Jump to content

W dniu dzisiejszym została dodana do menu forum wyszukiwarka google 

Link google

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

neseser

Forumowicz
  • Content Count

    352
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

neseser last won the day on May 7

neseser had the most liked content!

Community Reputation

38 Best

About neseser

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 10/29/1972

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    świętokrzyskie
  • Auto
    Vectra C Z19DT dpf caravan Elegance ,07

Kontakt

Recent Profile Visitors

1074 profile views
  1. Pompy z lepszej półki: Hepu, ten Graf jest jeszcze Aritex (nie wiem jaki jest wirnik dla CDTI ale w większości miał metalowy dla innych silników)
  2. zestaw z pompą ze stalowym wirnikiem https://motostacja.com/p/DAYCO-GRAF-DAYCO-KTB847-PA1352/
  3. Tak wygląda odbłyśnik w lampie po-lift bixeo skrętny po przebiegu 180tys samochód z 2007, początki wypalenia ale tylko w jednym miejscu w górnej części odbłyśniku, wykonany jakieś stali.
  4. A napinacz paska masz też nowy? A napinacz paska też masz nowy? jest w nim sprężyna która z czasem się zużywa i nie naciąga dobrze paska (przerabiałem ten temat, nawy aby odciągnąć to bez rurki nie podchodź...) co do paska to kiedyś kupiłem pasek Dayco 6PK1410S i jest krótszy bo ciężko go jest założyć ale w Twoim przypadku przyglądnął bym się bardziej samemu napinaczowi.
  5. Wygląda na brak zasilania, bezpieczniki sprawdzone? (te małe po otwarciu drzwi z boku też) Chyba zalałeś skrzynkę bezpieczników tą duża pod maską, ten brak "rozrusznika" i palące się tak kontrolki to brak zasilania deski i rozrusznika (przekaźniki żółte w głównej skrzynce) brat tak Astrę umył to trzeba było całą skrzynkę UEC rozdzielić aby wysuszyć piny (niżej zdjęcie z Astry jak to wygląda rozłączone, nie wiem czy też tak w Vectrze się rozdziela ale sądząc po śrubach to to samo).
  6. Ten sam błąd przerabiałem w sobotę w samochodzie znajomego, wymiana załatwiła sprawę (czyszczenie, psikanie kontaktem nic nie pomagało).
  7. Z paskami jest tak że jak kupisz stary "zleżały" pasek to on od samego początku jest już twardy i długo nie pochodzi bo czasami leży i czeka na klienta, na kartoniku paska jest data produkcji, co do paska ja "lubię" paski Conti ale musi być "świeży" i nie miałem z nimi problemów pasek się z czasem nie wyciąga ale lubi natomiast "pękać" ze starości (jak zegniesz pasek w rękach od strony rowków paski mają pęknięcia i wtedy szumi), mogę Ci polecić też Dayco paski nie "pękają" jak Conti od starości są ciche ale po kilku latach lubią się rozciągać i wtedy "piszczą" bo napinacz nie jest w stanie ich dobrze naprężyć, Gates mam złe zdanie o tych paskach z nimi to loteria, Bosch skończył się kilka lat temu jak przeniósł fabryki do Chin...
  8. Poczytaj sobie o zaworze EGR bo to jego sprawka, dołożenie blaszki zaślepiającej z trzema dziurkami załatwia dość często sprawę takiego szarpnięcia zestaw do Z19DT (120km) https://estd.pl/pl/zaslepki-zaworow-egr/15390-zaslepka-egr-fiat-opel-19-8v-24-10v-jtdm-cdti.html
  9. Widizłem w vectrze takie koło załozone i pasowało, ma niej tej gumy amortyzującej i pewnie mniejsze wibracje symbol Dayco DPV1139 lub Fiat 55210310 https://allegro.pl/oferta/kolo-pasowe-walu-fiat-500x-1-6-jtdm-55210310-7826371242
  10. Pytanie co to za koło? chyba to nie oryginalne Dayco... bo one mają napisy wybite na przedniej części metalowej nawet na gumie mają nadpisy, miałem w rekach kilka kół Dayco i pamiętam jak wyglądają, nazwa producenta i typ koła wybite a to jest gładkie wygląda jak tani zamiennik IMPERGOM bo one tak wyglądają. Zdjęcie oryginalnego koła poniżej..
  11. Prawdopodobnie wytarty wał, temat : https://forum.vectraklub.pl/topic/198369-wytarty-wał-korbowy-z19dt/?tab=comments#comment-3451713
  12. A ja polecam takie coś bez rzeźbienia, wpina się w bezpieczniki (za bezpiecznik z zasilaniem po stacyjce) przewód słupkiem i podsufitka i wystaje tylko wtyczka przy rejestratorze. http://www.aliexpress.com/item/Junsun-F20-DC-12-24V-5V-3A-3M-Mini-USB-Hardwire-Kit-for-Dash-Cam-Reaview/32969561940.html?spm=2114.search0104.8.24.683223d0ff9V7i&transAbTest=ae803_3
  13. Ten zamiennik: https://allegro.pl/oferta/ina-sprzeglo-alternatora-opel-vectra-c-1-9-cdti-5711138587
  14. Trzeci wtryskiwacz padł lub wtyczka nie łączy (wypalona)
  15. Bezpieczniki całe w skrzynce tej po otwarciu drzwi? jest tam jeden co powoduje takie błędy nie pamiętam tylko który, te błędy to też wywala jak brak zasilania liczników u mnie padł przekaźnik w skrzynce pod maską żółty (są tam dwa żółte, jeden od rozrusznika drugi od zasilania liczników)
×
×
  • Create New...