Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Rafał vici

Forumowicz
  • Content Count

    1677
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

Rafał vici last won the day on June 4 2017

Rafał vici had the most liked content!

Community Reputation

93 Excellent

About Rafał vici

  • Rank
    Specjalista początkujacy
  • Birthday 10/06/1979

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    WA Białołęka/ LCH

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Insignia ST 1.6T(180PS) Cosmo LPG, Partner 1.6 HDI

Recent Profile Visitors

7116 profile views
  1. 2.0t ma f40, spalanie ma faktycznie trochę spore i lpg nie bardzo się opłaca. Wszystko jest kwestią budżetu i oczekiwań. Na pewno silnik z turbo będzie lepszy od zwykłego 1.8
  2. 1.4t to dobry silnik i za razem dobrze dopracowany, ma raptem 20NM mniej od 1.6t ale za to jego zakres mocy jest lepszy. Zmienne fazy rozrządu robią swoje. Na minus może jedynie koszta naprawy, rozrząd na łańcuchu, kzfr i nieszczęsne m32.
  3. Jeżeli celujesz w 1.8 to może warto też w 1.6T. Mocy ma trochę więcej a spalanie podobne. Ogólnie jak szukałem to też celowałem w 1.8 albo 1.6t. Trafił się 1.6t i nie żałuję, demonem przyspieszenia nie jest ale jak go się kręci do 3000-4000rpm to całkiem fajnie jedzie. 1.4t wkładali dopiero chyba od 2011r. i na dzień dzisiejszy są trochę droższe..
  4. Czujnik wałka rozrządu to nie to samo co czujnik położenia wału.
  5. Kupiłem kiedyś 2 cewki do z20net na alledrogo, w opisie było oryginał GM a przyszły zamienniki. Silnik na zamiennikach pracował normalnie, jedyny problem jaki się pojawił to błąd modułu jonizacji. Cewki poszły do zwrotu.
  6. Popychacze hydrauliczne same się regulują.
  7. Nie lepiej wymienić cały napinacz. Rolka jest trwała a obudowa napinacza potrafi pękać.
  8. Masz jakąś inną wersję op-coma, pobierz wersję PL i nie będzie problemu.
  9. Raczej jej brak, lepszy obieg powietrza i chłodzenie cewek.
  10. Po uruchomieniu op-coma wchodzisz w drugą zakładkę licząc od góry. Otwiera się okno z ustawieniami i na dole jest język.
  11. Ja już od jakichś 5 lat jeżdżę bez tej osłony. Założę przed sprzedażą siga.
  12. Szlifierką nacinasz, młotek przecinak i odkręcasz.
  13. Cześć, odezwij się do Bulusia https://forum.vectraklub.pl/profile/37480-buluś/ Ma insignię od pierwszego właściciela, salon Polska i na dodatek auto użwane od nowości tylko przez jego ciocię. Prezentuje się całkiem fajnie, w środku beżowa tapicerka.
×
×
  • Create New...