Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

gucio2607

Forumowicz
  • Ilość treści

    505
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    3

gucio2607 wygrał w ostatnim dniu 18 Luty 2015

gucio2607 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

26 Best

O gucio2607

  • Ranga
    Obeznany
  • Urodziny 1981.07.26

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Morecambe

Kontakt

  • Website URL
  • GG
    4802040
  • Skype
    matczak3

Dodatkowe pola

  • Województwo
    UK
  • Auto
    Insignia 2.0 CDTI EXCLUSIVE '09

Ostatnio na profilu byli

2 867 wyświetleń profilu
  1. Gdzie znajde drugie konce postojowek signum 1.9 cdti 150 polift
  2. Potrzebne info dokąd biegnie przewód od czujnika hamulca ręcznego SIGNUM 1.9 cdti(150) 2007
  3. A wiec minelo juz troche czasu od wymiany pompy w zbiorniku i potwierdzam ze to ona byla winna
  4. Czyli jesli dobrze rozumiem aby miec elektryke samych foteli i pamiec ale bez lusterek to wystarczy + i - i CAN?
  5. mały update.. postanowilem zajrzeć do baku i wyczyścić sitko na dnie pompy ale okazało sie czyste wiec wszystko poskladalem i cos mnie naszło zeby zdjac zasilanie filtra paliwa i włożyć do butelki żeby sprawdzic ile paliwa podaje pompa wstępna i po wlaczeniu zaplonu polecialo ponad 0.5 litra paliwa wiec w normie ale spróbowałem jeszcze raz i polecialo zaledwie okolo 300ml i w dodatku strumien nie był ciągły tylko przerywany tak wiec ewidentnie cos sie dzieje z pompą w zbiorniju. Nowa pompa juz zamowiona wiec jak tylko przyjdzie to montaz i zobaczymy co sie bedzie działo dalej.
  6. ale odlaczajac wtyczke od zaworu pokazuje zupelnie inny błąd
  7. zrobie test przelewów to zobaczymy jak wtryski chodzą i bedziemy myslec dalej
  8. jakoś trudno mi uwierzyc aby zawor turbo powodowal spadek cisnienia paliwa na szynie
  9. p0001(75) taki blad wywala przy mocnym przyspieszeniu tj.okolo 3000 obrotow. Gasze silnik i odpala i jedzie normalnie
  10. wymieniony czujnik na listwie i zawor w pompie i nadal ten sam błąd.Wie ktos gdzie szukać drugiego konca przewodow od zaworu na pompie wysokiego cisnienia?
  11. p0001(75) p00001(5b) samochod SIGNUM(150) polift DTH auto odpala ale nie da sie jezdzic po pod obciążeniem wywala auto z kluczem i gaśnie. Pod opcomem sprawdzalem i cisnienie faktycznie spada przy pszyspieszaniu. Dodam ze filtr paliwa nowy, brak opiłków w filtrze paliwa. Jak juz zgasnie to muszę kilka razy pompowac pompa w zbiorniku zeby zapalił
  12. co nikt nie podpowie?gdzie jest ten zawór?
×
×
  • Utwórz nowe...