Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Marcin_Czosnek

Forumowicz
  • Content Count

    263
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Marcin_Czosnek last won the day on November 18 2010

Marcin_Czosnek had the most liked content!

Community Reputation

18 Neutral

About Marcin_Czosnek

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 07/27/1986

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Olsztyn
  • Zainteresowania
    Sport, siłownia, książki

Dodatkowe pola

  • Województwo
    warmińsko-mazurskie
  • Auto
    VECTRA C IX 2005 1.9 CDTI

Recent Profile Visitors

2092 profile views
  1. http://moto.allegro....1897942833.html ta troche drozsza ale sprzedawca to pewne zrodlo i lepsze wyposazenie, bralem juz dwa samochody od niego i nie zawiodlem sie, to co w opisie zgadza sie ze stanem faktycznym, nie kombinuje nie kreci, auto i stan techniczny mozna sprawdzic w aso
  2. w ncdc cid w formacie 4:3 a poliftowy (rowniez przejsciowkowy) jest 16:9 panoramiczny..
  3. proponuje zmiane na cd 70 kolega SIG_MAN wykonywał juz tego rodzaju fantazje ze swietnym rezultatem takze do niego mozesz sie zglosic aux in i out tez nie jest juz problemem...
  4. manetka moze dzialac tylko z przyciskami na kierze, bo rolki lataja juz na pelnym canie i przy rolkach manetka nie była wkładana ...
  5. to pochwal się krok po kroku jak Ci sie udalo tego dokonac... zmieniles tylko wariant kodow na 007 czy 008 ? akywacja jeszcze o sterowaniu i to wystarczylo?
  6. w internecie mozna doczytac sie dosc niepochlebnych opinii na ten temat, podobno gwarancja na usluge to fikcja, a w ostatecznym rozrachunku i tak konczy sie wymiana na nowe, po miesiacu dwuch objawy wracaja...
  7. Wczoraj to jest 1.04.2011 r. została przeprowadzona modernizacja mojego Dyliżansu, pojawiłem się u Kolegi Sig_Mana około 16 (po 1,5 godzinnej przeprawie przez STOLYCE w szerz to i tak sukces), po chwili rozpaliliśmy grilla i tym samym dopełniła się inauguracja tegorocznego sezonu, (była kielbaska swojska i troche podwawelskiej oraz fryty to tak na marginesie dla głodnych co by wiedzieli za co się zabrać podczas wdrażania innowacji). Prace poszly nad wyraz szybko i sprawnie, Sig_Man postanowił rozprawić się z tematem bezpetensjonalnie, to jest wykonał kilka szybkich uników i drzwi zostały zaopatrzone w prowadnice szyb i silniczki, po chwili namysłu jak już wcześniej zostało wspomniane moduł drzwi zostal uzupełniony oryginalnymi pinami w kierunku zespolonego przełącznika kierowcy i było po temacie, po bardzo miłej konwersacji z Anetką (tą lepszą połową Siga) udałem się w drogę powrotną, Podsumowanie: Podnośnik prowadnice przełącznik wiązki wyniosły mnie 250 pln robota: z czystej kultury zakupiłem gorzką żołądkową ale, lecz, czy, bądź Krzysztof ma u mnie (to jest na Warmii w Olsztynie) solidny weekend opiewający w atrakcje typu: narty na wodzie itp..... Polecam Zestaw do przeszczepu z VC sedan pasuje do kombi (oprócz boczków drzwiowych), zaślepkę po korbce można dopasować z zaślepek wkrętów mocujących tunel śordkowy (średnica idealna),
  8. A sprawdzasz obroty i spalanie na rozgrzanym już silniku? Jeśli za pomocą opcoma wylogowałes światła przeciwmgielne w uec to prawdopobonie uwaliłeś tym sposobem ten moduł i narazie pozostaje tylko wymienić go do póki nie powstanie solucja rozwiązująca tą dolegliwość, wada opcoma w tej materii została niedawno stwierdzona oficjalnie na foum w temacie.. tym
  9. U mnie początkowo bez problemu łaczył się z EHU, z czasem przestało się łączyć, potem na drugim fejsie raz się łączył raz nie.
  10. No to musisz ustalić czy padło urządzenie podłączając do innego pojazdu.. ale na to bym stawiał, złośliwość rzeczy martwych...
  11. Jak przed wyjęciem dotychczasowego radia z wyswietlaczem, wyłączysz blokadę, zestaw będzie wylogowany i będziesz mógł sprzedać go oddzielnie (będzie gotowy po zalogowaniu do pracy w innym pojeździe), jeśli nowo nabyty zestaw z gidem pochodzi z tego samego auta nie będziesz musiał go logować, możliwe, że będzie trzeba zmienić tylko index kodów w wyświetlaczu jeśli spalanie będzie wskazywało złe wartości z tym co w baku i na liczniku dziennym kilometrów na moje oko interfejs robi zwarcie pinów w Twoim pojeździe, lub po próbie zalogowania się do modułu nie kończy z nim połączenia tylko urywa je stąd błędy kierownicy i abs i tc, spróbuj na innym aucie z trzema prędkościami cana czy nie robi takich hopów, możliwe, że jakiś przekaźnik w opcomie nawalił i interfejs nie przełęcza właściwie połączenia z can (odpowiedzialny za cana jednego typu na trzy). Tak sobie myśle z w vectrze z 2002 nie było cana trzech prędkości, ale i tak spróbuj sprawdzić wtykę w innym aucie, omega jeśli stara to nie ma magistrali i dlatego może się łączyć z poszczególnymi modułami..
  12. po zalaniu v-power diesel czułem lepszą kulturę pracy silnika i dawki korekcyjne na wtryskach napewno zmniejszyły się, myśle, że sednem mogą być dodatki niż sam olej napędowy..
×
×
  • Create New...