Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

KozichwostDELJS20151219

Forumowicz
  • Content Count

    42
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About KozichwostDELJS20151219

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Nie ustawione

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    sprzedane
  1. Przeczytałem cały temat i nadal nic nie wiem. Chciałbym zakupić interfejs mogący połączyc się z moim X20DTL z roku 1997. Chodzi mi o czytanie i kasowanie błędów silnika, ABS, a szczególnie poduszek / napinaczy. MIło byłoby sprawdzić odczyty parametrów podczas pracy silnika. Mam w laptopie gniazda USB tylko. Co polecacie, albo macie na sprzedaż?
  2. Prze ostatnie 3 lata berdzo się z moją vectrą polubiliśmy. A że ma swoje lata i chyba nikt specjalnie o nią nie dbał to ruda zrobiła swoje. W drugiej połowie lipca mam zamiar wziąć się za kommpleksowy remont blachy z malowaniem całego auta. Mam ku temu zaplecze i troszkę doświadczenia - odrestaurowałem od podstaw Syrenkę. Blachy wiadomo - wymiana tego co zardzewiałe (komplet drzwi, progi, tylne nadkola, maska i zostanawiam się nad przednimi błotnikami). Zastanawiam się co zrobić z podłogą - trzyma się kupy dosć dobrze, jednak sporo na niej rudego nalotu. Jak to oczyścić? Mam piaskarkę - czy piaskowanie, na to podkłąd reaktywny, epoksydowy a na wierzch baranek przykryty akrylową nawierzchnią da radę?? Macie jakies doświadczenia z usuwaniem rudej z podłogi?
  3. Po wymianie filtra z uszczelkami - BOSCH - problem zniknął. Samochód odpala tak jak powinien.
  4. Założylem dzisiaj po pracy filtr BOSCH za całe 35zł, razem z uszczelkami oczywiście. Odpaliłem pochodził chwile i zgasilem PO 3 godzinach pali od strzała - bobra wiadomość - pewność będę mial jutro rano
  5. Kolejna relacja z placu boju: wypiąłem z filtra przewód prowadzący do pompy i zanurzyłem jego koniec w butelce z ropą. Odpaliłem z placka. P0czekałem godzinę i samochód odpalił normalnie. Teraz zrobiłem z węża paliwowego obejście filtra paliwa i odpowietrzyłem z placka tera zczekam czy odpali. Jak odpali normalnie to już wiem co jest
  6. Włąsnie sparwdzałem po godzinnym postoju odpaliłem i zgasła oczywiście. Osłuchując filtr paliwa słyszałem syk króty cichł po dociśśnieciu pokrywy filtra. Czy dostępne są w sprzedaży nowe obudowy filtra?, bądż same uszczelki przewodów w nią wchodzących?I jescze jedno pytanie - czy jak założę zaworek zwrotny pomiędzy zbiornikiem a filtrem, to problem ustanie...
  7. Mam dość - walczę z tym od jesieni. Odpala i gaśnie po 5 sek. Wcześniej po odpaleniu ooponownym - dłuugie kręcenia paliła już cały dzięn normalnie - teraz wystarcza już 15 inut i sytuacja się powtarza. Zrobione przelewy - nic nie pomogły. Stawianie tyłem w górze również nie przynosi efektu. Wymiana uszczelek filtra paliwa też na nic.....Co z tym samochodem?
  8. U mnie problem sam się rozwiązał. Wymieniałem tylne przewody hamulcowe i poruszałem przewodami paliwowymi przy zbiorniku paliwa... Od tej pory (dokładnie od sylwestra) działa książkowo
  9. Ja u siebie wymieniłem filtr paliwa razem z uszczelkami ( uszczelek nie wymieniałem dobre 80 tyś km). Dobrze odpowietrzyłem układ. Jak na razie odpala bez problemów....
  10. Zastanawiam się nad wymianą drzwi w swojej Viki - rdza zrobiła swoje - czy drzwi do przed lifta spasują od po lifta?
  11. O d jakiś dwóch tygodni mam ten sam problem. PO dłuższym postoju - tak dobę autko odpala - chodzi na wolnych obrotach max 5 sekund i gaśnie. Check się nie zapala. Idzie odpalić z plaka, albo dłuugo kręcąc rozrusznikiem. Przy próbie odpalenia najpierw zaczyna łapać na jeden, później na dwa cylindry. Wymieniłem przelewy i trójniki, filtr paliwa z uszczelkami. Nic to nie dało. Robić uszczelki wtrysków? czy zapowietrza się gdzieś indzie?. Jak auto postoi to odpala od strzału i chodzi równo - ale przez max 5 sekund
  12. Licznikowo 237 000 a ile na prawdę nikt nie wie. Skłonny jesten uwierzyć w ten przebieg - przy 185 000 robiłem silniczek nawiewu bo się sczotki skończyły, przy 225 padła maglownica, czyli przebiegi normalne. POza tymi awariami autkośmiga jak marzenie i nic się nie dzieje - nawet pompa nie tykana (obym nie zapeszył).
  13. Nie wazne czy lato czy zima, jak auto postoi przez noc właśnie tak pali - dwa - trzy obroty walem później mniejwiecej po jednym zapłonie na kazdym cylindrze, później znowu około 2 obroty wałem w cziszy i zapala.....
  14. W normalnym motoryzacyjnym sklepie kupisz na metry - wazne, żeby był gumowy i z opotem (zbrojony) żeby podciśnienie go nie zasysało i nie rrobiło zniego tasiemki
  15. U mnie ten węzuk pękł chyba ze starosci i wspomagania hamulców nie było. POszedłem do sklepu, kupiłem chyba metr bumowego wezyka zbrojonego - chyba 8mm, wcisnąłem go na oryginalne końcówki i zazłozyłem go wpinając zaworek zwrotny tak jak ma być. Rok tak jeżdze i jest spokój.
×
×
  • Create New...