Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

wanted7

Forumowicz
  • Content Count

    47
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

wanted7 last won the day on December 21 2009

wanted7 had the most liked content!

Community Reputation

3 Neutral

About wanted7

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 05/15/1988

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    LRA/ WZ

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    VB X20XEV '97
  1. Orientujecie się jaki jest koszt naprawy? Czy w grę wchodzi wyłącznie wymiana silnika"?
  2. Właśnie silnik zaczął głośniej chodzić tak jakby się szklanki obróciły? Po jakichś dwóch dniach takiej jazdy coś stuknęła i silnik zgasł a teraz efekt taki jak na filmikach
  3. Mam dziwną przypadłość w swojej viki. Ja obstawiam pękniętym korbowód, takie mam wrażenie. Poniżej podaje link do filmików wideo. Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu usterki. Vectra C 2003 r. 2.0 DTI 100km. http://m.youtube.com/watch?v=HXlriN6rvFE http://m.youtube.com/watch?v=HXlriN6rvFE
  4. Ok. To wieczorem dam znać co i jak. Podejrzewałem eumulator LPG? Istnieje taka możliwość? Już się robi... (marynuje) Mam jeszcze jeden problem, a może właśnie o to chodzi? Nie mogę znaleźć miejsca da jednego wężyka.. jest to chyba "podciśnienie zaworu do 'pompy powietrza wtórnego'" Jest to gdzieś pod spodem kolektora?, ale o kanale mogę tylko pomarzyć więc byłbym wdzięczny za nakierowanie mnie na jakiej wysokości szukać tego króćca? Może to jest powód objawów mojej ślicznotki? Wyczyściłem krokowy, przepustnicę i EGR. W końcu przyjemnie się jeździ! :-) Ale niestety <b>świeci TC</b>. Gdzieś widziałem na forum, że ktoś miał podobny problem, ale nie mogę znaleźć tego wątku. Przychodzi wam coś do głowy? Błędy: 1690 - Lampka kontrolna układu 0204 - Uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza cylindra 4 <b>Nowe błędy:</b> 0110 - Czujnik temperatury powietrza zasysanego - podłączony, o co chodzi? 0120 - Czujnik położenia przepustnicy - odpaliłem bez podłączonego czujnika,więc pewnie zniknie ten błąd
  5. Masz to samo co ja. Uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza cylindra 2. Jak znajdę rozwiązanie to się nim podzielę. Z tym że po Twoich objawach to obstawiam cewkę kable świece. (Na 3 garach? ale nie szarpie tylko idzie jakby wagon ciągnął dusząc się przy tym?) U mnie na gazie i kimie max i ogrzewaniu lusterek- chodził jak na dwóch niemal.. i obroty falowały. Tylko na ssaniu było jako tako
  6. Na obu. Wczoraj zarówno po wyjechaniu z garażu jak i nie mal na każdych światłach mocno szarpał (jakby ktoś co chwile wciskał hamulec) nawet na 2. biegu na gazie to się pojawiło. Wydaje mi się też że nie ma znaczenia czy zimny sinik czy ciepły. Lecz dzisiaj jeżdżąc spokojnie po mieście nie było żadnych niepokojących objawów. Tylko lekko falujące obroty. A z tymi obrotami jeszcze... Stojąc w miejscu falują ale po chwili się stabilizują, (stoję na górce) puszczam hamulec i nic więcej nie robię obroty znowu intensywnie zaczynają falować aż do zatrzymania auta. Dziwne trochę co? PS. Kiedy wymieniałem kable i świece objawy były nieco inne- Tak jakby nie chodził na jednym garze. Więc ten powód w 10% można wykluczyć? (bo już nic mnie tu nie zaskoczy)
  7. Dołączam się do powyższych poszkodowanych... Szarpanie... Błędy: 0204 - uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza cylindra 4 1690 - Lampka kontrolna układu Gaz STAG 300+ od czerwca 2010. Do tej pory żadnych problemów - regularny serwis. Wraz z gazem wymieniłem: Świece wraz z kablami (NGK) wymienione 10 miesięcy/ 30 000 km temu. Już czas na nie?? Chyba nie co za wcześnie? Ktoś miał z tym do czynienia i podzieli się możliwym rozwiązaniem?
  8. To jak siknie to źle?? Kolejna rzecz, wcześniej nie zauważyłem. Przy przekręconym zapłonie świeci TC, -nie gaśnie. (a chyba powinno). Check gaśnie po naciśnięciu hamulca, więc żadnych błędów TECHem chyba nie wychwycę? Później sprawdzę czy jest iskra, to się podzielę...
  9. Siema wszystkim! Mam problem z autem, za nic nie mogę go odpalić. Benzyna na pewno jest ,pompkę słychać. Natomiast zauważyłem coś dziwnego, czego raczej wcześniej nie było, otóż przy przekręconym zapłonie coś syczy, (jakby powietrze pod ciśnieniem uciekało przez jakąś nieszczelność) zdjąłem wężyki ciśnieniowe, cały dolot powierza i nadal syczy.. lokalizacja wstępna to gdzieś pod wtryskami. Macie na to jakąś radę?
  10. Po długich poszukiwaniach odpowiedniego modelu (tylko wśród Alpine) odnalazłem swój CDA-105Ri. Odtwarzacz spisuje się wyśmienicie. Pod wygłuszoną serią gra naprawdę b dobrze! Jako że miałem sporo do czynienia z półką średnią ekonomiczną. Chętnie podzielę się wrażeniami. Zacząłem od CDE- 9784 (albo coś koło tego) Szczeże mówiąc Alpine ma to do siebie, że badziewia nie wypuszcza na rynek - Spisywało się również świetnie. Niestety brak USB, brak możliwości podłączenia zmieniarki. Myślę że dla kogoś kto szuka dobrego radia za nie wielkie pieniądze jest to b.dobra alternatywa. Następne 9880r jest już USB, Kolory: bursztynowy i zielony - pasuje do naszych Autek. Jednak brak funkcji Loudness, a to już wg mnie dedykowany odtwarzacz pod wzmacniacz. Stosunkowo tanie+wygłuszenie+dobry przód+wzmak= Świetny zestaw do viki I 105Ri Przede wszystkim jest to CDA, chociaż pod serią ma to małe znaczenie, Funkcja Loudness Możliwość podłączenia w przyszłości procka, chociaż przy odpowiednio wygłuszonych drzwiach, dystanse itp. Myślę że się obejdzie. Podświetlanie 4 kolory, mieszane Świetnie się komponuje I rodzynek podłączenie sterowania w viki 98zł + przesyłka Wniosek: CENOWO/JAKOŚCIOWO dobre UŻYWANE Radio + sterowanie z kierownicy (RAZEM do max 550zł) CDA-105Ri - wydaje mi się że jest podobne do CDA-9886 (nie miałem, nie słyszałem) mimo że to jest sporo droższe. CDA-9884R - brak możliwości podłączenia procesora ale skoro jest zbędny. Więc jest to to samo. Wizualnie różni się nie znacznie Jest to moja subiektywna opinia: wyższe wymagania audio, ale nie melomana! *Własne obiekcje mile widziane dla potomnych
  11. Mam na oku CDE-9880r za około 400zł. Warto dopłacać 150zł do CDA-105Ri?? Radio będzie grało pod oryginalnymi głośnikami Vectry? Jedyna przewaga CDA to f. Loudnes - bez wzmacniacza może by się przydała?
  12. Szukam radia firmy Alpine pod fabryczne głośniki (wytłumione, oryg. dystanse). Jest tego mnóstwo, więc wybór jest ciężki. Możecie mi pomóc w wyborze? Słucham głównie radia (E. Rock ) Koszt radia wiadomo w zależności od jakości może ulec zmianie (niewielkiej). Dobrze byłoby gdyby była możliwość podłączenia zew źródła: USB lub SD. Rdio oczywiście używane. Możecie mi coś doradzić?
  13. wanted7

    Radioodtwarzacz

    ALPINE IDA-X311 czy Pioneer DEH-5200 SD? Narazie oryginalne głośniki ale bedą lepsze np: Helix lub Powerbass. Co o tym myślicie?
  14. wanted7

    Jakie Cb Radio?

    Jeśli częściej będziesz jeździł po mieście to weź pod uwagę parkingi podziemne... Mogę polecić Sirio Turbo 1000 (koszt około 130zł) długość około 115cm, w trasie również sprawdza się znakomicie. Radio mogę polecić Onwa MK3 (koszt około 200zł) Sam mam ten zestaw i jest naprawdę niezły! Ewentualnie radio alan 121 (koszt około 270zł) Prawdopodobnie będzie lepszy (nie sprawdzałem)
  15. Stag 300 PLUS Reduktor MAGIC III Wtryski Magic JET Dysze 2,3 Średnie spalanie przed piewerwszą regulacją, trasa 80%, miasto 20% (bardzo dynamicznie (testy)) wyszło mi równo 11 litrów, więc jest narazie całkiem dobrze, pochwalę się jeszcze po regulacji Po regulacji: Trasa 8,5l 100-110 km/h
×
×
  • Create New...