Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

@ro

Forumowicz
  • Content Count

    205
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

@ro last won the day on May 9

@ro had the most liked content!

Community Reputation

5 Neutral

About @ro

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 01/30/1981

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Płock-Borkowo Kościelne/k Sierpca

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    VC 2,2 DTI

Recent Profile Visitors

1198 profile views
  1. Musze poczekać z testami aż będzie cieplej bo temperatura na dworzu spadła i juz auto naprawione
  2. Dziś kolejne auta z kluczykiem, odcinka mocy a op com zero błędów. Wziąłem pod lupe przepływomierz. Temperatura na zewnątrz 17st a silnika 86 st więc niby wszystko ok a jednak zastanawia mnie ilosc zasysanego powietrza na biegu jałowym. Gdzies wyczytałem ze powinno być 120kg/h a u mnie jest 175kg/h. Nie moge nigdzie znaleźć potwierdzenia ile to powinno tak naprawdę być. Jutro jak będzie gorączka spróbuje go odłączyć i zobaczę co będzie.
  3. Bo byłem pewny ze problem usunięty po wymianie zaworu a to pewnie temperatura na zewnątrz spadła i viki odzyskała wigor a nie wymiana zaworu pomogła. Inne wnioski nowy temat ale faktycznie bez sensu....poprawie się na przyszłość
  4. Witam. Z problemem walczyłem rok temu i teraz wraca. Jak temperatura na zewnątrz wzrasta do 25 stopni moja viki dostaje potężnej turbo dziury. Zaczyna jakoś jechać dopiero powyzej 2500 obr. Z dolu jest mega słaba. Dwa razy wywalilo auto z kluczykiem i odcinka mocy ale zanim wrocilem do domu op com nie widzi błędów. Krew juz mnie zalewa bo nie wiem za co sie zabrać. Wartosci turbo sprawdzane i sa zgodne z zadanymi. Przeplywomierz raczek wywalił by błąd. Moze IC mam zawalony?
  5. Czyli Twoj op-com to chinol. Program znajdziesz pewnie na chomiku wlasnie china clone.
  6. A gdzie kupiłeś tego op-coma?
  7. Wielkim znawcą nie jestem ale w kombi będzie grubszy zwój. Przykladowo z tą samą długością sprężyny ta od kombi tak nie siądzie jak ta przeznaczona do habety.
  8. Panowie ma ktoś może w swoim klekocie z przodu Lesjöfors 4063507 315mm? To wersja do 2.0t i chialem zobaczyć jak to wygląda przy dieslu. Ja mam 2.2 dti i nacisk na przednia oś 1075kg. Już utopilem kase w dedykowane lesjoforsy do mojego silnika i stoi jak seria a mialo byc niżej (ls 4063508). Czytalem że taki myk niektórzy robili z KYB z wersji od 2.0t do diesla ale po opiniach nie chce kyb. Z tyłu mam jakieś noname 269mm. i auto wygląda jakby było gotowe do startu w kosmos.
  9. Dziękuję kolego. Trafiłeś w dziesiątkę. Nie mialem juz czasu testowac dzis podczas jazdy ale panel klimy podswietla sie prawidlowo. Jest jednak az 7 błędów w GIDzie. Bede miał chwile to wrzucę screena bo dzis na wiecej nie pozwola dzieciaki.
  10. W skrócie auto VC 2.2 DTI 2004r. Mialem zestaw mcdc 2015 z cid-em i telefon nokii. Ncdc padłi wiec teraz kupiłem gid-a z oznaczeniem WZ czyli podobno bez logowania. Radio wywalone i wczoraj podmieniłem wyświetlacze. Zauwazylem ze telefon przestal się podswietlać a panel od klimy raz działa raz nie. Jak nie działa to sie i nie podswietla. I teraz co jest przyczyną? To ze nie wylogowałem cid-a czy to ze nie odlaczylem telefonu a moze wadliwy jest gid? Mam juz wymieniona manetke z BC ale jeszcze nie aktywowałem.
  11. A dlaczego chcesz zmieniac CID na GID jak masz sprawne ncdc2015? Ja tak wlasnie robie ale moje ncdc zdechlo i nic mi po CIDzie wiec zakladam GIDa z manetką i juz mam rafio na andku. No chyba ze chcesz lepiej grajace radio to ma sens. Tylko jak masz wszystko sprawne to mozesz sprzedac to jako komplet.
  12. Jak macie możliwość podmieńcie z kimś zawór. Może raz działa prawidłowo a raz nie aż się skończy całkiem.
  13. Możliwość zawsze jest ale przy wymianie turbiny z tego co wiem odlacza się jedynie podciśnienie od gruchy sterującej geometrią. Sprawdź op com jak ładuje turbo w czasie jazdy w porównaniu z ciśnieniem zadanym. U mnie siedział zawór sterujący od turbo. Swoją drogą będzie gwarancja na tą turbinę jak montował sam? U mnie był warunek że w gwarancji musiała być pieczątka warsztatu.
  14. Ja bym proponował Ci pojechać na szarpaki bo jak auto pływa a amory ok to dziwne trochę. Prędzej by siadło auto na tyle jak sprężyny mają dość albo pękają. Tu obstawiam że tuleje będą do roboty. Jak moja się rozkraczala robiłem i tuleje na bananach i na tych krótkich co trzymają geometrię też.
×
×
  • Create New...
UP