Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Rafał vici

Forumowicz
  • Content Count

    1668
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

Rafał vici last won the day on June 4 2017

Rafał vici had the most liked content!

Community Reputation

93 Excellent

About Rafał vici

  • Rank
    Specjalista początkujacy
  • Birthday 10/06/1979

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    WA Białołęka/ LCH

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Signum 2.0T 200hp 03" LPG, Partner 1.6 HDI 14"

Recent Profile Visitors

6905 profile views
  1. Nie lepiej wymienić cały napinacz. Rolka jest trwała a obudowa napinacza potrafi pękać.
  2. Masz jakąś inną wersję op-coma, pobierz wersję PL i nie będzie problemu.
  3. Raczej jej brak, lepszy obieg powietrza i chłodzenie cewek.
  4. Po uruchomieniu op-coma wchodzisz w drugą zakładkę licząc od góry. Otwiera się okno z ustawieniami i na dole jest język.
  5. Ja już od jakichś 5 lat jeżdżę bez tej osłony. Założę przed sprzedażą siga.
  6. Szlifierką nacinasz, młotek przecinak i odkręcasz.
  7. Cześć, odezwij się do Bulusia https://forum.vectraklub.pl/profile/37480-buluś/ Ma insignię od pierwszego właściciela, salon Polska i na dodatek auto użwane od nowości tylko przez jego ciocię. Prezentuje się całkiem fajnie, w środku beżowa tapicerka.
  8. Trzeba jakiś sprzęt do grzebania w sofcie, ja sobie sam wylogowałem Trioniciem.
  9. Wszystko zależy od tego jak pracuje silnik. Jak jest dobrze nie szarpie to nie trzeba zmieniać. Sporo też zależy od jakości świec. Ostatnio miałem założone świece oryginalne GM, silnik pracował bardzo ładnie, płynnie bez drgań. Po ok 25tyś zaczęły się lekkie poszarpywania na wolnych obrotach i to był dla mnie sygnał że przyszedł czas na wymianę świec. Wymieniłem na NGK i poprawa jest ale na GM było lepiej.
  10. Jeżeli puszczasz hamulec to płyn musi się cofnąć, jak przewód jest w środku sparciały i uszkodzony to nie ma jak i zacisk się blokuje.
  11. U mnie po wymianie zacisku na drugi nadal się blokowało, dopiero wymiana przewodów pomogła.
  12. Przy zdejmowaniu zacisku często zgina się przewód hamulcowy elastyczny co powoduje jego wewnętrzne uszkodzenie. Zwęża się w środku i zacisk nie odbija tak jak powinien.
  13. Może najpierw rozrząd poleciał i kawałek płozy zrobił swoje.
  14. Spalanie na poziomie 10,5 l jest możliwe ale przy bardzo delikatnym operowaniu gazem i dobrych warunkach drogowych. Dwa tygodnie temu udało mi się osiągnąć taki wynik jadąc tylko i wyłącznie ekspresówką z prędkościami 120-140km/h. Auto nie było mocno obciążone 2 osoby + trochę bagaży. To była trochę męczarnia a nie jazda ale jechałem ze znajomymi, którym w ich cdti zapchał się filtr paliwa i pod górkę jechali 120km/h a z górki rozpędzali się do 140km/h. Wczoraj w warunkach autostradowych przy 5 osobach i prędkości 140km/h wyszło 12l lpg.
×
×
  • Create New...