Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

@ro

Forumowicz
  • Content Count

    182
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About @ro

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 01/30/1981

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Płock-Borkowo Kościelne/k Sierpca

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    VC 2,2 DTI

Recent Profile Visitors

1002 profile views
  1. Poza oczywistym czyszczeniem z nagaru sprawdź czy nie masz gdzieś dziury. Ja wszystko wyczyściłem a błąd wywalało dalej. Okazało się że miałem dziurę w rurze od IC. Odkryłem ja dopiero ja rozerwało wąż. Po wymianie zero problemów.
  2. Właśnie dziś przejechał się ze mną kolega i stwierdził że identyczne objawy miał przy kończącym się przegubie zewnętrznym. Nie miałem czasu się tym zająć. Auto odpoczywa ale jutro się biorę i będę szukać przyczyny.
  3. Witam. Dziś w drodze do pracy podczas jazdy ze stałą prędkością zaczęło mi coś dość mocno walić pod maską. Czuć to na kierownicy. Co ciekawe jak przyspieszam albo hamuje cichnie. Jak skręcam w lewo cisza w prawo jeszcze głośniej wali. Jedyne co mi przychodzi na myśl to poduszka od strony skrzyni. Na postoju na zaciągniętym ręcznym.podczas próby ruszania cisza. Zgłupiałem. Na postoju cisza. Podczas ruszania też raczej w normie. Może tak być dlatego że to boczna poduszka? Z racji tego co się dzieje na świecie wolałbym sam ja ewentualnie wymienić. Dodam że biegi wchodzą bez problemu i na drążku zmiany biegów też większych wibracji nie czuje.
  4. To że świece grzeją jeszcze chwilę po zgaśnięciu spirali jest normalne. Mam tak u siebie w viki i wcześniej w focusie też tak było. Moja viki grzała świece dopiero jak temperatura spadała do 3 stopni i grzała jak dla mnie krótko. Kupiłem z allegro oszukiwacz do świec. Działa na takiej zasadzie jak twoje ręczne wymuszenie grzania. Teraz grzeje zawsze i dłużej. Wolę częściej wymienić świece a żeby silnik miał lżej odpalać. Co ciekawe urwałem przy wymianie dwie świece i moja viki nie wywala żadnego błędu. Jak dorwę multimetr to sprawdzę czy u mnie też jest to 0,3V na fajce.
  5. No chyba tak muszę zrobić i chyba zainwestuje w vakuometr i dokładnie posprawdzam podciśnienia.
  6. Tak. Robiłem nagranie podczas jazdy. Auto rozgrzane. Wiadomo chwilowe odstaje ale po chwili wyrównuje się. Z gazem w podłodze przez chwilę wskazanie dochodziło do 254 a zadane było 200 i nie wiem może to za dużo nawet na chwilowe?
  7. No właśnie nic się nie świeci. Op com nie pokazuje błędów. Zero dymienia. Dziwi mnie że lekkie odpuszczenie gazu i lepiej idzie niż z gazem w podłodze.
  8. Mam 2.2 DTI 2004 rok i ELM działa bez problemu tyle ze dużo to tym nie sprawdzi się poza błędami z silnika dlatego kupiłem op com-a. Nie wiem jak 2.0 DTI. Zapytaj na mazowieckim. W stolicy raczej nie będzie problemu znaleźć kogoś z op com bo bez tego to wróżenie z fusów. Może ktoś znajdzie chwilkę i podjedzie odczytać błędy.
  9. Witam! Nęka mnie od jakiegoś czasu dziwny problem. Viki 2.2 DTI 2004 rok. Silnik rozgrzany (na zimnym nie będę sprawdzał), wciskam mocniej gaz a viki słabo przyśpiesza. Nawet na wyższych obrotach ok 3 tyś gaz w podłogę a viki nie staruje jak kiedyś ale co ciekawe odpuszczam delikatnie gaz albo delikatnie poruszam góra dół i viki startuje. Błędów zero. Ok 1500 km temu była wymieniana turbina. Przed wymianą też to było ale mam wrażenie że mniej. Z turbo wymieniony olej, wszystkie filtry, świece bo dwie miałem ukręcone. Sprawdzałem podciśnienia, turbine, przepływkę. Według danych jakie znalazłem na forum raczej wszystko wygląda podobnie też u innych. Pedał gazu według op com też reaguje prawidłowo.Jedyne co zauważyłem że jak jest zimno i zaraz po odpaleniu troszkę mocniej z dołu przycisnę ( w ramach rozsądku) silnik przez moment głośniej zaklekocze tak ok 1500 obrotów i wyżej od razu przestaje. Na ciepłym tego nie ma. Latem w największe upały potrafiło mi wywalić auto z kluczykiem ale w miedzy czasie znalazłem dziurę w dolocie i wymieniłem turbine więc nie wiem czy to wróci. Na tą chwilę zero błędów. Dziwi mnie że przy delikatnym przypompowaniu gazem viki odzyskuje wigor. EGR raczej wywaliłby błąd. Elobau nie mam bo to sedan. Nie mam punktu zaczepienia bez błędów. Pomiar od 0 do 100 10.8 wiec według danych fabryka a przy normalnej jeździe cos zamula. Przecież nie będę jeździł jak benzyną.....Trochę się rozpisałem ale chce przekazać jak najwięcej. Może IC jest nieszczelny i potrzebna jest dłuższa chwila zanim turbo uzyska odpowiednie ciśnienie ale nie wywalało by mi błędu? Nie wiem gdzie szukać już.
  10. U mnie gniazdo f19 jest wolne od adaptacyjnego oświetlenia drogi i tam właśnie jest plus na 2 pozycji i zostaje po odpaleniu silnika. Chcę podłączyć boxa do grzania świec żeby się nie załączały tylko od 7 stopni. On raczej pobór ma niewielki. Według instrukcji miałem się wpiąć w wiązkę pompy a tam wolę nie i ingerować.
  11. Owszem znajdę tylko czy tak śmiało pod wszystko mogę się wpinać np pod zasilanie pompy?
  12. Jak w temacie. Gdzie się najlepiej wpiąć (najlepiej z bezpieczników pod maską) gdzie się pojawia + po stacyjce ale dopiero na II pozycji czyli po zaświeceniu kontrolek i nie znika po odpaleniu silnika?
  13. W takim razie mnie uspokoiłeś. Podziękował.
  14. A to co dotykam palcem na drugim foto? Kolanko gumowe zakończone jakby tylko połowa jakiejś puszki (to coś plastikowe) Wygląda jakby był gwint na tym.
×
×
  • Create New...