Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

neseser

Forumowicz
  • Content Count

    341
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

neseser last won the day on May 7

neseser had the most liked content!

Community Reputation

35 Best

About neseser

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 10/29/1972

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    świętokrzyskie
  • Auto
    Vectra C Z19DT dpf caravan Elegance ,07

Kontakt

Recent Profile Visitors

1015 profile views
  1. A ja polecam takie coś bez rzeźbienia, wpina się w bezpieczniki (za bezpiecznik z zasilaniem po stacyjce) przewód słupkiem i podsufitka i wystaje tylko wtyczka przy rejestratorze. http://www.aliexpress.com/item/Junsun-F20-DC-12-24V-5V-3A-3M-Mini-USB-Hardwire-Kit-for-Dash-Cam-Reaview/32969561940.html?spm=2114.search0104.8.24.683223d0ff9V7i&transAbTest=ae803_3
  2. Ten zamiennik: https://allegro.pl/oferta/ina-sprzeglo-alternatora-opel-vectra-c-1-9-cdti-5711138587
  3. Trzeci wtryskiwacz padł lub wtyczka nie łączy (wypalona)
  4. Bezpieczniki całe w skrzynce tej po otwarciu drzwi? jest tam jeden co powoduje takie błędy nie pamiętam tylko który, te błędy to też wywala jak brak zasilania liczników u mnie padł przekaźnik w skrzynce pod maską żółty (są tam dwa żółte, jeden od rozrusznika drugi od zasilania liczników)
  5. Dwa śrubokręt delikatnie podwadź jak nie pojdzie od drugiej strony lekko stuknij mlotkiem przez klocka w kilku miejscach, uważaj aby nie pokrzywić koła i zejdzie u mnie nie było problemu nie siedzi koło jakoś mocno tym wałku, więcej zabawy jest ustawić później szczelinę na sprzegiełku nie ma tam podkładek regulacyjnych tylko jest na wcisk to ustawiane ja kęciłem śrubę do momentu aż szczelna była prawidłowa (na oko tyle co była przed demontażem do ustawienia sprzegiełka jest taki przyrząd ale on tam się nie zmieści na zamontowanej sprężarce). Łożysko tylko na prasie demontaż i montaż bo młotek nie wchodzi w grę bo koło to jakieś takie delikatne się wydaje.
  6. Ja u siebie wymieniałe łożysko bez demontażu sprężarki jest trochę ciasno ale idzie to ogarnąć, ściagacz od magneta Rometa jest najlepszy bo jest dużo mniejszy niż ściągacz dedykowany i mieści się bez problemów i jest nim jak operować https://allegro.pl/oferta/sciagacz-magneta-romet-ogar-komar-kadet-motorynka-6683367453
  7. Rozpadło się pewnie koło... a przypadłość wystąpowała tylko w ciepłe dni bo wtedy była używana intensywniej klimatyzacja a uszkodzone koło pasowe mocniej hałasuje przy właczonej klimatyzacji. https://www.autowcentrum.pl/blog/post/urwane-kolo-pasowe,25860/ https://www.e-autonaprawa.pl/artykuly/2058/kola-pasowe-z-tlumikiem-drgan-skretnych.html
  8. U mnie samochód jeździ już dłuższy czas z domieszką 2T Elfa plus do tego trzecia butelka już leci Millers ECOMAX i o dziwo spalanie spało do 0,7 czasami jest 0,6 korekty też w dół oraz rura wydechowa wewnątrz jest nie czarna tylko jasno szara (DPF)
  9. Kolega miał problem z tym uszczelniaczem bo był wał wytarty, żadne wymiany nie pomagały, skończyło się tym że uczelniacz został "wybity" z oryginalnej obudowy, zeszlifowany na "magnesówce" aby głębiej wszedł i tak aby nie uszkodzić elementu gumowego wewnętrznego, zmontowany na klej ponownie w obudowie i po problemie, nie polecam skręcania sprężynki bo to starcza na krótką metę szybciej wytrze się guma w uszczelniaczu i ponownie będzie ciekło...
  10. Coś kapie na rurę wydechową, nie cieknie z pompy wspomagania lub maglownicy? czasami jak nie wymieni się obu uszczelek przy wymienia filtra oleju to kapie z tego "cycka" do spuszczania oleju z obudowy filtra i własnie wtedy plecionka jest mokra...
  11. Mam pytanie do Was jeśli macie auto z DPF i logowaliście się do Cepiiku w zakładce mój samochód i dane techniczne pojazdu jest taka rubryka "zamontowany katalizator/pochłaniacz" macie wpisane "tak" czy "nie" ja mam DPF a według cepiku go nie mam, tak to wygląda w tej części : Dane techniczne pojazdu Pojemność skokowa silnika 1910 cm3 Maksymalna moc netto silnika 88 kW Rodzaj paliwa OLEJ NAPĘDOWY Zamontowany katalizator/pochłaniacz NIE Dopuszczalna masa całkowita 2140 kg Liczba miejsc siedzących 5 Liczba miejsc ogółem 5 Liczba osi 2 Masa własna 1585 kg Maksymalna masa całkowita 2140 kg Maksymalna masa całkowita ciągniętej przyczepy z hamulcem 1385 kg Maksymalna masa całkowita ciągniętej przyczepy bez hamulca 750 kg Największy dopuszczalny nacisk osi 11 kN
  12. Temat znany z tym hałasem https://www.e-autonaprawa.pl/artykuly/2287/halasy-w-ukladzie-napedowym.html ten smar testowałem z tego artykułu i może pół roku jest cisza, mam dwa wałki te ze skrzyni i dwie półosie (jeden w samochodzie "nowy" założony) drugi ten co miałem w aucie po przebiegu niecałe 200tys i oba były mierzone na tych frezach i oba są identyczne także ten wałek przegubu raczej jest bardziej twardy, ciężko sprawdzić wałek od skrzyni bo sądzę że on wyrabia się w środkowej części tej "rurki" a na oko nie widać tego za cholerę bo umyłem wszystko i nie widać gołym okiem zużycia tych frezów także wchodzą w grę setne milimetra i pojawia się hałas a pocieszę Cię że miałem nowa fabrycznie kompletną półoś w rękach od Z19DT i nówka sztuka też już w rekach lata w tym miejscu....
  13. Jedno i drugie... kupiłem prawie nową półoś kompletną i za jakiś czas też miała tam luz jak stara i zaczynała stukać (po naciśnięciu hamulca robi się cisza na początku) jedyne co pomaga to dobre smarowanie tego połączenia, pewnie masz tam "sucho" tylko sama rdza bo tak się to zaczyna, trzeba to dobrze oczyścić i posmarować obficie dobrym smarem molibdenowym ja ostatnio tego tam wsadziłem: https://www.opel-sklep.com/pl/p/Smar-molibdenowy-do-przegubow-FEBI-LOBRO-GKN-Service-80g/975 a że to połączenie się obraca i ten smar siłą odśrodkową jest wyrzucany na zewnątrz ja go zagęszczam MoS2 w proszku (do kupienia na allegro, można kupić już taką gęstą pastę z prawie samym mos2 ale cena zwala z nóg) robię taki gęsty krem i to ładuje w tą dziurę od przegubu i na frezy, na wałku który wychodzi z skrzyni jest tam niby taki jeden oring który ma zabezpieczyć to połączenie przed brudem ja tam założyłem trzy takie oringi tak aby po złączeniu półosi nie było takiej dużej przeszczeni do wyrzucania smaru, po tym zabiegu jest cisza a długość tej ciszy zależy od jakości posmarowania tego połączenia i jego uszczelnienia, na forum Zafiry jest też taki temat tam ktoś to połączenie umył dokładnie i złożył na mocny klej... :-)
  14. To nie termostatu wina, u mnie wypalanie dość często zaczyna się jak wskazówka od temperatury jeszcze "leży" i dopiero zaczyna lecieć lekko ciepłe powietrze z ogrzewania.
  15. To nie termostatu wina, u mnie wypalanie dość często zaczyna się jak wskazówka od temperatury jeszcze "leży" i dopiero zaczyna lecieć lekko ciepłe powietrze z ogrzewania.
×
×
  • Create New...