Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

tomek301

Forumowicz
  • Content Count

    115
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

tomek301 last won the day on March 20 2014

tomek301 had the most liked content!

Community Reputation

2 Neutral

About tomek301

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 02/04/1970

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Końskie
  • Zainteresowania
    elektronika, motoryzacja, automatyka i takie tam

Dodatkowe pola

  • Województwo
    świętokrzyskie
  • Auto
    Vectra C 1.9 DTH GTS

Kontakt

  1. Kolega pokazał tylne zawieszenie A ja pisałem o przednim Myślę że tu: http://gmpartscatalog.com/opel/vectra-c-2002-2008-11--7-1-front-axle-crossmember/#p-ope-302571 będzie dobrze widać Pozdrawiam Tomek
  2. Witam Również przeżyłem walkę z dziwnymi stukami z prawego przodu ja oprócz tego co powyżej wymieniłem gumy stabilizatora, podstawiałem amory, do tego wymieniłem jeden drążek kierowniczy ponoć drugi ani drgną (a ten co był wymieniany tez luz miał znikomy) końcówki drążków i porostu ręce opadały mi już do tego auto miało tendencje do myszkowania po drodze. W końcu zaprzyjaźniony mechanik stwierdził ze nie podobają mu się tylne tuleje sanek choć ponoć luzu nie miały (te do których przykręcone są te wsporniki do nadwozia) i szok po wymianie auto stało się sztywniejsze przestało stukać jeździ prosto a ja jestem szczęśliwy :)))
  3. Święte słowa Ja jestem zdania że same podzespoły sa mniej istotne choc nie bez znaczenia a najważnieszy jest Gazownik który potrafi to zainstalować i wystroić. pozdrawiam Tomek
  4. Witam No tak wkońcu jest to wyjście słuchawkowe w mp3 czy telefonie które ma zapewnić moc na słuchawkach a nie wyjście sygnału audio m.cz. dlatego jak Kolega pisał mamy klasyczny przykład przesterowania przedwzmacniacza w CDR2005. Pozdrawiam Tomek
  5. Witaj Standard sygnału m.cz. audio dla współpracy różnych urządzeń dla wejścia AUX najczęściej waha się od 200 mV przy rezystancji wejściowej około 22 kOhma do 775 mV przy rezystancji wejściowej 600 Ohm w zależności od producenta i typu urządzenia. Norma ISO mówi o wytrzymałości około i +12dB na przesterowania wejścia ( o ile dobrze pamiętam) później możemy mieć duże zniekształcenia. Niestety nie mam pod ręką schematu CDR 2005 i nie wiem jaki poziom napięcia jest akurat na wejściu Układu Scalonego ale zawsze jest to kwestia dopasowania sygnału wyjściowego z urządzenia do czułości przedwzmacniacza lub wzmacniacza. Kondensatory stosuje się dla odseparowania potencjałów napięć stałych między wyjściem jednego wzmacniacza a wejściem innego. Wejście AUX fabryczne ma określony standard i jest dopasowane do poziomów sygnałów urządzeń które chcemy podłączyć i dlatego wszystko działa prawidłowo. Wydaje Mi się że w przypadku Kolegi problemu z jakością odtwarzania z mp3 mógł nastąpić błąd w podłączeniu dorabianego AUX w CDR 2005 lub wadliwe (źle podłączone) kondensatory w torze sygnałowym lub będzie konieczne zmniejszenie poziomu sygnału z mp3. Można dać dzielnik rezystancyjny ale wydaje Mi się że prościej będzie zmniejszyć głośność w mp3 a pod głosić radioodtwarzacz w aucie Pozdrawiam Tomek
  6. tomek301

    Laik z Gazem

    Witam Popieram Jeśli jak kolega pisze "nie znam się na tym" to nie ma co samodzielnie brać się za jakiekolwiek poprawki związane z LPG. Zauważyłem, że niezłą metodą jest podpytanie taksówkarzy w swojej okolicy do którego gazownika jeżdzą na przeglądy i naprawy instalacji LPG. Pozdrawiam Tomek
  7. witam Zaraz źle ?!?! Graty na jakich zrobiona jest instalacja to tylko część sukcesu ale uważam że najważniejszy to kompetentny montażysta instalacji LPG. Taki, który rozumie istotę zagadnienia z jakim ma do czynienia...a nie tylko bezmyślnie wrzuca instalacje pod maskę. Pozdrawiam Tomek
  8. Witam Jak Koledzy napisali ciekaw jestem zdjęć spod maski ? Jaki jest okres gwarancji ? Niech Kolega dopilnuje aby nie była to jakaś auto adaptacja tylko zrobione mapy dla gazu wtedy nie będzie problemu z korektami w ECM. Czy ściągany był kolektor do montażu dyszy gazu ? Jaka jest ustawiona temperatura dla przełączenia benzyna / gaz ? Życzę bezproblemowej eksploatacji. Nie można generalizować bo valtek valtekowi nie równy W poprzednim aucie miałem Valteki Typ 34 a te już niewiele ustępują wtryskiwaczom Hana. Potwierdziła to u mnie 5 letnia bezproblemowa eksploatacja. Pozdrawiam Tomek
  9. Witam A jak pracuje na benzynie ? dynamika spalanie ? Czy układ wydechowy jest drożny ? tzn czy przy uszkodzeniu tłumika coś nie przypchało wydechu ? Pozdrawiam Tomek
  10. tomek301

    Gdzie tankujecie LPG?

    Witam Podobna sytuacja. Dotąd jeździłem wyłącznie autami z LPG ( Vectra A, Astra, Vectra A, Vectra B, Focus) i tankowałem głównie na Orlenie, przynajmniej w mojej miejscowości różnica w wysokości spalania zawsze przemawiała za tankowaniem na Orlenie. Teraz zaryzykowałem auto z Dieslem czas pokaże czy to był dobry pomysł Pozdrawiam Tomek
  11. Witam serdecznie ! proszę o podanie kodu do radyjka CAR300, kurcze wszystkie zapisane w dokumentach auta kody 4 cyfrowe nie pasuja CAR300(D) No 90 532 620 7 645 852 320 GM 1300T5825063 Z góry dziękuję za szybka odpowiedz Pozdrawiam
×
×
  • Create New...