Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Rafał vici

Forumowicz
  • Ilość treści

    1 658
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    12

Rafał vici wygrał w ostatnim dniu 4 Czerwiec 2017

Rafał vici ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

93 Excellent

O Rafał vici

  • Ranga
    Maniak
  • Urodziny 1979.10.06

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    WA Białołęka/ LCH

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Signum 2.0T 200hp 03" LPG, Partner 1.6 HDI 14"

Ostatnio na profilu byli

6 822 wyświetleń profilu
  1. Jeżeli puszczasz hamulec to płyn musi się cofnąć, jak przewód jest w środku sparciały i uszkodzony to nie ma jak i zacisk się blokuje.
  2. U mnie po wymianie zacisku na drugi nadal się blokowało, dopiero wymiana przewodów pomogła.
  3. Przy zdejmowaniu zacisku często zgina się przewód hamulcowy elastyczny co powoduje jego wewnętrzne uszkodzenie. Zwęża się w środku i zacisk nie odbija tak jak powinien.
  4. Może najpierw rozrząd poleciał i kawałek płozy zrobił swoje.
  5. Spalanie na poziomie 10,5 l jest możliwe ale przy bardzo delikatnym operowaniu gazem i dobrych warunkach drogowych. Dwa tygodnie temu udało mi się osiągnąć taki wynik jadąc tylko i wyłącznie ekspresówką z prędkościami 120-140km/h. Auto nie było mocno obciążone 2 osoby + trochę bagaży. To była trochę męczarnia a nie jazda ale jechałem ze znajomymi, którym w ich cdti zapchał się filtr paliwa i pod górkę jechali 120km/h a z górki rozpędzali się do 140km/h. Wczoraj w warunkach autostradowych przy 5 osobach i prędkości 140km/h wyszło 12l lpg.
  6. Podobne dane można uzyskać podpinając ELM327 BT i aplikację Torque. ELM mam wpięty na stałe w obd, jak chcę sprawdzić dane to odpalam aplikację na telefonie i wszystkie parametry silnika odczytuje na bieżąco. Koszt ELM327 20zł, aplikację można znaleźć w necie za darmo.
  7. Miałem tak samo i najlepsze rozwiązanie to wężyk silikonowy do podciśnienia, nowy zaworek i opaski sprężynowe. Działa bez problemu.
  8. Dokładnie, akurat te dwie bolączki mnie dotknęły i po ich naprawie zapewne pojawiła się poprawa. U mnie spory wpływ na pracę na jałowym miało też wyczyszczenie koła impulsowego wału, na 1/3 koła miałem dziwny czarny nagar z oleju. Po jego usunięciu silnik zaczął pracować o wiele płynniej, bardziej płynnie na wolnych obrotach.
  9. Od momentu kiedy pisałem o tych obrotach minęło już kilka lat. Silnik pracuje już o wiele lepiej. Poprawa pojawiała się po każdej naprawie, której dokonywałem a było tego sporo. Wymiana rozrządu, wszystkich elektrozaworków, zaworków kierunkowych, wymiana zaworka odmy, podniesienie obrotów na jałowym do850rpm, wymiana dziurawego ic, czyszczenie brudnego koła impulsowego na wale. Między czasie podmiany cewek, przepływki i mapsensora ale to akurat nic nie zmieniało.
  10. Nie, odkręcasz wiązkę z góry i przewody paliwowe i wyjmujesz wtryski.
  11. Syf z rozrządu poszedł dalej i lekko przytkał się jakiś popychacz. Olej dobrze jest wymienić od razu po wymianie rozrządu. Pisałem o tym już kiedyś, sam tego nie zrobiłem i opiłki z połamanego rozrządu dodatkowo uszkodziły mi uszczelnienie turbiny.
  12. Miałem to samo po zmianie rozrządu. Zrób płukankę wymień olej na jakiegoś GM i pojeżdzij trochę. U mnie klepanie ustało po ok 1 tyś km.
  13. Od dołu tylko trzeba zdjąć plastikową osłonę.
×
×
  • Utwórz nowe...