welcome to Vectra Klub Polska

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.
- Start new topics and reply to others
- Subscribe to topics and forums to get email updates
- Get your own profile page and make new friends
- Send personal messages to other members.
-
Content Count
45 -
Joined
-
Last visited
-
tylne koło huczy przy ok 60km/h i ok 70 przestaje
tommi083 replied to djdafi's topic in VC - zawieszenie + hamulce
a sprawdziłeś czy felga nie ma pionowego bicia? -
W uzupełnieniu postu z 2014. Dopiero 3 lata później zupełnie przypadkowo udało się odkryć usterkę która powodowała ww objawy.Okazało się iż cybant na przewodzie idącym od wtrysku do silnika był poluzowany, zakup klucza płaskiego (koszt 1.98 zł) dokręcenie i wszystko działa jak należy.
-
tommi083 changed their profile photo
-
dziekuje za tabelę, zalewam od czterech lat 5W40 a co do marki to różne różniste tylko zawsze zgodna ze specyfikacją GM
-
I udało sie dobrnąć do końca opowieści o olejach:) czy coś mi to rozjaśniło , niestety nie, czy wiem jaki olej zalać -niestety nie, czy wiem jakiego oleju nie zalewać - niestety nie.
-
To ja sie podzielę swoim sposobem ; mianowicie przy zbyt częstym zdejmowaniu boczka drzwiowego wyrabia sie blacha w miejscu wkręcania śruby. Żeby zmniejszyć średnicę otworu użyłem młotka i kawałka przedłużki z kluczy nasadowych o zamkniętym profilu ( oczywiście krótki żeby zmieścił się w środku drzwi ) następnie sklepujemy te miejsca gdzie wkręcamy śruby.Po tym zabiegu przykręcałem boczki tylko raz i śruby trzymały idealnie. Nie mam pewności jak długo tak będzie, przy częstym odkręcaniu boczka. Jak na razie jest bardzo dobrze.
-
Ale w każdym przypadku jesteśmy w stanie ten demontaż dokonać ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
Ale masz racje w tym przypadku jak najbardziej można cały koszyk wyjąc w wersji przed liftem Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
To jest koszyk montowany przed liftem a ja mówię o koszyku poliftowym skrzynia 5 i 6 biegowa wsteczny do przodu Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
Żeby wyjąc cały koszyk podtrzymujący zespół lewarka niestety musimy zdemontować tunel srodkowy Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
Nie mówię o koszyku w którym jest zamontowany cały zespół lewarka tylko koszyk w który jest włożona kula lewarka. I do tego nie musimy demontować całego tunelu Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
Zapomniałem dopisać iż aby wymienić koszyk należy oczywiście odkręcić 4 śruby od góry i wypiąć linke te na środku Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
Trochę sam poprobowałem i wnioski są następujące: żeby sprawdzić czy posiadamy luz w koszyku lewarka zmiany biegów buda poliftowa skrzynia f-17 musimy odsłonić lewarek podnosząc mieszek do góry następnie ustawiamy lewarek w pozycji neutralnej i w płaszczyźnie pionowej wciskamy lewarek góra - dół . Nawet najdrobniejszy luz może powodować brak precyzyjnego wrzucania poszczególnych biegów Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
u mnie własnie przy okazji innej roboty okazało sie ze nie mam tej sprężyny- auto mam od 4 lat.Przez cały ten czas nie byłem zadowolony z pracy sprzęgło - lewarek , założę tą sprężynę i zobacze jakie będą wrażenia. Zamontowałem sprężynę ( dzięki szybkiej pomocy kolegi Econa) i faktycznie praca pedału sprzęgła jest bardziej płynna i komfortowa.
-
Witam Czy ktoś robił wymianę koszyka w lewarku zmiany biegów i korzystał z tego zestawu http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-lewarek-opel-astra-vectra-signum-i5413815989.html. Ponadto czy trzeba wymontować coś jeszcze po za odkręceniem 4 śrub wypięciem linek i bolca
-
u mnie własnie przy okazji innej roboty okazało sie ze nie mam tej sprężyny- auto mam od 4 lat.Przez cały ten czas nie byłem zadowolony z pracy sprzęgło - lewarek , założę tą sprężynę i zobacze jakie będą wrażenia