Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

hose

Forumowicz
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About hose

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    vectra c 1,8 + junkers

Kontakt

Recent Profile Visitors

259 profile views
  1. U mnie skrzypienie podczas hamowania, czy tez naciskania pedalu hamulca na postoju narastalo wraz ze zuzyciem tarcz z przodu. Wymienilem tarcze i skrzypienie zniklo. Dodam tylko ze tarcze mialy juz grubość 1mm ponizej normy.
  2. A ja poprosze raz jeszcze o podanie nr katalogowego gumy oslaniajacej tloczek zacisku (hamulec standardowy, tarcza pelna nie wentylowana 278 mm).
  3. Ktos tu juz polecal klocki Textara a co z tarczami tej firmy? Warto kupowac czy lepiej zostac przy polecanych Zimmermannach?
  4. Czy tą gumę osłaniającą tłoczek da się łatwo zdjąć i założyć? Potrzebuje wyczyścić tłoczek i przesmarować go wiec nie wiem czy od razu kupić nową gumę czy ta stara da się łatwo zdjąć i założyć. edit: W sobote rozebralem hamulec z lewej strony (oczywiscie tyl) z zamiarem wyczyszczenia i przesmarowania jarzma i tloczka (bardzo slabo odbija i powoduje przegrzewanie). Po dobraniu sie do tloczka okazalo sie ze guma oslaniajaca jest peknieta i przez nia dostaje sie woda z syfem powodujac jego blokowanie, niestety aby przesmarowac tloczek musze wymienic gume oslaniajaca na nowa, bybym zatem wdzieczny za podanie jej nr katalogowego (hamulec standardowy, tarcza pelna nie wentylowana 278 mm) i ew. jaki moze byc koszt takiej gumy.
  5. Czy tarcze na przod Mikoda Standard sa cos warte? Cena duzo nizsza niz w przypadku Zimmermannow ale zupelnie nie znam tej marki.
  6. Witam poszukuje w Krakowie sklepu, w ktorym kupilbym od reki uszczelke pod przepustnice (silniki Z18XE), stara jest przerwana w jednym miejscu i obawiam sie ze lapie lewe powietrze, pomozecie?
  7. OK, dzieki, w poniedzialek jade po klocki (znalazlem sklep, w ktorym sprzedaja TRW po 103 pln/kpl) mam nadzieje ze beda mieli jeszcze smar w jakis stosownych opakowaniach. Oby tylko pogoda dopisala bo nie mam garazu gdzie moglbym to zrobic.
  8. Wielkie dzieki za Twoje cenne uwagi. Z tego co kojarze jak sciagalem kolo to okladzin na klockach jeszcze troche bylo (maja ok.70.000 km) jednak cos trze jakby blach o blache wiec obawiam sie ze wewnetrzny klocek jest uszkodzony.Tak wiec klocki musze wymienic. Ten smar w sprayu ktory podalem w linku jest troche gesty, uwazasz ze da sie go wcisnac na tlok miedzy oring gumowy? Odpowietrzane sobie daruje i podjade do jakiegos warsztatu, orientujesz sie ile teraz kosztuje takie odpowietrzenie?
  9. Witam od pewnego czasu mam problem z blokowaniem sie prawego tylnego zacisku, dzieje sie tak szczegolnie podczas 2-3 dniowego postoju, w trakcie jazdy klocki ocieraja sie o tarcze, dodatkowo od pewnego czasu obserwuje podczas calkowitego zatrzymywania zgrzypienie w okolicy lewego przedniego kola (podczas naciskania na pedal hamulca). Planuje zdemontowac klocki z tylnego prawego i wyczyszczenie oraz przesmarowanie tloka zacisku, w zwiazku z tym mam kilka pytan : 1. czy aby wyczscic i przesmarowac tlok wystarczy lekko zsunac oslone gumowa czy trzeba go wykrecic? 2. jesli uda mi sie wykrecic tlok to moze sie wylac plyn? 3. czy do przesmarowania mozna uzyc smaru miedzianego np.http://www.centercar.pl/smar-miedziowy-spray-400ml-boll-p-731.html 4. czy ktos moze mi podac wymiary przyrzadu do wykrecania tloka? 5. czy wystarczy odpowietrzyc (podejrzewam ze przyczyna problemow moze byc jakis pecherzyk powietrza w tym zacisku) potem tylko ten prawy tylny zacisk? Bede wdzieczny za pomoc.
  10. A ja mam bardzo prozaiczne pytanie - jak sie sciagnie boczek z drzwi to na nie jest naklejona folia zabezpieczajaca przed dostawaniem sie wody do srodka, czy spowrotem przykleic ta folie?
  11. To ja teraz rozumiec. Jak dla mnie to pewna inspiracja, ze sie tak wyraze, teraz jak sie dostane do garazu (niestety nie mam swojego)to trzeba bedzie poszperac troche miernikiem po tych kabelkach.....
  12. A Ty spryciarzu.. Jeszcze jedno pytanie - jak wlacze swiatla to przciski sa podswietlone wiec dioda pali sie caly czas az nie zgasze swiatel?
  13. Ta kostka z ktorej bierzesz zasilanie to znajduje sie w tylnych drzwiach? Aktywowales wczesniej modul w drzwiach kierowcy aby pojawilo sie napiecie w chwili otwarcia drzwi, czy to napiecie juz tam jest? Czy w przedlifcie ta sie zrobic taki patent we wszystkich drzwiach?
  14. Ja w zeszlym roku wymienialem wklad (MERA) to nie bylo tam zadnej uszczelki - goscie osadzili obudowe na jakims silikonie termicznym.
  15. Ja znalazlem cos takiego, http://moto.allegro.pl/przystawka-do-kasowania-bledow-hid-warszawa-i1285469028.html http://moto.allegro.pl/xenony-hid-masz-problem-warning-canceller-i1285993514.html wg zapewnien sprzedawcy ten uklad wpina sie miedzy instalacje a przetwornice, niweluje to efekt stroboskopu i wyswietlania "spalonej zarowki". Interesuje sie sie HIDami od pewnego czasu i nurtuje mnie jedna kwestia czy przy montazu HIDow trzeba przeprogramowac kompa na ksenony i czy po takim przeprogramowaniu bedzie mozliwosc uzywania rowniez zwyklych zarowek H7 (np.dzisiaj mam ochote pojezdzic na "ksenonach" a jutro beda sobie swiecic normalne H7) czy trzeba bedzie spowrotem przeprogramowac komputer na uzywanie H7? Czy moze mi to ktos wyjasnic?
×
×
  • Create New...