Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

szczepan87

Forumowicz
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About szczepan87

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    vectra b '99 lift
  1. Mądry polak po skreceniu dolotu , ale jak ktoś zabiera sie do roboty w sobote wieczorkiem to...
  2. fakt. uszczelka metalowa tez do wymiany drobiazg o którym zapomniałem
  3. witam. mam Problem z moją pięknościa. Vb 99r x20dth. od pewnego czasu miała problem przy 1200obr (i tylko ). silnik lekko sie trzasł. po paru dniach po odpaleniu z rana zaczął mrugać check. mrugnął pare razy (wtedy nie chciał wejśc na obroty) ale po 30 sec gasł i chodził normalnie. az do wczoraj. teraz po kazdym odpaleniu mruga i nie da rady go wkręcić na obroty. po podpięciu komputerka wyszedł błąd p1125. ktory ma wiele definicji 1. boost pressure solenoid 2. turbosprezarka błąd regulacji zaworu westgate 3. element wykonawczy klapy zasysanego piwuetrza - niesprawnośc układu prądowego. prosił bym jakiegos czarodzieja o ukierunkowanie od czego sprawdzać i czy koszta bedą duze ( o ile będa) moge dodać ze oczywiscie dym z rury leci jak z komina. mam świeżo co wyczyszczony dolot i nowy egr. po tym czyszczeniu i wymianie nie miałem problemu az do tego czasu. pozdrawiam w razie jak by ktos szukał na przyszłość - rozjechała się pompa paliwowa. straciła wszystkie dane. 50zł i problem sie rozwiązał prawie sam.
  4. jesli chcesz byc pewien czy to ten zaworek przy turbo to go pomiń. wypnij podciśnienie z niego i podepnij bezpośnirednio do turbo. miałem ten problem i tak dowiedziałem sie ze zaworek do wymiany. u mnie jest tak ze ciegno od turbo rusza sie przy dodaniu gazu, a z tego co wiem a wiem ze katowałem swoja turbinke jest ciezka do zajechania.
  5. dopiero co wymieniłem egr na nowy i wyczysciłem dogłębnie dolot:(
  6. pewnie co 2 osoba tak zaczyna wiec i ja tak zaczne. z gory przepraszam jak cos nie w tym miejscu pisze albo coś innego ale jestem w tych sprawach bardziej niż nowy. mam Problem z moją pięknościa. Vb 99r x20dth. od pewnego czasu miała problem przy 1200obr (i tylko ). silnik lekko sie trzasł. po paru dniach po odpaleniu z rana zaczął mrugać check. mrugnął pare razy (wtedy nie chciał wejśc na obroty) ale po 30 sec gasł i chodził normalnie. az do wczoraj. teraz po kazdym odpaleniu mruga i nie da rady go wkręcić na obroty. po podpięciu komputerka wyszedł błąd p1125. ktory ma wiele definicji 1. boost pressure solenoid 2. turbosprezarka błąd regulacji zaworu westgate 3. element wykonawczy klapy zasysanego piwuetrza - niesprawnośc układu prądowego. prosił bym jakiegos czarodzieja o ukierunkowanie od czego sprawdzać i czy koszta bedą duze ( o ile będa) moge dodać ze oczywiscie dym z rury leci jak z komina. pozdrawiam
×
×
  • Create New...