Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

admor

Forumowicz
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

admor last won the day on April 28 2018

admor had the most liked content!

Community Reputation

1 Neutral

About admor

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 06/01/1983

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Św-ce
  • Zainteresowania
    Motoryzacja

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Insignia A20DTH,VC Z19DTH

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Czyli nie warto kombinowac bo i turbo by trzeba bylo zmienic na to z alfy. Dziekuje za informacje
  2. Witam Czy ktos sie orientuje czy pasuje kolektor wydechowy z 1.9 jtdm 16v z jakiejś alfy (np.147, 159) do 1.9cdti 16v Z19DTH? Z gory dziekuje 😊
  3. Ja mam tylko z przodu elektryczne i u mnie to działa bez problemu. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  4. Witam Mam pytanie, z tyłu mam zaciski o srednicy tłoczka 38mm, przodu nie zmierzyłem i stąd moje pytanie, przód w takim układzie też powinien być ten mniejszy? Czyli 57mm, dobrze myślę? Chodzi o vectre 1.9cdti 150KM , polift, hatchback z gory dzieki
  5. Oddałem moje polifty afl do lakierowania na czarno jak w ori, do tego metalizacja soczewek i reflektory nie do poznania, super efekt plus 2 razy lepsza widoczność.
  6. Temat może stary ale pozwolę sobie ponowić powyższe pytanie kolegi "Bobass " Trochę czasu minęło, może ktoś takie lampy posiada i się wypowie. Z góry dzięki
  7. Zdemontuje pasek i sprawdzę, rozumiem ze kolo jak bedzie rozwulkanizowane to bedzie widac spekania na gumie, rolka zas bedzie glosna jak ja swobodnie puszczę. Tak mysle.... Dzięki za sugestie Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  8. Tak tak to na pewno pochodzi od paska lub jego osprzętu, sprawdzone. Czyli sugerujecie na wstępie napinacz? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  9. Czy ktoś może miał problem z piszczącym paskiem po odpaleniu silnika przez kilkanaście sekund ale tylko w chłodne wilgotne dni, po opadach deszczu itp.po nocnym postoju? W normalne ciepłe dni nie ma tego problemu. Zastanawiam się co najpierw wymienić. Z góry dziękuje
  10. Mam to samo, domyslam sie ze w srodku licznika cos odpadlo, planuje go rozebrac. Daj znac jak jak bys wczesniej rozwiązał ten problem. Sent from my iPhone using Tapatalk
  11. Problem rozwiązany, kupiłem sam mechanizm cd, przełożyłem i wszystko gra, dla zainteresowanych dodam że numer nowego mechanizmu różnił sie nieco od mojego (dwie końcowe cyfry) ale w moim wypadku nie miało to znaczenia.
  12. To ja też bym prosił o kilka cennych uwag od kogoś komu się udało rozkleić polifta. Robiłem juz kilka lamp ale w tej faktycznie jest jakiś specjalny klej, nie wiem czy się nie poddam.
  13. U mnie mała aktualizacja w temacie, wczoraj wyjąłem radio, wymontowałem cały cd górny, płyty w środku nie było ale zdemontowałem silniczek i manualnie ustawiłem napęd w pozycji jak po wyjęciu płyty. Poskładałem, włożyłem do samochodu i niestety jedyna poprawa jest taka że da się włożyć płytę manualnie ale napęd jej nie wciąga sam do środka. Czytając problem kolegi post wyżej "k0nradp" może u mnie będzie również problem z czujnikiem położenia płyty? Proszę o pomoc
  14. Witam Odgrzebie troche temat, mam nadzieje że nikt nie będzie miał mi tego za złe Mam pytanie odnośnie problemu z wyjęciem płyty cd z górnej kieszeni (radio cd70navi), właściwie nie wiem czy płyta tam się znajduje, auto kupiłem i nie można włożyć innej a przy próbie naciskania eject po czasie wyskakuje invalidCD Nie mam pojęcia czy ktoś tak grzebał czy nie, trochę przeszukałem forum i znalazłem opcje ukrytego menu radia i podobno znajduje się tam opcja clear eprom, moje pytanie czy jak wybiorę tę opcję czy radio nie zostanie przywrócone do ustawień fabrycznych a ja strace polską navi i lektora? Trzeba będzie je kodować? Wyjmowanie bezpiecznika nic nie daje. Z góry dzięki za propozycje pomocy Pozdrawiam wszystkich
  15. Super jak ktoś prosi o pomo,c pyta a potem jak już się z tym upora to rozwiązania problemu nie przedstawi, jak dla mnie temat mało pomocny tak szczerze.
×
×
  • Create New...