Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

PIOTREK29

Forumowicz
  • Zawartość

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O PIOTREK29

  • Ranga
    Nowicjusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    VC 2.0T GTS

Ostatnio na profilu byli

417 wyświetleń profilu
  1. PIOTREK29

    podgrzewanie fotela

    Aby nie zakładać nowego tematu to podłączę się pod ten - mam mały problem z fotelem kierowcy bo w porownaniu do fotela pasażera wolniej sie nagrzewa i słabiej, cały grzeje ale z mocą tak jakby była ustowina na jedynkę na włączniku. Ma ktoś jakieś pomysły? Przełącznik od regulacji podgrzewania można jakoś sprawdzic i czy może to być tego problemu przyczyna?
  2. Sitko, palnik i komora były wkladane nowe w grudniu 2016 i tej zimy działało idealnie. Zima 2017/2018 już zaczęły się problemy. O jakie oznaczenie chodzi?
  3. No i chyba wyjaśniło się gdzie tkwi problem. Mój piec to jedna z "hybryd" na forum czyli piec od benzyny z sterownikiem od diesla (D5WS). Po rozebraniu pieca okazało się, że sitko i komora są całe zabite tłustą mazią. Z tego nasuwa się wniosek, że takie połączenie nie będzie działać prawidłowo mimo, że wszytko na pierwszy rzut oka w sterownikach wygląda identycznie to jednak diabeł tkwi w szczegółach. Teraz trzeba zrobić jak należy czyli zamontować właściwy sterownik czyli B5WS.
  4. Baterie nówki. Problemy z odpalaniem zauważyłem już pod koniec ubiegłej zimy a teraz jesienią przy niskich temperaturach zacząłem się bardziej temu przyglądać i efekt jest taki jak opisałem - po skasowaniu błędu odpali a kolejne odpalenie kończy sie błedem i blokadą pieca.
  5. Nigdy nie dymiło, a przed naprawą sterownika to była loteria - raz odpaliło a raz nie. Po naprawie przez 2 zimy wszytko było ok. (no może poza tym, że jakoś pilot przestał działać za każdym razem i żeby mieć pewność, że nagrzeje samochód to ustawiałem z menu samochodu). Czy często było korzystane - odpalane do ogrzania samochodu to pewnie zimą z raz na tydzień i oczywiście jako dogrzewacz to pracowało prawie codziennie. Zastanawia mnie czy przez to, że do pracy mam z 2km i czy to nie zabiło sitka lub świecy przez krótkie i częste starty i wyłączenia pieca.
  6. Nie widać nigdzie aby przeciekało ani też nie czuć go. Wcześniej przed naprawą wywalało błąd B0449 Obwód dmuchawy poza wymaganym zakresem więc cała płytka sterownika była czyszczona z żelu i poprawiane luty.
  7. W VC, nawet nie zauważyłem, że w sygnaturze jest jeszcze VB 😀
  8. Dokładnie tak jest. Po wykasowaniu błędu rusza ale tylko raz, ponowne uruchomienie pieca powoduje pojawienie się błędu i blokadę pieca. Sterownik jest po serwisie w 2016 roku i poprzednie dwie zimy piec pracował prawidłowo bez żadnego błędu.
  9. Może ktoś coś podrzuci gdzie może być problem: pokazuje błąd B0484 no flame detected i oczywiście piec nie chce wystartować, po wykasowaniu błędu i odpaleniu piec rusza i działa, każda ponowna próba uruchomienia pieca kończy się błędem takim jak wyżej, po wykasowaniu błędu znowu odpala i ciągle tak samo się dzieje.
  10. Hm, zawsze parkuję tak samo - prawa strona samochodu równolegle do okna, z którego próbuję załączyć piecyk i raz zadziała raz nie. Zdziwiłem się też jak pisałem w wcześniejszym poście, że będąc u rodziny, która mieszka w wieżowcu od niechcenia (bez przekonania) kliknąłem przycisk w pilocie stojąc w korytarzu mieszkania i piec się uruchomił a każdorazowo innym razem z mojego mieszkania stojąc przy oknie, z którego widzą samochód klikając pilot raz się załączy a raz nie.
  11. Czy ktoś z Was się orientuje, dlaczego pilot od webasto ma problemy z zasięgiem (baterie wymienione na nowe) - raz zadziała np. załącza webasto z bloku mieszkalnego z 9 piętra a raz nie daje rady w linii prostej, gdzie samochód stoi pod blokiem w odległości ok. 50 m od niego?
  12. Jakby ktoś miał wolny sterownik najlepiej z B5WS lub D5WS 50W to chętnie przygarnę - może być do przelutowania. Z mojej strony jak ktoś potrzebuje to mam w naszym języku "Opis techniczny, instrukcja montażu, obsługi i konserwacji" dla B5WS oraz D5WS - nie wiem jak tutaj wstawić pdf więc chętnych proszę o e-mail na PW.
  13. Ja mam tak u siebie zamontowane na piecu - silnik jest benzynowy a webasto jest z sterownikiem D5WS. Zauważyłem to niedawno, jak zapadła decyzja, że trzeba poprawić luty w sterowniku (po odczycie na Techu) i teraz nie wiem jaki mam szukać bo chciałbym po wyjęciu pieca od razu zrobić podmianę na gotowy z poprawionymi lutami
  14. Różnicę jaką widzę w instrukcji naprawy to taka, że pompka paliwa przy B5WS powinna podawać więcej paliwa a chyba jest sterowana z sterownika pieca. Ale pewnie jeśli sterownik a tym samym pompka podawałaby mniej paliwa i miałoby to znacznie do pracy pieca to pewnie wyskoczył by jakiś błąd, który można by zczytac na Techu
×