Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Marcin_Czosnek

Forumowicz
  • Ilość treści

    263
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

Marcin_Czosnek wygrał w ostatnim dniu 18 Listopad 2010

Marcin_Czosnek ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

18 Neutral

O Marcin_Czosnek

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1986.07.27

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Olsztyn
  • Zainteresowania
    Sport, siłownia, książki

Dodatkowe pola

  • Województwo
    warmińsko-mazurskie
  • Auto
    VECTRA C IX 2005 1.9 CDTI

Ostatnio na profilu byli

2 025 wyświetleń profilu
  1. http://moto.allegro....1897942833.html ta troche drozsza ale sprzedawca to pewne zrodlo i lepsze wyposazenie, bralem juz dwa samochody od niego i nie zawiodlem sie, to co w opisie zgadza sie ze stanem faktycznym, nie kombinuje nie kreci, auto i stan techniczny mozna sprawdzic w aso
  2. w ncdc cid w formacie 4:3 a poliftowy (rowniez przejsciowkowy) jest 16:9 panoramiczny..
  3. proponuje zmiane na cd 70 kolega SIG_MAN wykonywał juz tego rodzaju fantazje ze swietnym rezultatem takze do niego mozesz sie zglosic aux in i out tez nie jest juz problemem...
  4. manetka moze dzialac tylko z przyciskami na kierze, bo rolki lataja juz na pelnym canie i przy rolkach manetka nie była wkładana ...
  5. to pochwal się krok po kroku jak Ci sie udalo tego dokonac... zmieniles tylko wariant kodow na 007 czy 008 ? akywacja jeszcze o sterowaniu i to wystarczylo?
  6. w internecie mozna doczytac sie dosc niepochlebnych opinii na ten temat, podobno gwarancja na usluge to fikcja, a w ostatecznym rozrachunku i tak konczy sie wymiana na nowe, po miesiacu dwuch objawy wracaja...
  7. Wczoraj to jest 1.04.2011 r. została przeprowadzona modernizacja mojego Dyliżansu, pojawiłem się u Kolegi Sig_Mana około 16 (po 1,5 godzinnej przeprawie przez STOLYCE w szerz to i tak sukces), po chwili rozpaliliśmy grilla i tym samym dopełniła się inauguracja tegorocznego sezonu, (była kielbaska swojska i troche podwawelskiej oraz fryty to tak na marginesie dla głodnych co by wiedzieli za co się zabrać podczas wdrażania innowacji). Prace poszly nad wyraz szybko i sprawnie, Sig_Man postanowił rozprawić się z tematem bezpetensjonalnie, to jest wykonał kilka szybkich uników i drzwi zostały zaopatrzone w prowadnice szyb i silniczki, po chwili namysłu jak już wcześniej zostało wspomniane moduł drzwi zostal uzupełniony oryginalnymi pinami w kierunku zespolonego przełącznika kierowcy i było po temacie, po bardzo miłej konwersacji z Anetką (tą lepszą połową Siga) udałem się w drogę powrotną, Podsumowanie: Podnośnik prowadnice przełącznik wiązki wyniosły mnie 250 pln robota: z czystej kultury zakupiłem gorzką żołądkową ale, lecz, czy, bądź Krzysztof ma u mnie (to jest na Warmii w Olsztynie) solidny weekend opiewający w atrakcje typu: narty na wodzie itp..... Polecam Zestaw do przeszczepu z VC sedan pasuje do kombi (oprócz boczków drzwiowych), zaślepkę po korbce można dopasować z zaślepek wkrętów mocujących tunel śordkowy (średnica idealna),
  8. A sprawdzasz obroty i spalanie na rozgrzanym już silniku? Jeśli za pomocą opcoma wylogowałes światła przeciwmgielne w uec to prawdopobonie uwaliłeś tym sposobem ten moduł i narazie pozostaje tylko wymienić go do póki nie powstanie solucja rozwiązująca tą dolegliwość, wada opcoma w tej materii została niedawno stwierdzona oficjalnie na foum w temacie.. tym
  9. U mnie początkowo bez problemu łaczył się z EHU, z czasem przestało się łączyć, potem na drugim fejsie raz się łączył raz nie.
  10. No to musisz ustalić czy padło urządzenie podłączając do innego pojazdu.. ale na to bym stawiał, złośliwość rzeczy martwych...
  11. Jak przed wyjęciem dotychczasowego radia z wyswietlaczem, wyłączysz blokadę, zestaw będzie wylogowany i będziesz mógł sprzedać go oddzielnie (będzie gotowy po zalogowaniu do pracy w innym pojeździe), jeśli nowo nabyty zestaw z gidem pochodzi z tego samego auta nie będziesz musiał go logować, możliwe, że będzie trzeba zmienić tylko index kodów w wyświetlaczu jeśli spalanie będzie wskazywało złe wartości z tym co w baku i na liczniku dziennym kilometrów na moje oko interfejs robi zwarcie pinów w Twoim pojeździe, lub po próbie zalogowania się do modułu nie kończy z nim połączenia tylko urywa je stąd błędy kierownicy i abs i tc, spróbuj na innym aucie z trzema prędkościami cana czy nie robi takich hopów, możliwe, że jakiś przekaźnik w opcomie nawalił i interfejs nie przełęcza właściwie połączenia z can (odpowiedzialny za cana jednego typu na trzy). Tak sobie myśle z w vectrze z 2002 nie było cana trzech prędkości, ale i tak spróbuj sprawdzić wtykę w innym aucie, omega jeśli stara to nie ma magistrali i dlatego może się łączyć z poszczególnymi modułami..
  12. po zalaniu v-power diesel czułem lepszą kulturę pracy silnika i dawki korekcyjne na wtryskach napewno zmniejszyły się, myśle, że sednem mogą być dodatki niż sam olej napędowy..
×
×
  • Utwórz nowe...