Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

neseser

Forumowicz
  • Zawartość

    332
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    4

neseser wygrał w ostatnim dniu 27 Wrzesień 2016

neseser ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

34 Best

O neseser

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1972.10.29

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    świętokrzyskie
  • Auto
    Vectra C Z19DT dpf caravan Elegance ,07

Ostatnio na profilu byli

950 wyświetleń profilu
  1. neseser

    Wycieki oleju Z19DT

    Coś kapie na rurę wydechową, nie cieknie z pompy wspomagania lub maglownicy? czasami jak nie wymieni się obu uszczelek przy wymienia filtra oleju to kapie z tego "cycka" do spuszczania oleju z obudowy filtra i własnie wtedy plecionka jest mokra...
  2. neseser

    CEPiK zapis o DPF

    Mam pytanie do Was jeśli macie auto z DPF i logowaliście się do Cepiiku w zakładce mój samochód i dane techniczne pojazdu jest taka rubryka "zamontowany katalizator/pochłaniacz" macie wpisane "tak" czy "nie" ja mam DPF a według cepiku go nie mam, tak to wygląda w tej części : Dane techniczne pojazdu Pojemność skokowa silnika 1910 cm3 Maksymalna moc netto silnika 88 kW Rodzaj paliwa OLEJ NAPĘDOWY Zamontowany katalizator/pochłaniacz NIE Dopuszczalna masa całkowita 2140 kg Liczba miejsc siedzących 5 Liczba miejsc ogółem 5 Liczba osi 2 Masa własna 1585 kg Maksymalna masa całkowita 2140 kg Maksymalna masa całkowita ciągniętej przyczepy z hamulcem 1385 kg Maksymalna masa całkowita ciągniętej przyczepy bez hamulca 750 kg Największy dopuszczalny nacisk osi 11 kN
  3. Temat znany z tym hałasem https://www.e-autonaprawa.pl/artykuly/2287/halasy-w-ukladzie-napedowym.html ten smar testowałem z tego artykułu i może pół roku jest cisza, mam dwa wałki te ze skrzyni i dwie półosie (jeden w samochodzie "nowy" założony) drugi ten co miałem w aucie po przebiegu niecałe 200tys i oba były mierzone na tych frezach i oba są identyczne także ten wałek przegubu raczej jest bardziej twardy, ciężko sprawdzić wałek od skrzyni bo sądzę że on wyrabia się w środkowej części tej "rurki" a na oko nie widać tego za cholerę bo umyłem wszystko i nie widać gołym okiem zużycia tych frezów także wchodzą w grę setne milimetra i pojawia się hałas a pocieszę Cię że miałem nowa fabrycznie kompletną półoś w rękach od Z19DT i nówka sztuka też już w rekach lata w tym miejscu....
  4. Jedno i drugie... kupiłem prawie nową półoś kompletną i za jakiś czas też miała tam luz jak stara i zaczynała stukać (po naciśnięciu hamulca robi się cisza na początku) jedyne co pomaga to dobre smarowanie tego połączenia, pewnie masz tam "sucho" tylko sama rdza bo tak się to zaczyna, trzeba to dobrze oczyścić i posmarować obficie dobrym smarem molibdenowym ja ostatnio tego tam wsadziłem: https://www.opel-sklep.com/pl/p/Smar-molibdenowy-do-przegubow-FEBI-LOBRO-GKN-Service-80g/975 a że to połączenie się obraca i ten smar siłą odśrodkową jest wyrzucany na zewnątrz ja go zagęszczam MoS2 w proszku (do kupienia na allegro, można kupić już taką gęstą pastę z prawie samym mos2 ale cena zwala z nóg) robię taki gęsty krem i to ładuje w tą dziurę od przegubu i na frezy, na wałku który wychodzi z skrzyni jest tam niby taki jeden oring który ma zabezpieczyć to połączenie przed brudem ja tam założyłem trzy takie oringi tak aby po złączeniu półosi nie było takiej dużej przeszczeni do wyrzucania smaru, po tym zabiegu jest cisza a długość tej ciszy zależy od jakości posmarowania tego połączenia i jego uszczelnienia, na forum Zafiry jest też taki temat tam ktoś to połączenie umył dokładnie i złożył na mocny klej... :-)
  5. neseser

    Dpf Czeste wypalanie

    To nie termostatu wina, u mnie wypalanie dość często zaczyna się jak wskazówka od temperatury jeszcze "leży" i dopiero zaczyna lecieć lekko ciepłe powietrze z ogrzewania.
  6. neseser

    Dpf Czeste wypalanie

    To nie termostatu wina, u mnie wypalanie dość często zaczyna się jak wskazówka od temperatury jeszcze "leży" i dopiero zaczyna lecieć lekko ciepłe powietrze z ogrzewania.
  7. To ten sam termostat intercas ma ceny bez rabatów dużo wyższe dla normalnego zjadacza chleba niż dla "zaprzyjaźnionego mechanika", ostatnio kupowałem koło dwumasowe do Boxera to zrobili mi taką cene że nie była do pobicia przez żaden sklep w internecie i na Allegro...
  8. Wibracje przy stałych obrotach na postoju około 1500 oznaczają problem z wtryskiwaczem (wtryskiwaczami), na wolnych obrotach będzie OK a przy wyższych któryś szwankuje, zobacz na dawki zaraz po odpaleniu znajdziesz winowajcę, tak jak koledzy pisali filtr DPF nowy? i puszcza bąki? coś mi się zdaje że filtr to kiedyś był... pewnie wiertło do betonu i kilka otworów go "zregenerowało" ;-)
  9. Ja mam też z19dt 1000% bez wypadkowy i taka sama naklejka, także bez obaw ten typ tak ma. 😎
  10. neseser

    problem z pompą

    pompa w baku wymienia? tak? a czy zaglądnąłeś świecąc latarką czy zbiornik masz czysty po wyciągnięciu pompy? kolega w DTH miał ten sam błąd i z zbiornika wyciągnęliśmy z tej "niecki" co siedzi pompa cały mały słoik syfu który przytykał sitko na pompie... dobrze sprawdza się "urządzenie" z drutu i pończochy do wyłapania tego co tam pływa do tego filtr paliwa do wymiany.
  11. Bajka...jak nówka ;-) ale z tymi dawkami jest tak że jednego dnia jest tak a za dwa dni już inaczej pokazuje, jeśli nie przekracza 3.00 w jeną czy w drugą to niema czego szukać, poza tym dawki nie odzwierciedlają w 100% stanu wtryskiwaczy jak wtysk walnie całkiem (lub wtyczka) i silnikiem trzepie to wtedy ładnie widać który to po dawkach
  12. Uszkodzona wiązka łącząca wtryskiwacze z ECU ale jeśli nie zapala to może poleciało samo ECU (może złapał jakieś zimne luty), jeśli silnik by pracował z tym błędem to zamiana wtryskiwaczy miejscami aby wykluczyć winę wtryskiwacza (cewki) instalacja do przejrzenia wtyczka przy ECU ale raczej to wina samego ECU w tym przypadku ale warto zacząć od przeglądu instalacji może źle przylutowana po wymianie kostek.
  13. neseser

    stukanie w prawym przednim kole

    Tych tulei jest dwa typy w sprzedaży z "pustym środkiem" te owszem lecą i z pełnym środkiem całym z gumy te są wieczne stosowane w Saaba i mocnych odmianach Vectry http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6992272437 Miałem kiedyś Ibizie tam było takie samo rozwiązanie tych tulei, te z "pustym środkiem" leciały jak liście na jesieni... założyłem pełne stosowanie w Ibizie Cupra i nic ich nie ruszało w Vectrze też mam te pełne wymieniłem bo koła "tańczyły" (jak się kopneło w koło z czoła opony to zachowywało się tak jakdyby coś było urwanie poruszało się, głębokie koleiny to była walka z autem) teraz są sztywne nawet nie drgną, zaletą tych pełnych tulei jest to że samochód zachowuje się bardziej sztywno nie jak ponton przy nagłych skętach, kierownica jest bardziej "czuła", samochód nie pływa w koleinach, wada owszem jest.. auto jest bardziej twarde czuć na kierownicy każdą łatę na jezdni, czuć nawet czy asfalt jest gładki czy chropowaty. Ta są te "puste" widać różnicę tylko od strony wahacza bo od strony tej śruby z tyłu to obie wyglądają tak samo.
  14. neseser

    stukanie w prawym przednim kole

    a te tuleje sprawdziłeś? bo one takie objawy "pływania" dają niby są "wieczne" ale potrafią się rozwulkanizować
×