Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Grzegorz Małetka

Forumowicz
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Grzegorz Małetka

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 01/09/1969

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    wschodni rewir okolic Warszawy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    VC 150HP DPF Caravan Cosmo
  1. Mam do sprzedania po mojej bylej VC bagażnik dachowy do fabrycznych punktów mocowań (dach bez relingów). Pasuje do sedana i kombi. Oryginalny Opel z zamkami (aluminiowa belka, Thule). Mi niepotrzebne - jak ktoś potrzebuje zapraszam na gmx168@wp.pl lub na priv. ps. adminów przepraszam za nieumieszczenie w sekcji handelek
  2. Ja bym spojrzal czy trzecia wtyczka wtrysku nie luzuje sie i nie wypalila juz gniazda - slaby styk. jesli miales wymieniona to powinna byc jedna niebieska reszte zolte :-) W tym przypadku slabo z moca i trzesie jakby pracowal na 3 cylindrach.
  3. Najciekawsze ze w ASO w centralnym magazynie w polsce i niemczech nie ma ani jednej sztuki. Tak slabo z czesciami do Viki czy to wyjatek ze ta pompka rzadko sie psuje/? Gdzie szukac egzemplarza 99% sprawnego?
  4. Ktos z kolegów od klekotów 1,9 może potwierdzić? ;-) DZiekuje
  5. poszlo na priv. z gory dzieki ps. wyglada to mniej wiecej tak http://img01.allegroimg.pl/photos/oryginal/16/45/83/84/1645838416
  6. Viki już 2 raz zawiodla w drodze (na szczescie zawsze max 10km od domu) – problem z pompka elektryczna paliwa? Indydentalnie VC po krotkim godzinnym postoju, rusza a po chwili koniec paliwa. Samochod gasnie –wlacza się światło awaryjne oraz alarm. Pompke słychać która ewidentnie probuje dopompowac paliwo. Po chwili zapalamy jedziemy dalej. Viki zuzyje paliwo widocznie z filtra paliwa i przewodu i koniec jazdy. Sprawdzilem interterfejsem u mechanika za pomoca BOSCH – wyniki błędów – „brak paliwa na magistrali paliwowej”. Numeru mi nie podał. Kupilem pompe u birx’a na alledrogo w Parczewie. Niestety była pocięta jak wieprzek – mechanik zezłościł się ale połatał wycięte wężyki na cybanty. Pochodzila może tydzień – to samo a nawet gorzej. Rzezi głośniej i tez nie daje paliwa. Dodam, ze efekt się nasila jak w baku jest mniej niż polowa. I teraz: Jaki to numer producenta/numer GM w ZDTH Kombi POLIFT bez Webasto? - może ktos sprawdzić? Czy jest jakies reanimacyjne solution? Stachowiak mają jakieś zamienniki ale nie mam numeru, którego mechanik nie chce sprawdzić bo musi ją wybebeszyć. Gdzie szukać pewnego egzemplarza w przypadku braku możliwości reanimacji. Dziekuje za pomoc.
  7. VC musi trafic do dobrego blacharza (nie daltonisty)

  8. No wiec mam pewien problem - jak przykleje za mocno to pewnie nie zdemontuje w przyszlosci jak bedzie taka koniecznosc - wg Was - czy istnieje taka konieczność aby zdejmował "Gulałkę" z lewarka? Dzieki za odpowiedzi.
  9. Wymiana gałki dźwigni zmiany biegów Zobacz plik Nooooo Trochę długo to trwało, ale się w końcu zebrałem i zrobiłem. Myślę, że fotorelacja się przyda, bo czytając wiele postów na ten temat stwierdziłem, że bardzo dużo osób ma podobny problem, a jak wiadomo gałka w VC łatwo się nie poddaje, albo odpada bez przyczyny. Gałka zamówiona z Allegro akurat od użytkownika: pro-tun ale chyba najbardziej znany to:mscartec Może się jednym nie podobać fakt, że gałka jest podświetlana, mnie osobiście wszystko jedno - podłączyłem bo było, a kupić ładniejszy zamiennik gałki niż taki jest naprawdę ciężko, a jak się znudzi oświetlenia zawsze można odłączyć. ...ale do rzeczy: Poniżej stara gałka, która nie tyle że jest wytarta ale skóra się poodklejała, i nowa gałka - wykonanie całkiem przyzwoite, podświetlenie niemal idealne z oryginałem - trochę to "szkiełko" jakieś plastikowe Najpierw musimy oskalpować starą gałkę ze skóry, następnie odciąć piankę (gumę) - idealnie do tego nadaje się nóż do tapet. Po odcięciu części gumy możemy ściągnąć górny "kapsel" - odginamy blaszki i sam schodzi, następnie odcinamy resztę gumy Przechodzimy do najbardziej mozolnej czynności - do cięcia. Robiłem to brzeszczotem bo do kątówki nie miałem prądu i trochę się bałem czegoś nie popalić - chodź na pewno było by szybciej. Zacząłem od takiego cięcia: ....BŁĄD - po obcięciu dolny krążek odpadł a gałka dalej została Kolejne podejście wyglądało tak i było jak najbardziej udane - gałka po pewnym czasie się rozeszła..... radość W plastiku od podnoszenia wstecznego po wewnętrznej stronie, małym pilniczkiem wykonujemy rowek na przewód oświetlenia. Przeciągamy przewód, wykonujemy profesjonalne podłączenie do kostek z zapalniczki lub oświetlenia popielniczki - różnica jest taka, że w zapalniczce mamy zawsze prąd, a oświetleniu popielniczki po zapaleniu świateł Po 100-krotnym sprawdzeniu czy wszystko pasuje i świeci, odrobina kleju do wewnątrz (używałem kropelki) i montujemy - byle szybko i prosto bo klej szybko schnie i nie będzie czasu na poprawki. Tak wygląda efekt końcowy: Gałka jest osadzona trochę wyżej niż oryginalna, nie dało się w niej wywiercić głębszego otworu a drążka też nie chciałem piłować, ale chyba źle nie jest? Użyte narzędzia -nóż do tapet -śrubokręt -kombinerki -piłka do metalu Czas około 1,5 godziny z czego najwięcej czasu pochłania piłowanie. Stopień trudności ŁATWY - więcej brudu niż kłopotów. Dodający OKO50 Dodano 2012.10.28 Kategoria VC - skrzynia biegĂłw  
×
×
  • Create New...