Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

neseser

Forumowicz
  • Content Count

    334
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

neseser last won the day on September 27 2016

neseser had the most liked content!

Community Reputation

34 Best

About neseser

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 10/29/1972

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    świętokrzyskie
  • Auto
    Vectra C Z19DT dpf caravan Elegance ,07

Recent Profile Visitors

986 profile views
  1. U mnie samochód jeździ już dłuższy czas z domieszką 2T Elfa plus do tego trzecia butelka już leci Millers ECOMAX i o dziwo spalanie spało do 0,7 czasami jest 0,6 korekty też w dół oraz rura wydechowa wewnątrz jest nie czarna tylko jasno szara (DPF)
  2. Kolega miał problem z tym uszczelniaczem bo był wał wytarty, żadne wymiany nie pomagały, skończyło się tym że uczelniacz został "wybity" z oryginalnej obudowy, zeszlifowany na "magnesówce" aby głębiej wszedł i tak aby nie uszkodzić elementu gumowego wewnętrznego, zmontowany na klej ponownie w obudowie i po problemie, nie polecam skręcania sprężynki bo to starcza na krótką metę szybciej wytrze się guma w uszczelniaczu i ponownie będzie ciekło...
  3. Coś kapie na rurę wydechową, nie cieknie z pompy wspomagania lub maglownicy? czasami jak nie wymieni się obu uszczelek przy wymienia filtra oleju to kapie z tego "cycka" do spuszczania oleju z obudowy filtra i własnie wtedy plecionka jest mokra...
  4. Mam pytanie do Was jeśli macie auto z DPF i logowaliście się do Cepiiku w zakładce mój samochód i dane techniczne pojazdu jest taka rubryka "zamontowany katalizator/pochłaniacz" macie wpisane "tak" czy "nie" ja mam DPF a według cepiku go nie mam, tak to wygląda w tej części : Dane techniczne pojazdu Pojemność skokowa silnika 1910 cm3 Maksymalna moc netto silnika 88 kW Rodzaj paliwa OLEJ NAPĘDOWY Zamontowany katalizator/pochłaniacz NIE Dopuszczalna masa całkowita 2140 kg Liczba miejsc siedzących 5 Liczba miejsc ogółem 5 Liczba osi 2 Masa własna 1585 kg Maksymalna masa całkowita 2140 kg Maksymalna masa całkowita ciągniętej przyczepy z hamulcem 1385 kg Maksymalna masa całkowita ciągniętej przyczepy bez hamulca 750 kg Największy dopuszczalny nacisk osi 11 kN
  5. Temat znany z tym hałasem https://www.e-autonaprawa.pl/artykuly/2287/halasy-w-ukladzie-napedowym.html ten smar testowałem z tego artykułu i może pół roku jest cisza, mam dwa wałki te ze skrzyni i dwie półosie (jeden w samochodzie "nowy" założony) drugi ten co miałem w aucie po przebiegu niecałe 200tys i oba były mierzone na tych frezach i oba są identyczne także ten wałek przegubu raczej jest bardziej twardy, ciężko sprawdzić wałek od skrzyni bo sądzę że on wyrabia się w środkowej części tej "rurki" a na oko nie widać tego za cholerę bo umyłem wszystko i nie widać gołym okiem zużycia tych frezów także wchodzą w grę setne milimetra i pojawia się hałas a pocieszę Cię że miałem nowa fabrycznie kompletną półoś w rękach od Z19DT i nówka sztuka też już w rekach lata w tym miejscu....
  6. Jedno i drugie... kupiłem prawie nową półoś kompletną i za jakiś czas też miała tam luz jak stara i zaczynała stukać (po naciśnięciu hamulca robi się cisza na początku) jedyne co pomaga to dobre smarowanie tego połączenia, pewnie masz tam "sucho" tylko sama rdza bo tak się to zaczyna, trzeba to dobrze oczyścić i posmarować obficie dobrym smarem molibdenowym ja ostatnio tego tam wsadziłem: https://www.opel-sklep.com/pl/p/Smar-molibdenowy-do-przegubow-FEBI-LOBRO-GKN-Service-80g/975 a że to połączenie się obraca i ten smar siłą odśrodkową jest wyrzucany na zewnątrz ja go zagęszczam MoS2 w proszku (do kupienia na allegro, można kupić już taką gęstą pastę z prawie samym mos2 ale cena zwala z nóg) robię taki gęsty krem i to ładuje w tą dziurę od przegubu i na frezy, na wałku który wychodzi z skrzyni jest tam niby taki jeden oring który ma zabezpieczyć to połączenie przed brudem ja tam założyłem trzy takie oringi tak aby po złączeniu półosi nie było takiej dużej przeszczeni do wyrzucania smaru, po tym zabiegu jest cisza a długość tej ciszy zależy od jakości posmarowania tego połączenia i jego uszczelnienia, na forum Zafiry jest też taki temat tam ktoś to połączenie umył dokładnie i złożył na mocny klej... :-)
  7. To nie termostatu wina, u mnie wypalanie dość często zaczyna się jak wskazówka od temperatury jeszcze "leży" i dopiero zaczyna lecieć lekko ciepłe powietrze z ogrzewania.
  8. To nie termostatu wina, u mnie wypalanie dość często zaczyna się jak wskazówka od temperatury jeszcze "leży" i dopiero zaczyna lecieć lekko ciepłe powietrze z ogrzewania.
  9. To ten sam termostat intercas ma ceny bez rabatów dużo wyższe dla normalnego zjadacza chleba niż dla "zaprzyjaźnionego mechanika", ostatnio kupowałem koło dwumasowe do Boxera to zrobili mi taką cene że nie była do pobicia przez żaden sklep w internecie i na Allegro...
  10. Wibracje przy stałych obrotach na postoju około 1500 oznaczają problem z wtryskiwaczem (wtryskiwaczami), na wolnych obrotach będzie OK a przy wyższych któryś szwankuje, zobacz na dawki zaraz po odpaleniu znajdziesz winowajcę, tak jak koledzy pisali filtr DPF nowy? i puszcza bąki? coś mi się zdaje że filtr to kiedyś był... pewnie wiertło do betonu i kilka otworów go "zregenerowało" ;-)
  11. Ja mam też z19dt 1000% bez wypadkowy i taka sama naklejka, także bez obaw ten typ tak ma. 😎
  12. pompa w baku wymienia? tak? a czy zaglądnąłeś świecąc latarką czy zbiornik masz czysty po wyciągnięciu pompy? kolega w DTH miał ten sam błąd i z zbiornika wyciągnęliśmy z tej "niecki" co siedzi pompa cały mały słoik syfu który przytykał sitko na pompie... dobrze sprawdza się "urządzenie" z drutu i pończochy do wyłapania tego co tam pływa do tego filtr paliwa do wymiany.
  13. Bajka...jak nówka ;-) ale z tymi dawkami jest tak że jednego dnia jest tak a za dwa dni już inaczej pokazuje, jeśli nie przekracza 3.00 w jeną czy w drugą to niema czego szukać, poza tym dawki nie odzwierciedlają w 100% stanu wtryskiwaczy jak wtysk walnie całkiem (lub wtyczka) i silnikiem trzepie to wtedy ładnie widać który to po dawkach
  14. Uszkodzona wiązka łącząca wtryskiwacze z ECU ale jeśli nie zapala to może poleciało samo ECU (może złapał jakieś zimne luty), jeśli silnik by pracował z tym błędem to zamiana wtryskiwaczy miejscami aby wykluczyć winę wtryskiwacza (cewki) instalacja do przejrzenia wtyczka przy ECU ale raczej to wina samego ECU w tym przypadku ale warto zacząć od przeglądu instalacji może źle przylutowana po wymianie kostek.
×
×
  • Create New...