Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

kukli

Forumowicz
  • Ilość treści

    340
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

kukli wygrał w ostatnim dniu 6 Lipiec 2012

kukli ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

30 Best

O kukli

  • Ranga
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Dzierżoniów / Świdnica

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Nighthawk VC GTS 2.2

Ostatnio na profilu byli

1 794 wyświetleń profilu
  1. Najlepszy efekt otrzymasz strojąc antenę w centralnym punkcie pojazdu na jego szczycie - dach. Na twoim obazie to pkt. 1. Ewentualnie punkt 5 - środek klapy tylnej (efekt będzie gorszy niż na środku dachu, ale nadal lepszy niż na pozostałych punktach). Ale jedna uwaga - tylko w przypadku kiedy antena wystawać będzie ponad wysokość dachu , co najmniej na 50 cm ponad linię dachu, stojąc na klapie tylnej...
  2. mniej więcej jak: "nie wiem jak to jest u jednorożców, ale konie tego nie mają"... pomogłeś ostro. a w VB czujnik temperatury powietrza to też nie jest to samo co przepływomierz...
  3. Jakiego kompa? Jakie oprogramowanie diagnostyczne? OP-COMem można sprawdzić i klapy i sprężarkę...
  4. Zapomniałem o tym temacie... potwierdzam informację kolegów odnośnie zapytania wcześniejszego - te emulatory nie tylko w teorii ale i w praktyce się sprawdzają. Jestem już dawno po montażu (polecam mosiężny, kątowy) i nie ma żadnych problemów. Przy wykręcaniu z rury wydechowej sondy warto podgrzać ją solidnie palnikiem aby się wykręciła, nie uszkadzając gniazda. Dobrze że kata wywaliłem, bo u mnie się dosłownie stopił... a kawałki były rozdmuchane po całym wydechu :/
  5. 3 sztuki nowe ... czy używane z demontażu ?
  6. Nie mam teraz możliwości, bo auto oddałem elektrykowi (ale jemu już brak pomysłów właśnie) wraz z Op-Comem żeby mógł na bieżąco sprawdzać błędy. Ogólnie to co było na ESP, tempomacie, TC i ABS było spowodowane nieprawidłowościami podawanego sygnału do sterowników, że pedał hamulca wciśnięty... Jeden jedyny błąd na REC to "napięcie za niskie / przerwa w obwodzie 3-go światła stop" up. Czujnik pedału hamulca po drugiej wymianie pomógł. Stary - uszkodzony Nowy - uszkodzony Drugi nowy - zadziałało
  7. Witajcie, Mam problem z moją VC - mianowicie świecą mi się cały czas światła stopu - to tak w skrócie, a szczegóły poniżej. Awaria nie była skutkiem czegoś innego - raczej z dnia na dzień. Na komputerze pokładowym wywaliło info "sprawdź 3-cie światło stopu". Od tego momentu świecą cały czas światła stopu (jeśli auto jest na zapłonie lub silnik jest uruchomiony). Na op-comie odczyt błędów "brak obwodu trzeciego światła stopu" czy coś w ten deseń. Fizycznie - światła cały czas się świecą jeśli auto ma włączony zapłon lub gry pracuje silnik. Moje auto ma automatyczną skrzynie biegów i do niej podawany jest sygnał (do tempomatu, ESP, TC też) że pedał jest wciśnięty, bo bez dotykania go mogę zmieniać biegi, tempomat się nie aktywuje (bo przecież hamulce są "wciśnięte"), ESP nie działa bo wywala błędy, TC nie działa bo wywala błędy ... wszystko przez to, że inne urządzenia odbierają sygnał "hamulec wciśnięty". Co robiono: czujnik w pedale - sprawny, wymieniony na nowy trzecie światło stopu - sprawdzone, obwód ok, działa jak należy żarówki - ok REC - sprawdzony, podmieniony na inny, zero poprawy, dalej to samo bezpieczniki - sprawdzane (nawet wyjęcie bezpiecznika świateł hamowania ich nie wyłącza) łącznik gumowy między nadwoziem a klapą - sprawdzony - przewody ok brak pomysłów już, a problem niby nijaki, ale jednak bardzo kłopotliwy... Ktoś przerabiał podobną sprawę? A może są pomysły jeszcze co sprawdzić i za co się zabrać? Z góry dziękuję za chęć pomocy...
  8. Tak jak koledzy Ci napisali - da się, przerabiałem ten temat w swojej VB Ale pytanie moje jest następujące... po cholerę Ci to? skoro one przecież i tak praktycznie światła nie dają żadnego sensownego... to po co ? Jako gadżet "aby były" ? Jeśli tak, to uprzedzam - robota nie warta zaangażowania i czasu, jeśli i tak będzie przecież bez żadnego efektu dla Ciebie ...
  9. Sprawdź poziom płynu chłodzącego... jest w normie (jak przed zalaniem) czy nie ma wcale ?
  10. Czyli co, mówisz że te wstawione powyżej prze mnie emulatory się sprawdzają ? Żadnych problemów, błędów itd ?? A technicznie jak to wyszło? Sondę wkręcasz w emulator, a emulator w miejsce sondy ?
  11. No dokładnie... tylko cenowo dlatego szukamy innych rozwiązań A "programowo" OP-COM lub TECH2 nie dadzą rady, prawda ?
  12. Znalazłem takie coś na allegro: http://allegro.pl/ocynkowany-emulator-sondy-lambda-do-opel-i4223202055.html Mechaniczny emulator sondy lambda... Teoretycznie ma to sporą możliwość zadziałania ze względów praw fizyki... Elektroniczne emulatory nie działają, to już wiemy, bo szyna CAN w VC jest tak czuła, że zaraz wykrywa różnice i wywala błąd. Mechaniczny ma w teorii prawo bytu... sonda lambda robi pomiar spalin z danego przeływu. Przy katalizatorze - pomiar jest w normie. Jeśli wywalimy katalizator - mieszanka gazów jest za duża więc wywala błąd. Mechaniczny emulator ogranicza ilość gazów dopływających do sondy - tym samym CO2 (dwutlenek węgla) w mniejszej ilości dociera do sondy. Skoro dociera w mniejszej, ograniczonej ilości, to istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo że ich stężenie zmieści się w normie prawidłowej - przez co komputer nie będzie wywalał błędu. To tylko teoria... dlatego pytanie - może ktoś to przerabiał w praktyce ??? Albo myśli podobnie ?? Albo chce spróbować u siebie i się podzielić doświadczeniem ? Ponoć najprostsze rozwiązania są najlepsze... "budowa" tego emulatora jest jak budowa cepa... a może właśnie o to chodzi i sukces tkwi w prostocie żeby sondę 'przytkać' ?...
  13. Rozumiem. Może ktoś inny przerabiał temat i mógłby opisać swoje doświadczenia ?
×
×
  • Utwórz nowe...