Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Grzegorz Małetka

Forumowicz
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Grzegorz Małetka

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 01/09/1969

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    wschodni rewir okolic Warszawy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    VC 150HP DPF Caravan Cosmo

Recent Profile Visitors

274 profile views
  1. Mam do sprzedania po mojej bylej VC bagażnik dachowy do fabrycznych punktów mocowań (dach bez relingów). Pasuje do sedana i kombi. Oryginalny Opel z zamkami (aluminiowa belka, Thule). Mi niepotrzebne - jak ktoś potrzebuje zapraszam na gmx168@wp.pl lub na priv. ps. adminów przepraszam za nieumieszczenie w sekcji handelek
  2. Ja bym spojrzal czy trzecia wtyczka wtrysku nie luzuje sie i nie wypalila juz gniazda - slaby styk. jesli miales wymieniona to powinna byc jedna niebieska reszte zolte :-) W tym przypadku slabo z moca i trzesie jakby pracowal na 3 cylindrach.
  3. Najciekawsze ze w ASO w centralnym magazynie w polsce i niemczech nie ma ani jednej sztuki. Tak slabo z czesciami do Viki czy to wyjatek ze ta pompka rzadko sie psuje/? Gdzie szukac egzemplarza 99% sprawnego?
  4. Ktos z kolegów od klekotów 1,9 może potwierdzić? ;-) DZiekuje
  5. poszlo na priv. z gory dzieki ps. wyglada to mniej wiecej tak http://img01.allegroimg.pl/photos/oryginal/16/45/83/84/1645838416
  6. Viki już 2 raz zawiodla w drodze (na szczescie zawsze max 10km od domu) – problem z pompka elektryczna paliwa? Indydentalnie VC po krotkim godzinnym postoju, rusza a po chwili koniec paliwa. Samochod gasnie –wlacza się światło awaryjne oraz alarm. Pompke słychać która ewidentnie probuje dopompowac paliwo. Po chwili zapalamy jedziemy dalej. Viki zuzyje paliwo widocznie z filtra paliwa i przewodu i koniec jazdy. Sprawdzilem interterfejsem u mechanika za pomoca BOSCH – wyniki błędów – „brak paliwa na magistrali paliwowej”. Numeru mi nie podał. Kupilem pompe u birx’a na alledrogo w Parczewie. Niestety była pocięta jak wieprzek – mechanik zezłościł się ale połatał wycięte wężyki na cybanty. Pochodzila może tydzień – to samo a nawet gorzej. Rzezi głośniej i tez nie daje paliwa. Dodam, ze efekt się nasila jak w baku jest mniej niż polowa. I teraz: Jaki to numer producenta/numer GM w ZDTH Kombi POLIFT bez Webasto? - może ktos sprawdzić? Czy jest jakies reanimacyjne solution? Stachowiak mają jakieś zamienniki ale nie mam numeru, którego mechanik nie chce sprawdzić bo musi ją wybebeszyć. Gdzie szukać pewnego egzemplarza w przypadku braku możliwości reanimacji. Dziekuje za pomoc.
  7. VC musi trafic do dobrego blacharza (nie daltonisty)

  8. No wiec mam pewien problem - jak przykleje za mocno to pewnie nie zdemontuje w przyszlosci jak bedzie taka koniecznosc - wg Was - czy istnieje taka konieczność aby zdejmował "Gulałkę" z lewarka? Dzieki za odpowiedzi.
  9. Wymiana gałki dźwigni zmiany biegów Zobacz plik Nooooo Trochę długo to trwało, ale się w końcu zebrałem i zrobiłem. Myślę, że fotorelacja się przyda, bo czytając wiele postów na ten temat stwierdziłem, że bardzo dużo osób ma podobny problem, a jak wiadomo gałka w VC łatwo się nie poddaje, albo odpada bez przyczyny. Gałka zamówiona z Allegro akurat od użytkownika: pro-tun ale chyba najbardziej znany to:mscartec Może się jednym nie podobać fakt, że gałka jest podświetlana, mnie osobiście wszystko jedno - podłączyłem bo było, a kupić ładniejszy zamiennik gałki niż taki jest naprawdę ciężko, a jak się znudzi oświetlenia zawsze można odłączyć. ...ale do rzeczy: Poniżej stara gałka, która nie tyle że jest wytarta ale skóra się poodklejała, i nowa gałka - wykonanie całkiem przyzwoite, podświetlenie niemal idealne z oryginałem - trochę to "szkiełko" jakieś plastikowe Najpierw musimy oskalpować starą gałkę ze skóry, następnie odciąć piankę (gumę) - idealnie do tego nadaje się nóż do tapet. Po odcięciu części gumy możemy ściągnąć górny "kapsel" - odginamy blaszki i sam schodzi, następnie odcinamy resztę gumy Przechodzimy do najbardziej mozolnej czynności - do cięcia. Robiłem to brzeszczotem bo do kątówki nie miałem prądu i trochę się bałem czegoś nie popalić - chodź na pewno było by szybciej. Zacząłem od takiego cięcia: ....BŁĄD - po obcięciu dolny krążek odpadł a gałka dalej została Kolejne podejście wyglądało tak i było jak najbardziej udane - gałka po pewnym czasie się rozeszła..... radość W plastiku od podnoszenia wstecznego po wewnętrznej stronie, małym pilniczkiem wykonujemy rowek na przewód oświetlenia. Przeciągamy przewód, wykonujemy profesjonalne podłączenie do kostek z zapalniczki lub oświetlenia popielniczki - różnica jest taka, że w zapalniczce mamy zawsze prąd, a oświetleniu popielniczki po zapaleniu świateł Po 100-krotnym sprawdzeniu czy wszystko pasuje i świeci, odrobina kleju do wewnątrz (używałem kropelki) i montujemy - byle szybko i prosto bo klej szybko schnie i nie będzie czasu na poprawki. Tak wygląda efekt końcowy: Gałka jest osadzona trochę wyżej niż oryginalna, nie dało się w niej wywiercić głębszego otworu a drążka też nie chciałem piłować, ale chyba źle nie jest? Użyte narzędzia -nóż do tapet -śrubokręt -kombinerki -piłka do metalu Czas około 1,5 godziny z czego najwięcej czasu pochłania piłowanie. Stopień trudności ŁATWY - więcej brudu niż kłopotów. Dodający OKO50 Dodano 2012.10.28 Kategoria VC - skrzynia biegĂłw  
×
×
  • Create New...