Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

gucio2607

Forumowicz
  • Content Count

    505
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

gucio2607 last won the day on February 18 2015

gucio2607 had the most liked content!

Community Reputation

26 Best

About gucio2607

  • Rank
    Obeznany Vectrowicz
  • Birthday 07/26/1981

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Morecambe

Dodatkowe pola

  • Województwo
    UK
  • Auto
    Insignia 2.0 CDTI EXCLUSIVE '09

Kontakt

  • Website URL
  • GG
    4802040
  • Skype
    matczak3

Recent Profile Visitors

2944 profile views
  1. Gdzie znajde drugie konce postojowek signum 1.9 cdti 150 polift
  2. Potrzebne info dokąd biegnie przewód od czujnika hamulca ręcznego SIGNUM 1.9 cdti(150) 2007
  3. A wiec minelo juz troche czasu od wymiany pompy w zbiorniku i potwierdzam ze to ona byla winna
  4. Czyli jesli dobrze rozumiem aby miec elektryke samych foteli i pamiec ale bez lusterek to wystarczy + i - i CAN?
  5. mały update.. postanowilem zajrzeć do baku i wyczyścić sitko na dnie pompy ale okazało sie czyste wiec wszystko poskladalem i cos mnie naszło zeby zdjac zasilanie filtra paliwa i włożyć do butelki żeby sprawdzic ile paliwa podaje pompa wstępna i po wlaczeniu zaplonu polecialo ponad 0.5 litra paliwa wiec w normie ale spróbowałem jeszcze raz i polecialo zaledwie okolo 300ml i w dodatku strumien nie był ciągły tylko przerywany tak wiec ewidentnie cos sie dzieje z pompą w zbiorniju. Nowa pompa juz zamowiona wiec jak tylko przyjdzie to montaz i zobaczymy co sie bedzie działo dalej.
  6. ale odlaczajac wtyczke od zaworu pokazuje zupelnie inny błąd
  7. zrobie test przelewów to zobaczymy jak wtryski chodzą i bedziemy myslec dalej
  8. jakoś trudno mi uwierzyc aby zawor turbo powodowal spadek cisnienia paliwa na szynie
  9. p0001(75) taki blad wywala przy mocnym przyspieszeniu tj.okolo 3000 obrotow. Gasze silnik i odpala i jedzie normalnie
  10. wymieniony czujnik na listwie i zawor w pompie i nadal ten sam błąd.Wie ktos gdzie szukać drugiego konca przewodow od zaworu na pompie wysokiego cisnienia?
  11. p0001(75) p00001(5b) samochod SIGNUM(150) polift DTH auto odpala ale nie da sie jezdzic po pod obciążeniem wywala auto z kluczem i gaśnie. Pod opcomem sprawdzalem i cisnienie faktycznie spada przy pszyspieszaniu. Dodam ze filtr paliwa nowy, brak opiłków w filtrze paliwa. Jak juz zgasnie to muszę kilka razy pompowac pompa w zbiorniku zeby zapalił
  12. co nikt nie podpowie?gdzie jest ten zawór?
×
×
  • Create New...