Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Morrow

Forumowicz
  • Content Count

    336
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Morrow last won the day on November 14 2013

Morrow had the most liked content!

Community Reputation

11 Neutral

About Morrow

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 11/17/1985

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Gdynia

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    Vectra C 1.9CDTI 150KM 2006r

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam, nie wiem czy dobre miejsce czy nie, mój rozbitek pojechał w świat i zapewne będzie klepany na cacy - mocno walnięta nie była ( pas przedni wygiął lewą podłużnice ). charakterystyczna rzecz której raczej nie będzie się im chciało wymieniać to listwa pod prawym nawiewem ( przy lcd ) jest odbarwiona ( wyciekł mi kiedyś zapach do auta 😕 ) Gdyby były potrzebne więcej danych to dopiszę
  2. ale chyba wszyscy którzy chcą coś robić to już wiedzą gdzie dany element jest szczególnie że w samej komorze jest dość luźno, to raz, a dwa że jak ktoś niewie to i tak szuka tematu o danym temacie a tam jest wszytsko wyjaśnione.
  3. nie patrz na komputer tylko ile Ci spali a ile wlałeś paliwa ( policz sobie sam ) , komputer pokazuje orientacyjnie i akurat tam można zrobić korekcje spalania i wyrównać wskazania do tego co realnie pali auto.
  4. jak dobrze przeliczam to 30 mniej więcej równa się 1atm a zakres prawidłowego podciśnienia to zakres -0.8 do -1 więc wygląda okey, dodatkowo jak pompa pada to pojawia się w wężykach olej. wydaje mi się że na turbo podciśnienie powinno być większe ( tutaj ktoś bardziej obeznany powinien się wypowiedzieć ) , być może zaworek przepuszcza sam w sobie ( ja tak miałem w Vectrze B ) .
  5. na filmie słabo słychać, ale jeżeli słychać bardziej z prawej strony auta ( za kołem ) to może być koło pasowe ( w skrajnym przypadku potrafi się zerwać a pasek w uszkodzić obudowę rozrządu i sam rozrząd ) . Wjedź na kanał i zdejmij osłonę będzie widać czy je telepie a na wyłączonym silniku może mieć luz. A jak nie masz takiej możliwości to do mechaniora by zdjąć pasek i zobaczyć czy będzie cisza.
  6. jeżeli czarny to według mnie gdzieś jest nieszczelność w dolocie ( btw w 2008 niebyło chyba fabrycznych bez dpf więc raczej wycięte a jak wycięte to i może tablice błędów wywalili :/ ) , turbo słychać rozumiem na zimnym dopóki się nie nasmaruje i nagrzeje ( jak tak to bym się za bardzo nie przejmował ) . Co do klap ruszają się a niema oleju wokół nich ?
  7. na kompie jakieś błędy ? jaki kolor dumy ? kolektor sprawny ? egr sprawny ? dpf wypalony prawidłowo ?
  8. po pierwsze komp, po drugie filtr paliwa kiedy był zmieniany ?, po trzecie pompa w baku może trzasła, po czwarte smog zawalony , po piąte brak paliwa albo zapowietrzanie się itp itd można sobie wróżyć.
  9. ESP można chyba wyłączyć dotykając jakiś pin z wtyki gniazda abs z masą ( tak chyba robi guzik od esp )
  10. ogólnie pod czujnik deszczu i światła szyba ma "okienko" aby odsłonić czujnik ( szyba ma te krawędzie zaczernianie i w miejscu czujnika ich niema ) , co do lustra to po wymianie na fotochrom wypadało by i tak zmienić obudowę aby przykryła czujnik i szerszą stopkę lustra wraz z wtykami.
  11. chyba w BCM - Synchronizacja lusterek ( czy jakoś tak ) - opcom powinien dać rade
  12. ogólnie programuje się centralkę ale gdzieś na forum migneło mi że jakiś moduł tego nie ogarnia Programowanie centralnego zamka: Otwieranie wszystkich drzwi na raz Jeśli mamy centralny zamek ustawiony w taki sposób, że po jednym przyciśnięciu przycisku na pilocie otwierają się tylko drzwi kierowcy a dopiero po drugim kliknięciu cała reszta można to łatwo przeprogramować, żeby działało od razu na wszystkie drzwi: 1. Włączyć zapłon 2. Wyłączyć zapłon i wyjąć kluczyk 3. Nacisnąć wyłącznik zamykania drzwi po stronie kierowcy (pod sterowaniem szyb) i trzymać 4. Nacisnąć na kluczyku na przycisk otwierania drzwi i trzymać 5. Po ok. 2-5 sek zabrzmi dźwięk i już mamy aktywowaną nową funkcję Do stanu pierwotnego można powrócić stosując dokładnie tą samą procedurę.
  13. ad 1) raczej się nie da bo nie było takiej opcji fabrycznej, ad2 ) trzeba kompa podłączyć i wyłączyć tą opcje.
  14. Masz skórę albo pół skórę ? może te w tyki są do mat grzewczych na tylne siedzisko ?.
×
×
  • Create New...