Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

karol307

Forumowicz
  • Ilość treści

    86
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O karol307

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 1976.03.18

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Otwock
  • Zainteresowania
    Motoryzacja
    Elektronika

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra C 05' Z1.9DTH, Corsa D 2007 Z1.3DTH

Ostatnio na profilu byli

735 wyświetleń profilu
  1. Witam kupiłem insignie z fabrycznym eberem D5WS i mam problem z odpaleniem pieca. Pompka obiegu pracuje pompka paliwa pyka dmuchawa rozpedza sie dym biały a odpalic nie chce, po kilku prubach zaczęła kapac ropa nz wydechu, prawdopodobnie swieca. Macie może jakieś namiary gdzie kupić świece (jej numery) a moze jakiś serwis od webasto godny polecenia w okolicy warszawy
  2. Dobre pytanie, czekałem kiedy ktoś o to zapyta. Nie bede lał wody tak sie kończą kombinacje przy akumulatorach tak to zostawmy. Najważniejsze że problem rozwiązany i przy okazji wyczyściłem przepustnice z oleju A ja tylko poprosiłem o pomoc a temat jak zwykle rozdmuchany he he he EDIT : Właśnie dlatego napisałem, że to koniec OT !!!
  3. Normalnie czary mary Bląd wyskakiwal jak wlaczalem zaplon i czekalem jakies 15sek. Pojechałem do kumpla podłączyłem jego viki zeby sprawdzić odczyty z listy diagnostycznej i jest tak jak u mnie wiec uspokoiłem sie. Sprawdziliśmy czy klapy działają jak błąd nie nie występuje podczas pracy silnika było ok. Test elementów wykonawczych klapy na zgaszonym silniku było ok, a błąd dalej występował. Uruchomiłem silnik kilka razy nie czekajac na wystąpienie błedu (klucz w stacyjke i zapłon) i co widze błębu brak !!!!!!!!!!!!!!. Nie wyskakuje jak jest zaplon wlaczony i podczas jazdy spokój Mam wrażenie że ten sterownik od klap coś zaświrował przez odlaczenie aku i musiał sie ponownie zadoptować jak narazie jest ok zobaczymy co dalej bedzie. Teraz czyszczenie przepustnicy z oleju i dalej jazda. NIE ODŁACZAJCIE AKUMULATORA JAK PRACUJE SILNIK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ś
  4. Ładowanie jest, alternator ok. Czyli to mógł być zbieg okoliczności z tym błędem, a to rozszezenie (62) z błedu 1109-62 co oznacza. No i jeszcze jedno czy ten odczyt w % z przepustnicy na stałym poziomie 5% jest prawidłowy?
  5. Dzieki za odpowiedz. Faktycznie w przepustnicy jest olej niewiedziałem tylko czy jet tam fabrycznie wiec go nie wylałem . Podczas przeglądania parametrów pracy mam odczyty w % z klap z egr a przepustnica stoi na 5% jak dodaje gazu i nic nie zmienia sie, w momwncie wystąpienia błędu klapy i egr zatrzymują sie na 5 i 4% i kluczyk na szafie. Czy odłączenie aku podczas pracy mogło coś uszkodzić?
  6. Witam Mamm troche dziwny przypadek, wczoraj został odłączony akumulator z mojej Viki na uruchomionym silniku auto pracowało chwile normalnie nastepnie zaczeło szarpać i zgasłoPo ponownym podlaczeniu akumulatora samochud uruchomił sie normalnie ale kluczyk i zaczą wyświetlać nieznany błąd P1109-61 i P1109-62 (zczytane opcomeem) i ten pierwszy udało się usunąć natomiastdrugi cały czas obecny. Samochód do całejakcji z akumulatorem był w pełni sprawny zadnych błędów przyjechałem z trasy 200km działał jak złoto, kolektor był wymieniany na nowy w 2010r przejechane ma jakieś 30kkm, klapy ruszaja sie listwa nie spadła. Wracając do błędu na włączonym zapłonie błędu nie można usunąć po uruchomieniiu można ale jak przytrzymam na obrotach ok 3500 to zaraz wskakuje, usuwam na pracujacym silniku wyłączam zapłon, włączam i ponownie jest !!!! Prosze o jakieś sugestie.
  7. Wymieniłem ten trefny wtryskiwacz, reszta była czyszczona, wlewałem kilkukrotnie STP, przysłoniłem EGR. Problem nie występuje odpukać
  8. Witam szperałem i znalazłem na YouTube zdjęcia z remontu Y30DT Jeżeli uważacie że zaśmieca proszę o usunięcie Ooo już było przepraszam!!
  9. Witam Jak jest samochód z kluczykiem to jest błąd odczytać nie wróżyć z fusów, może to być EGR, ale nie wiadomo.
  10. Witam Na przednim pasie po prawej stronie widoczny po otwarciu maski wchodzą do niego własnie te dwa przewody "rurki" podciśnieniowe o których już pisałem i złącze elektryczne z dwoma kabelkami a tu link jak wygląda http://allegro.pl/zawor-czojnik-turbiny-opel-vectra-c-1-9-cdti-i1384480452.html
  11. Witam A sprawdzałeś przewody gumowe (podciśnieniowe) od vacum do elektrozaworu turbo i do akumulatora podciśnienia często parcieją na łączeniu (tuż za elektrozaworem) i w efekcie spada podciśnienie, odcina turbinę i błąd niskiego ciśnienia doładowania gotowy
  12. Witam ja też wymieniłem rozrząd podobno był wymieniany w 2007 przy 122kkm nie byłem pewny czy pompę zmienili bo pasek był spoko widziałem przy okazji wymiany kolektora, teraz mam 191kkm. Kupiłem cały na SKF-ie rolki pompa pasek Gates dałem 500, wymiana + litr płynu GM na dolewki 300, Spokój BEZCENNY!!!!!!!!! Wnioski po wymianie: Pasek contitech był ok rolka prowadząca nie wiem jaki producent była ok Rolka napinająca INA wyczuwalny luz na boki!!! pompa chyba pierburg z 2007 wyczuwalny luz na boki !!! Zrobione było od wymiany 69kkm a 2 elementy miały wyczuwalne luzy do 120kkm to mogły by nie wytrzymać !!!
  13. Witam zapomniałeś jeszcze o kolektorze który juz nie kosztuje 399 i nastawniku. Ja wymieniłem kolektor na nowy i uszczelki i inne i wiem ile to kosztuje i żałuje ze po tej operacji nie zamontowałem tej blaszki z otworami, ostatnio zdemontowałem przepustnice egr z nowego kolektora przebieg 20kkm i jest tragedia czarny od syfu zaklejone w 50% kanały przy przepustnicy sadzą po wyczyszczeniu wszystkiego tam gdzie mogłem sie dostać nie mówię o wnętrzu kolektora bo pewnie by się przydało zamontowałem ową blaszke jeżeli ma uchronić przed nadmiernym zasyfianiem się kolektora to jestem ZA tym bardziej że nie blokuje całego przepływy spalin tylko go ogranicza. Jak chcesz mieć kopa to trzeba rozejrzeć się za silnikiem 2,8 turbo najlepiej od OPC i masz od razu kopa a nie blaszką za 25 zeta syf zostaje w EGR, i o wiele łatwiej jest go wyczyścić lub nawet wymienić za 399 niż cały kolektor.
  14. Witam może trochę późno ale ostatnio nie miałem zbytnio czasu, kumpel w swojej viki miał to samo wymieniliśmy czujnik na używany jest ok mogę podać ci namiar na gościa z Radomia ma handluje częściami do opla ma te czujniki coś ok 100. Nowy w ASO ok 1100pln
  15. Witam mam częściowego lifta jeden z kluczy które, dostałem (2 szt.) to właśnie jest scyzoryk taki jak był pokazany na allegro tyle że z przyciskiem do klapy bagażnika no i wszystko działa. Możliwe że poprzedni właściciel za granica wymienił na taki właśnie klucz, kumpel ma tez VC z 2005 i też jednym z kluczy które dostał jest scyzoryk
×
×
  • Utwórz nowe...