Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

vicher

Forumowicz
  • Ilość treści

    61
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

5 Neutral

O vicher

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    X20DTH '97

Ostatnio na profilu byli

515 wyświetleń profilu
  1. Przekażnik sprawdzałem zasilaczem. Nie wkłądałem innego. Wiązki jeszcze nie sprawdzałem - do sprawdzenia.
  2. Witam. Zostałem tutaj opdesłany. Ogrzewanie tylnej szyby czasem mi działa, a czasem nie działa. Jeśli działa to wiadomo, słyszę jak przekaźnik się włącza, świeci sie kontrolka i wszystko działa. Z kolei następonym razem mogę klikać w przycisk i nie ma zadnej reakcji. Sprawdziłem jak do tej pory: -bezpiecznik, -przycisk, -przekaźnik, Gdzie szukać dalej? Multitimer? W tylnej szybie sprawdzić przejścia? Jesli kable w tylnej klapie, grzałka bedzie uszkodzona to przekaźnik zadziała czy nie? Niestety linki do zdjęć w tym temacie z rozwiązaniem nie działają.
  3. Dzięki za szybką odpowiedź, niestety nie działaja linki do zdjęć. Czy problem dotyczy kabli na łaczeniu karoserii z tylna klapą?
  4. Witam wszystkich, Sprawa wygląda tak. Ogrzewanie tylnej szyby czasem mi działa, a czasem nie działa. Jeśli działa to wiadomo, słyszę jak przekaźnik się włącza, świeci sie kontrolka i wszystko działa. Z kolei następonym razem mogę klikać w przycisk i nie ma zadnej reakcji. Sprawdziłem jak do tej pory: -bezpiecznik, -przycisk, -przekaźnik, Gdzie szukać dalej? Multitimer? W tylnej szybie sprawdzić przejścia? Jesli kable w tylnej klapie, grzałka bedzie uszkodzona to przekaźnik zadziała czy nie? Ma ktoś z Was pod schemat elektryczny tych obwodów? Pozdrawiam.
  5. Dokładnie nie ma tego charakterystycznego dziwęku odciecie. obroty osiągną ustaloną wartość i po prostu osiągną, u mnie jest to 5000, sprawdzane na 2 biegu. NA 4 nie pamiętam ile było obrotów. ale coś ponad 4000 i prekosc jak u kolegi wyżej 150.
  6. Jaki rozwiercony? Ma większy skok tłoka tylko, średnica w obu przypadkach jest taka sama.
  7. Jeśli rocznik 99-02 to tylko DTI, bo tylko takie były montowane.
  8. Jakoś nie chce mi się w to wierzyć. P0400 to albo EGR albo VACUMPOMPA.
  9. A po co? Lepiej przecież mieć ręczną kontrole. Swoją drogą po wymianie aku już nie używam tego przycisku.
  10. Jakie spuszczanie silnika? Jakie dłubanie paska? Wymiana to 5-10 min roboty, podnieść prawy przód, odkręcić koło i dobrać się do napinacza. Pasek też bez problemów zakładasz. Tylko zapamiętaj sobie jak jest ułożony stary.
  11. Jakso wole mieć lepsze obony na przodzie, jak przód ucieknie to i już tak po zawodach. :] Mimo że testy pokazują co innego. Polecam artykuł z auto świata, chyba z zeszłego tygodnia, bądź bieżącego. Są tam testy opon zimowych. W zimie na suchym asfalcie i trak letnia wypada najlepiej, na mokrym tez dobrze, natomiast na śniegu bieżniki zimowe były bardzo dobre, na mokrym i suchym znowu tragiczne.
  12. No to będzie zaślepiony, układ nie będzie tracił podciśnienia. Mocy będzie tyle samo, ale samochód będzie mniej dynamiczny, Tak przynajmniej powinno być teoretycznie. Sam miałem zaślepiony ten wężyk, a klapki były zablokowane mechanicznie na siłowniku w położeniu środkowym. Po wymianie i przy okazji wymianie ERG (bo pluł na rurę od dolotu) ciut lepiej autko się zbiera, ale to wynikałoby z sprawnego EGR.
  13. Na tabliczce jak byk pisze. Jedna pozycja jest dla silników z intercollerem, czyli mniejszą chłodnica a druga dla silników bez intercoolera z większą chłodnica.
  14. Ja sam sobie dorobiłem osłony na boki przy nadkolach i nic na pasek mi nie chlapie, no wiadomo nie jażdże po rzekach. Po co mi od spodu silnika? Czasem się coś grzebie a wtedy coś tam lubi wpaść i kłopotliwe jest wyciąganie.
×
×
  • Utwórz nowe...