Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Morrow

Forumowicz
  • Zawartość

    334
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

Morrow wygrał w ostatnim dniu 14 Listopad 2013

Morrow ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

10 Neutral

O Morrow

  • Urodziny 1985.11.17

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Gdynia

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    Vectra C 1.9CDTI 150KM 2006r
  1. Pompa vacum

    jak dobrze przeliczam to 30 mniej więcej równa się 1atm a zakres prawidłowego podciśnienia to zakres -0.8 do -1 więc wygląda okey, dodatkowo jak pompa pada to pojawia się w wężykach olej. wydaje mi się że na turbo podciśnienie powinno być większe ( tutaj ktoś bardziej obeznany powinien się wypowiedzieć ) , być może zaworek przepuszcza sam w sobie ( ja tak miałem w Vectrze B ) .
  2. Z19DTH

    na filmie słabo słychać, ale jeżeli słychać bardziej z prawej strony auta ( za kołem ) to może być koło pasowe ( w skrajnym przypadku potrafi się zerwać a pasek w uszkodzić obudowę rozrządu i sam rozrząd ) . Wjedź na kanał i zdejmij osłonę będzie widać czy je telepie a na wyłączonym silniku może mieć luz. A jak nie masz takiej możliwości to do mechaniora by zdjąć pasek i zobaczyć czy będzie cisza.
  3. Pompa vacum

    jeżeli czarny to według mnie gdzieś jest nieszczelność w dolocie ( btw w 2008 niebyło chyba fabrycznych bez dpf więc raczej wycięte a jak wycięte to i może tablice błędów wywalili :/ ) , turbo słychać rozumiem na zimnym dopóki się nie nasmaruje i nagrzeje ( jak tak to bym się za bardzo nie przejmował ) . Co do klap ruszają się a niema oleju wokół nich ?
  4. Pompa vacum

    na kompie jakieś błędy ? jaki kolor dumy ? kolektor sprawny ? egr sprawny ? dpf wypalony prawidłowo ?
  5. po pierwsze komp, po drugie filtr paliwa kiedy był zmieniany ?, po trzecie pompa w baku może trzasła, po czwarte smog zawalony , po piąte brak paliwa albo zapowietrzanie się itp itd można sobie wróżyć.
  6. Który bezpiecznik od TC

    ESP można chyba wyłączyć dotykając jakiś pin z wtyki gniazda abs z masą ( tak chyba robi guzik od esp )
  7. Czujnik deszczu i zmierzchu

    ogólnie pod czujnik deszczu i światła szyba ma "okienko" aby odsłonić czujnik ( szyba ma te krawędzie zaczernianie i w miejscu czujnika ich niema ) , co do lustra to po wymianie na fotochrom wypadało by i tak zmienić obudowę aby przykryła czujnik i szerszą stopkę lustra wraz z wtykami.
  8. a podłącz stary, może jakiś moduł się zawiesił ?
  9. chyba w BCM - Synchronizacja lusterek ( czy jakoś tak ) - opcom powinien dać rade
  10. zamykanie drzwi z pilota

    ogólnie programuje się centralkę ale gdzieś na forum migneło mi że jakiś moduł tego nie ogarnia Programowanie centralnego zamka: Otwieranie wszystkich drzwi na raz Jeśli mamy centralny zamek ustawiony w taki sposób, że po jednym przyciśnięciu przycisku na pilocie otwierają się tylko drzwi kierowcy a dopiero po drugim kliknięciu cała reszta można to łatwo przeprogramować, żeby działało od razu na wszystkie drzwi: 1. Włączyć zapłon 2. Wyłączyć zapłon i wyjąć kluczyk 3. Nacisnąć wyłącznik zamykania drzwi po stronie kierowcy (pod sterowaniem szyb) i trzymać 4. Nacisnąć na kluczyku na przycisk otwierania drzwi i trzymać 5. Po ok. 2-5 sek zabrzmi dźwięk i już mamy aktywowaną nową funkcję Do stanu pierwotnego można powrócić stosując dokładnie tą samą procedurę.
  11. ad 1) raczej się nie da bo nie było takiej opcji fabrycznej, ad2 ) trzeba kompa podłączyć i wyłączyć tą opcje.
  12. Masz skórę albo pół skórę ? może te w tyki są do mat grzewczych na tylne siedzisko ?.
  13. Czuc spaliny w kabinie

    zakładam przepaloną "plecionkę" znajduje się w takim miejscu że niestety przy przepaleniu spaliny lecą do kabiny.
  14. a sterownik (przekaźnik ) świeć żarowych wymieniałeś na inny od kogoś na próbę ? z tego co pamiętam jest tam taki sam jak w 2.0 z vectry b a on u mnie powodował właśnie problemy z odpalaniem i błedy.
  15. a jakie masz ciśnienie ? może po prostu za niskie ? ( świeci się chyba od 2.0 w dół - ale to też podobno mozna techem zmienic ) . Jak rozumiem kompa nie podpinałeś aby zobaczyć czy jakieś błedy w module TMPS są ?
×