Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Morrow

Forumowicz
  • Zawartość

    307
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

Morrow wygrał w ostatnim dniu 14 Listopad 2013

Morrow ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

9 Neutral

O Morrow

  • Urodziny 1985.11.17

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Gdynia

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    Vectra C 1.9CDTI 150KM 2006r
  1. 30litrów/100km to przy wypalaniu DPF, może Ci się wypala i dlatego tak Ci szaleje co ?
  2. Z19DTH gasnie w czasie jazdy

    Pytanie czy jak wyprogramowali to czy nie wywalili mapy błędów, i masz jakiś błąd ale niema możliwości sprawdzenia. raczej silnik bez błędów sam nie zgaśnie :/
  3. Włącznik podnoszenia szyb

    Jop, ja ciągnę kabel i śrubokrętem pcham za tą "kulkę" w stronę wyjścia w tyku.
  4. ja w Viki B w 2.0 robiłem pompę wraz z sterownikiem tutaj : Diesel Service. Wika-Czarnowski Adam UL. ZAKOPIAŃSKA 13 81-314 Gdynia Pomorskie 58 620 50 03 58 621 11 85 trochę nie Twoje rejony ale może kogoś polecą z Twoich okolic.
  5. niema co tej listwy próbować przyczepiać bo i tak odpadnie, masz tak zawalony kolektor że klapki pewnie miały problem z obracaniem się i się listwa zerwała, albo ma już tyle lat i km przejechanych że ośki się wyorbiły. Tak czy siak najlepszym rozwiązaniem wymiana na zaślepiony albo czyścić Twój i zaślepiać.
  6. Włącznik podnoszenia szyb

    ona ma takie dwie kulki, coś ala zatrzask, trzeba ją po porstu wysunąć siłowo lub pomóc sobie wkrętakiem.
  7. Montaż TPMS

    kiedyś kogoś się pytałem i podobno ciężko jest rozebrać ten czujnik na wentylu. U mnie też padła bateria w jednym z kół niestety i niewiem czy mam AA czy AC ( po lift ). Nowy czujnik ponad 300zł a używka, niewiem na ile znów bateria wytrzyma
  8. w fotelu pasażera musi być czujnik zajętości oraz czujniki w zapięciach pasów ( z tego co wiem w przedliftach było w poliftach praktycznie brak )
  9. a masz drugi kluczyk ? spróbuj nim.
  10. a w jakim to module ? bo zacząć by wypadało od przeczyszczenia styków.
  11. z tego co wiem to pomiar % "zapchania" filtra jest liczony szacunkowo i może być faktycznie tak że filtr jest zapchany, rozłącz nachwile puche DPF'a powinien chodź na chwile odzyskać moc.
  12. może CIM albo imo wariuje ? kompa podpinałeś ? rozumiem że napięcie na aku odpowiednie
  13. Trzęsie przy prędkości 140km/h

    Może amory są już do wymiany i przy hamowaniu/ruszaniu nie trzymają się dobrze drogi i opona "skacze" przez co zużywa się nieregularnie po całym obwodzie ?
  14. Sam mechanizm bardzo łatwo rozebrać. U mnie przy kupnie okazało się że zapieczona była ośka wycieraczki w samej obudowie mechanizmu więc musiałem całość rozłożyć. Trzeba zdjąć tapicerkę z klapy, ramie wycieraczki i potem raptem pare śrubek i zdejmujesz cały mechanizm. Sam mechanizm też skręcony na parę śrubek. W środku jest silnik elektryczny + ślimak + zębatki, więc jak zobaczysz to na oczy to raczej obadasz co może piszczeć ( warto to nasmarować)
×