Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

ahmedSTB

Forumowicz
  • Zawartość

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O ahmedSTB

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 1988.10.11

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Vectra C 2004 1.9 GTS

Kontakt

  • GG
    8735249
  1. Tak, jak czułem, do dzisiaj bujam się z tymi partaczami, twierdzą, że to nie ich wina, zbywają mnie, a nawet rozłączają się w trakcie rozmowy we Wrocławiu na Krzyckiej 64 zdecydowanie odradzam załatwianie czegokolwiek... Póki co wyciągnięty przekaźnik na zapalonym silniku w celu zgaszenia go, zlikwidował te kontrolkę, ale mam przeczucie, że nie na długo...
  2. Tak też pomyślałem, że oni coś źle zrobili. Pytanie czy po takim czasie nie będą się migać od poprawiania roboty... Zadzwonię, zobaczymy
  3. mechanicznie i programowo. 5 tys. km zrobiłem od tego czasu i nic sie nie działo...
  4. Witam, W dniu wczorajszym zaczęła mi migać kontrolka świec żarowych. Na forum doczytałem, że prawdopodobnie przez wypalanie DPF i tutaj pojawia się problem, gdyż DPF został usunięty 3 miesiące temu, co zbija mnie zupełnie z tropu jaka może być tego przyczyna. Do tej pory wszystko był w porządku, żadnych spadków, kontrolek, równa praca silnika- jednym słowem igła. Dodam ze VC 2004 Z19DTH przed lift. Z góry dzięki
  5. Witam, we wszystkich poradach znajduje opisy usterek itd. Lecz nie mogę znaleźć konkretnych wskazówek na wyciągnięcie ( manual Z19DTH), bądź wysunięcie skrzyni biegów. Usterka jest stosunkowo prosta, ponieważ leje się olej z uszczelniacza na wale. i teraz pytanie wyciagać silnik czy jakiś inny pomysł na wyciągnięcie skrzyni ( zdaje się ze przeszkadzają sanki aby ją wysunąć) Będę wdzięczny za pomoc. podbijam
  6. a więc, Panowie wielkie dzięki za pomoc! Rezystor naprawiony zregenerowany kosztem nowego opornika za 4,5 ze sklepu z elektronika i czteropaku Tyskiego dla znajomego za przleutowanie. Wszytko śmiga jak złoto:)
  7. a jak go wyciągnę, to czy nawiew wogóle nie będzie działał po włożeniu bezpiecznika? Czy też może z racji tego, że rezystor jest zepsuty to po jego wyjęciu wszystko będzie działało jak przed jego wyjęciem? Mrozy są więc zawsze jak sobie wrzuce ten bezpiecznik to jako tako chociaż szybkę mogę ogrzać i cięzko by bez tego było..
  8. a może wiadomo gdzie on się znajduje? Bo ten gość z allegro jest w stanie go naprawić tylko muszę wyciągnąć
  9. Jest klimatronik dwustrefowy...jak wyciągnę ten rezystor jest szans zeby sprawdzic czy jest niesprawny?
  10. Tak Alternator śmiga już od pół roku na stałym napięciu bez skoków. Głowie się nad tym już od dłuższego czasu co to może być ale coś czuję, że bez elektryka sie nie obejdzie... przed chwilą wyciągnąłem ten panel otworzylem ale nawet śladu nie ma, żeby gdzieś coś było przepalone, ale w sumie po diagnozie kogoś kto się zna na tym i oceni nie na oko wyjdzie faktycznie, że panel. Dobrze byłoby sprawdzić na innym, lecz kompletnie nikogo nie mam by mogł mnie wspomóc swoim panelem...
  11. Cała sytuacja wydaje mi się o tyle dziwna, że reakcja na ruch potencjometrem jest w postaci zmiany stopnia nawiewu na komputerze..a więc jakoś pośrednio tam działa. Druga sprawa taka, że przepalenie wielce prawdopodobne bo to sie zdarzylo w tym samym czasie co awaria alternatora. Jak naprawa tego panelu to elektronika musialbym szukac nie?
  12. A więc sprawa wygląda następująco: obecnej chwili nawiew jest ustawiony na max i nie da się tego zmienić przy pomocy pokrętła. jedynie zmiana przyciskami na konsoli np. wciśniecie przycisku auto zmniejsza nawiew na auto. Kręcenie pokrętłem nawiewu nic nie daje. Mało tego po zgaszeniu samochodu i wyciągnięciu kluczyków nawiew dalej działa! Dopiero wyciągnięcie dużego bezpiecznika ze skrzynki przy drzwiach kierowcy gasi nawiew, lecz wtedy nie ma go w ogóle. Jakieś pomysły Panowie?
×