Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

PtaQ90

Forumowicz
  • Posts

    519
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

PtaQ90 last won the day on October 30 2010

PtaQ90 had the most liked content!

About PtaQ90

  • Birthday 02/18/1990

Kontakt

  • GG
    5216508

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Łódź

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    Corsa B c20ne

Recent Profile Visitors

1356 profile views

PtaQ90's Achievements

Obeznany Vectrowicz

Obeznany Vectrowicz (3/7)

39

Reputation

  1. ja u siebie mam założony czujnik od poloneza włącza się praktycznie przy 92st także silnik jak stoisz w korku co chwila się chłodzi, czujnik kosztuje kolo 10-15zl i daje na prawdę dużo w porównaniu do seryjnego, jedyne co to trzeba zamiast wtyczki zrobić wsuwki na kabelkach i tyle dawno u siebie nie widziałem temperatury przekraczającej 94-96st
  2. identyczny objaw mam w c20ne przy "trzasnietym" TPS-e czyli czujniku polozenia przepustnicy, koniecznie sprawdz najpierw to, na allegro uzywki kupisz po 15-20zl
  3. dokładnie taki tylko sprawdź aby był na pewno do Twojego konkretnego modelu, bo z tego co kojarzę to były zależnie od wieku auta chyba inne ciut, ale mogę się mylić, nie kupuj na allegro, pojedź do sklepu i dostaniesz za podobną cene tylko bez czekania, aż sprzedający łaskawie wyśle ;p
  4. raczej skrajna przypadłość, wody do silnika się nie zalewa bo później są takie właśnie efekty, jak dla mnie masz gdzieś zatkany jakiś wąż ew. kanał w bloku kamieniem, lub pompa wody jest już na takim wykończeniu ze nie tworzy odpowiedniego ciśnienia... w ostateczności może to być zatkana nagrzewnica lub chłodnica. Jeśli okaże się że to kamień wystarczy zalać jakąś płukanką lub octem pojeździć trochę i zlać, powinno pomóc, ale niech się tutaj też wypowiedzą inne osoby
  5. ale tutaj nie potrzeba wymieniac szczek, jeszcze na nich troche pojezdzisz, musisz kupić tzw zestaw regeneracyjny, wszystkie sprezynki prowadniczki i inne małe badziewia znajdujące się w bębnie które mogą korodować i sie po prostu zuzywac, kosztuje taki zestawik kolo 20-40zł zaleznie od jakosci podzespolow wymieniasz sobie wszytko na spokojnie i bedzie jak najbardziej ok
  6. a moze linka sie blokuje? wez wszedzie gdzie sie da w okolicach linki nakituj smaru miedziowego, moze pomoze
  7. wersje z klima miały obieg zamknięty. Chyba ze strzałeczki w około znaczyły coś innego
  8. Jedne miały w okolicy nadkola od strony kierowcy, lub od drugiej mogę się mylić w każdym bądź razie okolice któregoś nadkola, a jedne miały podobno pod grillem, ale się jeszcze z takowymi nie spotkałem. Generalnie szukaj pod spodem okolice zderzaka i grilla takiego czegoś * *zdjecie zaczerpniete z obrazkow gógle
  9. sprawdzałeś wszystkie kable prądowe? czy gdzieś przypadkiem nie gubi masy ? ja w nissanie mialem podobny objaw, tyle ze nie palila mi sie w ogole dioda od ładowania akumulatora, okazało się że jakaś dioda w alternatorze padla i trzeba było wymienić mostek, po wymianie tego wszystko poszlo, co jak co ale nissan ma troche inna elektronike i to niekoniecznie moze byc wina tego. Rozrusznik jak wymieniales, to wymieniales caly, czy tylko silnik? moze to wina bendix-a ?
  10. ta ala evo fajna, na prawdę fajna z wyglądu ale nie wyobrażam sobie mieć czegoś takiego, podjeżdża na światłach takie "evo" i pod maska radośnie brzmi sobie kle kle kle kle kle klekocik w dodatku bez większego polotu, gdy by to byl jakiś z mocą 3.0 V6 to ok, ale tak to bynajmniej zawiało by dziwnie a ta czerwona to na prawde baaaaajka, ładniejszej VB nie widzialem, tylko jedyne co mi tam nie podchodzi to kierownica, reszta to istne marzenie
  11. Już dzisiaj sobie poradziłem, założone konwertery, wszystko ładnie śmiga, w końcu hertze mogą zagrać pełnią swojej mocy napędzane przez crunch-a a lanzar w bagażniku zasilany alpine również sprawuje się świetnie Jakość dźwięku jest na prawdę dobra, niedoskonałości konwertera idzie poprawić ustawieniami radyjka i wszystko gra cacy bez najmniejszych przesterów przy większej głośności wzmacniacz ukryty pod schowkiem pasażera, także miejsca nic nie pozajmowane a przez wyswietlacze wzmacniacza jest minimalnie podswietlane miejsce na stopy
  12. Mam taki problemik, mianowicie w radyjku mam wyjścia chinch tylko na suba który jest podłączony prawidłowo. Niedawno od znajomego odkupiłem wzmacniacz 4 kanałowy alpine 3555 który słynie z podobno b.dobrej jakości dźwięku. Sygnał do niego podawany jest wyłącznie z chinche. Tutaj pojawia się problem, mianowicie jak podłączyć owe cudo z kostki iso? Głośniki to 4x hertz dsk 165 oczywiście z tweeterami. Czy wystarczy kabelek głośnikowy przy kostce iso uciąć, przedłużyć, dorobić końcówkę chinche[gdzie plus, a gdzie minus?] wpiąć pod wzmacniacz i tak każdy głośnik osobno ? a pozostałe kable które pozostały podłączyć w wyjścia wzmacniacza? dalej już nie będzie problemu, tylko tak jak mówiłem mam problem jak rozwiązać podłączenie i uzyskanie sygnału ISO -> wzmacniacz. Widziałem te konwertery, ale generalnie nie cieszą się dobrą opinią o jakości dźwięku :/ Ewentualnie mogę zamienić wzmacniacze, alpine pójdzie na tył zasilać suba [wiem, mało mocy, ale myślę o innym wzmaku pod suba]a pod głośniki moge dać crunch v-4004 z tego co widziałem ma złącze "hi input" które by pasowało pod głośniki, tylko kwestia skąd wziąć taką wtyczke. Zdjecia cruncha znalezione w necie.
  13. nawet na tyle grafika pasuje ;D:D
  14. jedyne co mi się podoba to ze zmienił kolor na chyba najładniejszy rodem z OPC tył jeszcze do zniesienia, chociaż i tak seria jest 2x ładniejsza, ale przód to już po prostu masakra... jak batmobil ;/
×
×
  • Create New...
UP