Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Rafał vici

Forumowicz
  • Zawartość

    1 609
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    12

Rafał vici wygrał w ostatnim dniu 4 Czerwiec 2017

Rafał vici ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

89 Excellent

O Rafał vici

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    WA Białołęka/ LCH

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Signum 2.0T 200hp 03" LPG, Partner 1.6 HDI 14"

Ostatnio na profilu byli

6 527 wyświetleń profilu
  1. Rafał vici

    Lokalizacja odmy w Z20NET

    Bez problemu jest dostęp do wszystkich śrub. Na dole schowana jest tylko jedna śruba ale jest specjalny otwór w kolektorze żeby się do niej dostać. Cała operacja wymiany zaworka to ok. 1 godziny.
  2. Rafał vici

    P0037 Sonda Lambda Z20NET

    Przy źle ustawionym LPG wywalało mi błąd ale P0420 a nie grzałki
  3. Działa w prawidłową stronę i okazało się że nie przeskakuje o 2 impulsy tak jak wcześniej pisałem, tylko o i 1 impuls ale trzeba powoli przekręcać. Wymieniałem w 2014r. i już nie pamiętam jaki model konkretnie kupiłem.
  4. Ja regenerowałem, koszt ok 3-5zł i 20-30minut roboty. Kupujesz nkoder lutownica w rękę i od kilku lat spokój.
  5. Rafał vici

    Demontaż miski

    Trzeba podnosić silnik bo inaczej nie wykręcisz jednej śruby, jest centralnie nad sankami. Wystarczy odkręcić łapę od strony rozrządu i podnieść silnik o 5 cm.
  6. Rafał vici

    Opiłki aluminiowe na filtrze oleju z20net

    Pompa vacum jest tak skonstruowana że raczej opiłków niej nie będzie.
  7. Rafał vici

    Naprawa sterownika silnika z20net (2.0 turbo 175km)

    Pierwsze słyszę, miałem już kilka sterowników od saaba i wszystkie były takie same. Może wiązka w saabie jest inna a sterowniki są takie jak w oplu.
  8. Rafał vici

    Spinka z Vectry C?

    Mogą to być blaszki zaciskowe dociskające klosz lampy do obudowy. W vb raczej takie lampy nie występowały.
  9. Rafał vici

    Brak komunikacji magistrali CAN po restarcie ECU

    Niestety tak się może stać jeśli przed resetem ECU nie przeskanujesz auta i nie wykasujesz wszystkich błędów. Też mi się tak kiedyś zrobiło ale miałem drugi zalogowany sterownik i po podmiance wszystko ruszyło od nowa.
  10. Rafał vici

    Z20NET BRAK MOCY

    W poliftach produkowanych od 2007r. występowała już inna przepustnica, której nie da się podmienić na tą z z22se. Stara przepustnica miała 8 pinową wtyczkę, nowa 6-cio pinową.
  11. Rafał vici

    Z20NET BRAK MOCY

    Zaworki błędów w kompie nie wywołują. Jak traci moc to zaworek na przepustnicy się zacina, sprawdź połączenie na wtyczce.
  12. Rafał vici

    Z20NET BRAK MOCY

    Dam radę ale nie wcześniej niż we wtorek, szczegóły noże dajmy już na PW.
  13. Rafał vici

    Z20NET BRAK MOCY

    Zarabiał na tym nie będę, kupiłem za 25zł+przesyła i za tyle bym sprzedał.
  14. Rafał vici

    Z20NET BRAK MOCY

    Ja też chwilowo śmigam na przepustnicy od z22se i nie ma żadnych problemów przy programie na 210KM. W razie czego mam na zbyciu bo myślałem że moja jest uszkodzona.
  15. Rafał vici

    z 20 net POMOCY

    Poczytaj na forum o elektrozaworkach, jeden jest na turbinie, drugi przy przepustnicy. Ewentualnie zawór bocznikowy turbo.
×