Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

szczepan87

Forumowicz
  • Zawartość

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O szczepan87

  • Ranga
    Nowicjusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    vectra b '99 lift
  1. szczepan87

    problem z p1125 i mrugający check

    Mądry polak po skreceniu dolotu , ale jak ktoś zabiera sie do roboty w sobote wieczorkiem to...
  2. szczepan87

    problem z p1125 i mrugający check

    fakt. uszczelka metalowa tez do wymiany drobiazg o którym zapomniałem
  3. witam. mam Problem z moją pięknościa. Vb 99r x20dth. od pewnego czasu miała problem przy 1200obr (i tylko ). silnik lekko sie trzasł. po paru dniach po odpaleniu z rana zaczął mrugać check. mrugnął pare razy (wtedy nie chciał wejśc na obroty) ale po 30 sec gasł i chodził normalnie. az do wczoraj. teraz po kazdym odpaleniu mruga i nie da rady go wkręcić na obroty. po podpięciu komputerka wyszedł błąd p1125. ktory ma wiele definicji 1. boost pressure solenoid 2. turbosprezarka błąd regulacji zaworu westgate 3. element wykonawczy klapy zasysanego piwuetrza - niesprawnośc układu prądowego. prosił bym jakiegos czarodzieja o ukierunkowanie od czego sprawdzać i czy koszta bedą duze ( o ile będa) moge dodać ze oczywiscie dym z rury leci jak z komina. mam świeżo co wyczyszczony dolot i nowy egr. po tym czyszczeniu i wymianie nie miałem problemu az do tego czasu. pozdrawiam w razie jak by ktos szukał na przyszłość - rozjechała się pompa paliwowa. straciła wszystkie dane. 50zł i problem sie rozwiązał prawie sam.
  4. szczepan87

    X20DTH brak mocy

    jesli chcesz byc pewien czy to ten zaworek przy turbo to go pomiń. wypnij podciśnienie z niego i podepnij bezpośnirednio do turbo. miałem ten problem i tak dowiedziałem sie ze zaworek do wymiany. u mnie jest tak ze ciegno od turbo rusza sie przy dodaniu gazu, a z tego co wiem a wiem ze katowałem swoja turbinke jest ciezka do zajechania.
  5. szczepan87

    problem z p1125 i mrugający check

    dopiero co wymieniłem egr na nowy i wyczysciłem dogłębnie dolot:(
  6. pewnie co 2 osoba tak zaczyna wiec i ja tak zaczne. z gory przepraszam jak cos nie w tym miejscu pisze albo coś innego ale jestem w tych sprawach bardziej niż nowy. mam Problem z moją pięknościa. Vb 99r x20dth. od pewnego czasu miała problem przy 1200obr (i tylko ). silnik lekko sie trzasł. po paru dniach po odpaleniu z rana zaczął mrugać check. mrugnął pare razy (wtedy nie chciał wejśc na obroty) ale po 30 sec gasł i chodził normalnie. az do wczoraj. teraz po kazdym odpaleniu mruga i nie da rady go wkręcić na obroty. po podpięciu komputerka wyszedł błąd p1125. ktory ma wiele definicji 1. boost pressure solenoid 2. turbosprezarka błąd regulacji zaworu westgate 3. element wykonawczy klapy zasysanego piwuetrza - niesprawnośc układu prądowego. prosił bym jakiegos czarodzieja o ukierunkowanie od czego sprawdzać i czy koszta bedą duze ( o ile będa) moge dodać ze oczywiscie dym z rury leci jak z komina. pozdrawiam
×